Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er helt riktig! Men det er vi som må passe på at ingen spammer moddene har nok å gjøre, de kan ikke se hva alle skriver til enhver tid.Syns alle kan slutte å fjase om hvem som har skrevet hva, hvor og når jeg...
Det er ikke opp til oss å avgjøre hva som er spam eller ikke!
Nei det er helt riktig! Men det er vi som må passe på at ingen spammer moddene har nok å gjøre, de kan ikke se hva alle skriver til enhver tid.
Helt enig,synes det begynner å gå litt langt nå.Syns alle kan slutte å fjase om hvem som har skrevet hva, hvor og når jeg...
Det er ikke opp til oss å avgjøre hva som er spam eller ikke!
Ja men nå var det ikke jeg som ville diskutere i det uendelig heller daDa får man rapportere å være ferdig med det da! Trenger ikke være verre enn det, og ha lange og uendelige diskusjoner om det.
Det er nok med en rapportering til moderator, så er det ikke noe mer å tenke på
Men da skjønner jeg heller ikke hvorfor du gidderJa men nå var det ikke jeg som ville diskutere i det uendelig heller da
Det har du helt rett i. Jeg burde bare holde kjeft ja. Men klarer ikke la være når folk ikke vil forholde seg til reglene..Men da skjønner jeg heller ikke hvorfor du gidder
Du må ikke svare på de innleggene du heller
Det har du helt rett i. Jeg burde bare holde kjeft ja. Men klarer ikke la være når folk ikke vil forholde seg til reglene..
Det har du helt rett i. Jeg burde bare holde kjeft ja. Men klarer ikke la være når folk ikke vil forholde seg til reglene..
man kan faktisk være nysgjerrig på hva de faktiske bakte eller smakte da!Klare ikkje å sjå at det er nokon favorittisering av termingrupper. Eg har heller ikkje valgt mi termingruppe - det berre vart slik. Me har avtalt på førehand å halda kontakt med kvarandre. Me er alle i samme sko og det er enkelt å bruke kvarandre til spørsmål ein har, dela tanker og meiningar. Og ein del av desse damene er blitt mine venniner.
Det blir aldri rettferdig heile vegen. Nokon er sjukmeldte og har mulighet til å vera her inne heile tida. Andre har jobbar der ein har mulighet til å vera på BV og andre ikkje.
Også må eg nemna ein ting, og det er ganske stor forskjell på å quote innlegg når ein er direkte i ein/fleire samtalar. Og quote ein samtale som var ferdig for type 6 timar sia.
Det har eg sett fleire gonger på generelt og det er vel meir det som blir "uglesett". Tidlegare på dagen kunne nokon ha skrevet: "Ååå, har bakt favoritt kaka mi og den vart så god!". Der nokon har svart at sjokoladekake er den store favoritten!
Da vart det ein samtale om kaker osv.
6 timar seinare er det nokon quotar og spør:"Kva kake bakte du?"
Og quotar den andre: "Min favoritt og."
Da prøver ein å vere med i ein samtale som for lengst er ferdig. Er det noko poeng i det? Bortsett frå å sanke poeng?
Siden jeg respekterer reglene og forholder meg til dem så har jeg selvsagt slettet mitt innlegg siden du følte det var støtende.Og jeg svarte problemet med det er da?
og nå gikk du ifra diskusjonen til personangrep! og hadde flere hvert innom denne tråden så ville du aldri tenkt over det!
Og mye av dette inneholder intern humor!
men det kan jo du umulig vite og derfor blir det fjas, dere har sikkert mye av det dere også!
Må si meg enig der Håper det ikke blir noe mer topp10Det skal bli deilig å få denne måneden overstått Det har vært en tøff og intens kamp å holde seg på topp 10.
Haha helt enig! har blitt mye svette og tårerDet skal bli deilig å få denne måneden overstått Det har vært en tøff og intens kamp å holde seg på topp 10.
Likte godt den "sorry damer, pappa'n min er opptatt", men til gutt.5 dager igjen!!!
Om du vinner premien fra Smokkenora Mi, hvilke trykk ønsker du da på klærne?
https://www.facebook.com/SmokkesnoraMi?fref=ts
Noe sånt hadde hvert kult5 dager igjen!!!
Navnet hennes tenker jeg5 dager igjen!!!