Tooooorsdag

Når man våkner tidlig, blir dagens første dupp også tidlig!
Kl 08.20 sovnet han, mykt og deilig inntil ryggen min!
Å, som jeg håper at han alltid vil bli båret! :D

79522ADF-C447-488D-ACFA-3CF281BC3CD2-6937-0000074F42D528A2_zpse451e67e.jpg

Der så det ut som han har det godt!Så herlig han er:-)

Mannen skrøyt av å ha vært ute i hagen med lillemor i dag, så da tenkte jeg kanskje han hadde tatt noen fine bilder også, og skulle se etter på mobilen hans. Fant ingen hagebilder, men derimot dokumentasjon på en smart bananløsning!
No more klissete fingre og banan som sklir unna små barnehender;1368727217037.jpg1368727230634.jpg

Var ikke dumt å drøye 30min hver natt! Skal se om det funker, eller om hun begynner å mase like tidlig uansett!

*Surfer mobilt*

Det var vår opprinnelige plan, men så gikk det så bra uten melk med en gang her. Svigerinna mi drøyde det slik og det gikk kjempebra for de :-) lykke til! :-)

Tidlig oppe i dag vi, Lillebror er bare så tett og snørrer og hoster om hverandre. Jeg har mistet tellingen på hvor mange uker han har vært slik nå..
Mistenker at han reagerer på pollen?? Går det an når de er så små?
Han prøver å spise brødskive nå, men som det meste annet går det lite ned i den kroppen om dagen. Fruktmos og smoothie går fortsatt ned på høykant, samt banan, men han må jo få annen mat enn det...
T og mannen sover litt til, før det er opp og i barnehagen!
Jeg venter spent på at nabohuset skal legges ut på Finn, er så nysgjerrig på hvordan det er der inne (Selvom alle husene her er ganske like...!)
Ha en fin dag alle sammen - jeg gleder meg til å sove litt med Lillebror etterpå :p
Stakkars lillebror:( Anette var jo slik kjempe lenge hun også, håper han blir bedre og at det ikke er pollen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Turbulent natt hos oss, snuppa ble dårlig igår kveld. Kastet opp stakkars, heldigvis bedre idag. Håper på godt 17. Mai vær i morgen:)

Turbulent natt hos oss, snuppa ble dårlig igår kveld. Kastet opp stakkars, heldigvis bedre idag. Håper på godt 17. Mai vær i morgen:)

Nei huff da, stakar lita :(

Mannen skrøyt av å ha vært ute i hagen med lillemor i dag, så da tenkte jeg kanskje han hadde tatt noen fine bilder også, og skulle se etter på mobilen hans. Fant ingen hagebilder, men derimot dokumentasjon på en smart bananløsning!
No more klissete fingre og banan som sklir unna små barnehender;Vis vedlegget 15308Vis vedlegget 15309
Den måten er genial!
Men Lillebror klarer likevel å grise uanstendig mye :p

Takk for det:)
Må nevnes at jeg akkurat har hatt 2 dager der jeg gjorde ingen verdens ting, så er ikke hver dag jeg gjør så mye:) Flink mamma så lenge man tar vare på unga, dems behov kommer i første rekke:) Så får rot og sånt bare få ligge noen dager, forsvinner ikke uansett, så;)

haha ja det er jammen sant, rotet blir der til man rydder det vekk :P og er såå enig med deg om at barnas behov kommer først :) jeg går over leiligheten for "rot" når barna sover eller ikke er hjemme, når de er til stedet er det bare bortkasta :P tar 2 min, så er det like rotete..hahah

Ja, ugh, liker ikke når vinnen raser som verst;)
Ah, da skjønner jeg, men viktigste er jo at de ikke lekker sånn til vanlig:) Uff, det er jo utrolig skummmelt med ras og flom og veier som rett og slett blir vaska bort, synes det har vært mye av det de siste årene pga mye nedbør o_O :eek: Ja, håper natten blir bedre for dere alle:):)

ja det skjer jo noe sånt i norge, så og si hvert år jo :eek: mye nedbør de siste årene :( håååper virkelig sommeren blir bedre i år.. for ifjord bar det jo bare regn her :P

No more klissete fingre og banan som sklir unna små barnehender;Vis vedlegget 15308Vis vedlegget 15309

så søt.. ser virkelig ut som om hun storkoser seg :D

haha ja det er jammen sant, rotet blir der til man rydder det vekk :p og er såå enig med deg om at barnas behov kommer først :) jeg går over leiligheten for "rot" når barna sover eller ikke er hjemme, når de er til stedet er det bare bortkasta :p tar 2 min, så er det like rotete..hahah

Mhm, jeg gjør akkurat det samma som deg;) Rydder som når unga sover, for har alltid ett barn hjemme, så er aldri helt "ungefri":p Ja, unger kan og få leker til og flyte rundt overalt;)

ja det skjer jo noe sånt i norge, så og si hvert år jo :eek: mye nedbør de siste årene :( håååper virkelig sommeren blir bedre i år.. for ifjord bar det jo bare regn her :p

Haha, var akkurat samma her og:-/ Bare regn, regn og atter mer regn o_O :eek: Skikkelig KJIPT!!!

Jeg har desverre ingen hjelp å tilby,men hvis det er noen trøst,så har vi det samme her.Bare at hun ikke får melk på natta lenger,kun vann!Men hun styrer og våkner og gråter flere ganger i løpet av natta,og kan holde på en time av ganga.I starten prøvde jeg å amme henne,men hun var tydelig ikke sulten,så da kuttet jeg det.
Legginga er og blitt et slit-hun vil bare ikke sove!
Håper det går seg til for oss alle sammen snart:)
*sukke*
Kanskje det er noe i utviklinga som de bearbeider på natta! o_O Håper ikke de planlegger å gå nå altså! :P ;)

nei se på henne da, SOM hun kosa seg! :D Smart den der mannen din altså! ;)
Vet Fru H gjør det samme når Eskil får banan :P

Back
Topp