Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Syns alle kan slutte å fjase om hvem som har skrevet hva, hvor og når jeg...
Det er ikke opp til oss å avgjøre hva som er spam eller ikke!

Syns alle kan slutte å fjase om hvem som har skrevet hva, hvor og når jeg...
Det er ikke opp til oss å avgjøre hva som er spam eller ikke!
Nei det er helt riktig! Men det er vi som må passe på at ingen spammer:) moddene har nok å gjøre, de kan ikke se hva alle skriver til enhver tid.

Nei det er helt riktig! Men det er vi som må passe på at ingen spammer:) moddene har nok å gjøre, de kan ikke se hva alle skriver til enhver tid.

Da får man rapportere å være ferdig med det da! Trenger ikke være verre enn det, og ha lange og uendelige diskusjoner om det.
Det er nok med en rapportering til moderator, så er det ikke noe mer å tenke på :)

Da får man rapportere å være ferdig med det da! Trenger ikke være verre enn det, og ha lange og uendelige diskusjoner om det.
Det er nok med en rapportering til moderator, så er det ikke noe mer å tenke på :)
Ja men nå var det ikke jeg som ville diskutere i det uendelig heller da;)

Ja men nå var det ikke jeg som ville diskutere i det uendelig heller da;)
Men da skjønner jeg heller ikke hvorfor du gidder :p
Du må ikke svare på de innleggene du heller;)

Det har du helt rett i. Jeg burde bare holde kjeft ja. Men klarer ikke la være når folk ikke vil forholde seg til reglene..

Bare å stoppe nå og la sjefene ta seg av det ;)
Håper på bedre og koseligere tider i januar:D

Og håper alle får en koselig julefeiring :)

Klare ikkje å sjå at det er nokon favorittisering av termingrupper. Eg har heller ikkje valgt mi termingruppe - det berre vart slik. Me har avtalt på førehand å halda kontakt med kvarandre. Me er alle i samme sko og det er enkelt å bruke kvarandre til spørsmål ein har, dela tanker og meiningar. Og ein del av desse damene er blitt mine venniner.

Det blir aldri rettferdig heile vegen. Nokon er sjukmeldte og har mulighet til å vera her inne heile tida. Andre har jobbar der ein har mulighet til å vera på BV og andre ikkje.

Også må eg nemna ein ting, og det er ganske stor forskjell på å quote innlegg når ein er direkte i ein/fleire samtalar. Og quote ein samtale som var ferdig for type 6 timar sia.
Det har eg sett fleire gonger på generelt og det er vel meir det som blir "uglesett". Tidlegare på dagen kunne nokon ha skrevet: "Ååå, har bakt favoritt kaka mi og den vart så god!". Der nokon har svart at sjokoladekake er den store favoritten!
Da vart det ein samtale om kaker osv.

6 timar seinare er det nokon quotar og spør:"Kva kake bakte du?"
Og quotar den andre: "Min favoritt og."

Da prøver ein å vere med i ein samtale som for lengst er ferdig. Er det noko poeng i det? Bortsett frå å sanke poeng?
man kan faktisk være nysgjerrig på hva de faktiske bakte eller smakte da!
Har faktisk flere ganger spurt om slike lignende ting utenom konkurranse tider, ser ikke på det som å sanke poeng hvis man så lenge ikke ser svaret på samme side!

sanke poeng er når noen svarer ok ;) prøver å dra ut samtaler som bare blir et - to ord! ikke bruke multiquote men ønske 5 stk god morgen i hvert sitt innlegg.
Legge ut flere innlegg etter hverandre uten bruk av quote. dette er å sanke innlegg og kan ses på som spam. var også det vi fikk beskjed om når spam regelen ble utvidet!

Og jeg svarte problemet med det er da?
og nå gikk du ifra diskusjonen til personangrep! og hadde flere hvert innom denne tråden så ville du aldri tenkt over det!

Og mye av dette inneholder intern humor!
men det kan jo du umulig vite og derfor blir det fjas, dere har sikkert mye av det dere også!
Siden jeg respekterer reglene og forholder meg til dem så har jeg selvsagt slettet mitt innlegg siden du følte det var støtende.

Nå setter vi streken her jenter!! Det var ikke meningen at dette skulle ta helt av.

Poenget mitt er:

- Det er IKKE ok å skrive flere innlegg etter hverandre der man qouter en og en og svarer kort som "natta" "kake er godt" "det er det" osv osv.

- Det ER OK å skrive flere innlegg etter hverandre der man qouter en og en men har en samtale på gang, med skikkelig svar og spørsmål tilbake. Slik man har samtaler i virkeligheten.

Henviser også til forumreglene:

Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle, mens brukere selv kan bestemme hvem som skal ha tilgang til bildegalleriene. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene.

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.

Det skal bli deilig å få denne måneden overstått :p Det har vært en tøff og intens kamp å holde seg på topp 10. :p
Må si meg enig der :D Håper det ikke blir noe mer topp10 :)

Back
Topp