Tooooorsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tidlig oppe i dag vi, Lillebror er bare så tett og snørrer og hoster om hverandre. Jeg har mistet tellingen på hvor mange uker han har vært slik nå..
Mistenker at han reagerer på pollen?? Går det an når de er så små?
Han prøver å spise brødskive nå, men som det meste annet går det lite ned i den kroppen om dagen. Fruktmos og smoothie går fortsatt ned på høykant, samt banan, men han må jo få annen mat enn det...
T og mannen sover litt til, før det er opp og i barnehagen!
Jeg venter spent på at nabohuset skal legges ut på Finn, er så nysgjerrig på hvordan det er der inne (Selvom alle husene her er ganske like...!)
Ha en fin dag alle sammen - jeg gleder meg til å sove litt med Lillebror etterpå :p

Æsj, så trasig at Eskil ikke er i form. Har vært dårlig i noen uker nå ja!:(
Kan jo hende det er pollen.. Hadde ville spurt hs/lege jeg.:)
Det er generelt mange som er syke om dagen. Her oppe tror det har en del med værskiftet å gjøre.
Jenny har hatt ei urolig natt tror jeg. Har våkna flere ganger av lyder på callen, men det er pappaen som har gått inn til henne. De sover enda, noe som er dem vel undt.♡
Jeg har hatt i meg kaffe og noen brødskiver, så nå skal jeg kle på meg og dra på jobb. Gleder meg til langhelg!!
God torsdag til hele bølingen!! :)

Det er generelt mange som er syke om dagen. Her oppe tror det har en del med værskiftet å gjøre.
Jenny har hatt ei urolig natt tror jeg. Har våkna flere ganger av lyder på callen, men det er pappaen som har gått inn til henne. De sover enda, noe som er dem vel undt.♡
Jeg har hatt i meg kaffe og noen brødskiver, så nå skal jeg kle på meg og dra på jobb. Gleder meg til langhelg!!
GOD JOBB til deg :D
Ja, vi skal på hs i dag for å veie siden han ikke spiser så mye annen mat som dagen. Greit å følge med. Men vi har ikke kontroll på en god stund enda. Traff på helsesøsteren "vår" på barnetreff på tirsdag da, men fikk bare spurt om maten, rakk ikke noe annet. Håper hun er der i dag, eller at vi kan komme inn til legen en tur snart!

Når man våkner tidlig, blir dagens første dupp også tidlig!
Kl 08.20 sovnet han, mykt og deilig inntil ryggen min!
Å, som jeg håper at han alltid vil bli båret! :D

79522ADF-C447-488D-ACFA-3CF281BC3CD2-6937-0000074F42D528A2_zpse451e67e.jpg

så nusselig gutt :)

God morgen alle sammen :) Her sto jeg opp med barna kl 7, men har vel sovet litt dårligere enn vanlig.. Har vært et syyykt vær inatt.. vind og MASSE MASSE regn :eek: når jeg skulle legge meg igår, så var det en vanndam under vindu :eek: :( hadde begynt å lekke inn gjennom vindu på et lite sted..så måtte dekke til med håndkler.. har aldri vært sånn før, og håper det vindu ikke fortsetter å være sånn heller :P

God morgen!
Aner ikke hva jeg skal gjøre med den frøkna mi på natta nå altså! Har jo slutta med amminga, for hun ville ikke mer. MEN hun spiser MER på natta nå når hun får flaske enn da hun fikk pupp :eek: Hun starter omtrent 30 minutter etter at vi har lagt oss, sutrer og skriker til hun får melk. Prøver med vann men hun drikker litt og er rolig i 5 minutter, akkurat så vi rekker å sovne og så SETTER hun i å skrike igjen o_O I går var jeg fast bestemt på at hun ikke skulle få noe mat før etter 02, det har vært regelen når jeg har ammet også, men etter 1,5 time med skriking kapitulerte jeg og varma flaske. Da slokna hun umiddelbart og sov til 04, så starta det på nytt så da var det bare å varme ennå ei flaske :confused:

Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke ØKE mengden måltider på natta nå når hun er blitt så stor, blir jo helt feil...tips mottas med takk!

ååå, se på han da! :rolleyes: der sov han godt! Hermine blir så svett av å sitte i bæretøy inne, OG utålmodig, så det skjer ikke ;) :P

God morgen!
Aner ikke hva jeg skal gjøre med den frøkna mi på natta nå altså! Har jo slutta med amminga, for hun ville ikke mer. MEN hun spiser MER på natta nå når hun får flaske enn da hun fikk pupp :eek: Hun starter omtrent 30 minutter etter at vi har lagt oss, sutrer og skriker til hun får melk. Prøver med vann men hun drikker litt og er rolig i 5 minutter, akkurat så vi rekker å sovne og så SETTER hun i å skrike igjen o_O I går var jeg fast bestemt på at hun ikke skulle få noe mat før etter 02, det har vært regelen når jeg har ammet også, men etter 1,5 time med skriking kapitulerte jeg og varma flaske. Da slokna hun umiddelbart og sov til 04, så starta det på nytt så da var det bare å varme ennå ei flaske :confused:

Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke ØKE mengden måltider på natta nå når hun er blitt så stor, blir jo helt feil...tips mottas med takk!

Jeg ville kanskje bare tenkt at det går seg til, kanskje hun har en vokseperiode og trenger ekstra mat?

ååå, se på han da! :rolleyes: der sov han godt! Hermine blir så svett av å sitte i bæretøy inne, OG utålmodig, så det skjer ikke ;) :p

Tynn ullbody og - strømpebukse gjorde susen her. Ingen av oss som ble spesielt varme selv etter en time :D
Det var utrolig koselig da, og godt for kroppen hans som er så tett :(

Tidlig oppe i dag vi, Lillebror er bare så tett og snørrer og hoster om hverandre. Jeg har mistet tellingen på hvor mange uker han har vært slik nå..
Mistenker at han reagerer på pollen?? Går det an når de er så små?
Han prøver å spise brødskive nå, men som det meste annet går det lite ned i den kroppen om dagen. Fruktmos og smoothie går fortsatt ned på høykant, samt banan, men han må jo få annen mat enn det...
T og mannen sover litt til, før det er opp og i barnehagen!
Jeg venter spent på at nabohuset skal legges ut på Finn, er så nysgjerrig på hvordan det er der inne (Selvom alle husene her er ganske like...!)
Ha en fin dag alle sammen - jeg gleder meg til å sove litt med Lillebror etterpå :p

Jeg tenkte at hva om du heller smoothie i en bolle og moser en brødskive oppi smoothien? Så blir det jo en mye mykere konsistens og kanskje enklere for han å spise? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tenkte at hva om du heller smoothie i en bolle og moser en brødskive oppi smoothien? Så blir det jo en mye mykere konsistens og kanskje enklere for han å spise? :)

Takk, det må vi prøve :D

God morgen!

Vi gir hvertfall middagsglass i 6 tiden, da sovner hun i 7 tia og sover 11-13 timer :)

God morgen!

Jeg ville enten vært hard og holdt meg til kun vann, eller så ville jeg fortsatt å gi melk om natta. Kun ei flaske, og drøye det for hver natt slik at hun må vente 30 min lenger på flaska for hver natt. Men det er ikke enkelt når de skriker. Kan jo hende hun bare utvikler seg mye og krever mer mat. Uansett hva du bestemmer deg for så er det du som kjenner hun best og vet hva som er best i deres tilfelle :-)

Vanskelig å si hva som vil være riktig for dere, Marian. Vi er for tiden oppe annenhver time og pupper, men vil la ham regulere det selv enn så lenge. Regner med at det går seg til når han begynner å spise mer fast føde på dagen.

God ettermiddag:)
Vi har vært på møte i bhgen idag ang Neline- gikk veldig bra:) Hu har kommet seg veldig siden påske. Var også hos ørespesialist for noen uker siden og der fant vi ut at undertrykket i ørene var bortevekk, noe som var der da vi var til sjekk på ahus i oktober:) Så går virkelig framover med språket hennes, nå mangler vi bare litt den delen med språkforståelsen:) Vært og storhandlet idag, så det var utrolig godt og få unnagjort- og blei billig også:p Har fått bytta sengetøy og vaske ned hele badet fra topp til tå, så det er jeg fornøyd med. Nå er det bare baking og middagslaging igjen:) Også har jeg fått vaska klær, da;) Usj, stakkars Eskil da:( han har vært pjusk lenge nå:( Hmmm, ang pollenallergi så veit jeg ikke, men hvorfor skulle sånne små ikke kunne få det når plutselig voksne brått kan få det? Så jeg skulle tro det kan være meget mulig han har de, dessverre! God bedring til Eskilgutten:)

79522ADF-C447-488D-ACFA-3CF281BC3CD2-6937-0000074F42D528A2_zpse451e67e.jpg

Ååååh, så på han skjønningen der, da :love7 Han er så søøøøt<3

Uff da, håper hu sover bedre i natt for begge sin skyld:)
Ha ei flott dag på jobb:D Tenker det blir kooos med langhelg:)

så nusselig gutt :)

God morgen alle sammen :) Her sto jeg opp med barna kl 7, men har vel sovet litt dårligere enn vanlig.. Har vært et syyykt vær inatt.. vind og MASSE MASSE regn :eek: når jeg skulle legge meg igår, så var det en vanndam under vindu :eek: :( hadde begynt å lekke inn gjennom vindu på et lite sted..så måtte dekke til med håndkler.. har aldri vært sånn før, og håper det vindu ikke fortsetter å være sånn heller :p

Oisann, da regner det mye da! :eek: :confused:
Ekkelt når det er mye vinn, synes det er litt småskummelt jeg da;) Ikke mye tøffing da nei! he he.. Håper det ikke er noe galt med vinduet og det bare skyldtes været som var:) Og måtte dere alle sove godt i natt:)

God morgen!

Usj, så kjedelig hu sliter sånn med og sove:(
Umiddelbart var det første jeg tenkte på at det kanskje virker som at hu våkner ETTER dere har lagt dere? Kanskje hu sover bedre på eget rom, sånn som Emmeth? Var likedan med han når vi sov på rom sammen med han, våknet hele tiden på natta da. Etter han fikk rommet for seg selv sover han fra 19.30-07.00 hver natt, så lenge han ikke er syk vel og merke.. Hadde nok ikke gitt mer melk på flaske da de fort får rutiner på sånne ting og da tror det skal være sånn! o_O

Vanskelig å si hva som vil være riktig for dere, Marian. Vi er for tiden oppe annenhver time og pupper, men vil la ham regulere det selv enn så lenge. Regner med at det går seg til når han begynner å spise mer fast føde på dagen.
Men tenker at det er annerledes med puppen??? At de søker mer kos, eller er det kanskje ikke det... :confused: hun spiste jo bare en gang om natta da jeg amma;) OG hun har 4 måltider med fast føde på dagtid, så skal ikke stå på matmengden iallfall;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp