toneanys slankedagbok

Søndag

Droppet shredden i dag også, for en lang trilletur, og fordi jeg var støl. Trengte en hviledag.

Frokost: Atkins-bar og baconsnacks-rester, et glass cola zero.
Lunsj: Atkins-bar
Middag: Kylling og grønnsaker gratinert i ovnen
Kvelds: 2 sjokoladetrøfler
 
Fysj, de siste dagene har vært bare dritt. Jeg var nede i 86,5 kg bare et par dager etter forige veiing, men nå har jeg på et par dager gått opp til 87,6, som er bare 100 gram mindre enn forige uke. [:'(]
Har vært lat og ikke orket å bake mer knekkebrød, spist atkins og diverse, så kroppen reagerer vel på det. Må ta meg sammen nå. [>:]
 
kanskje du trengte en slik liten pause, for nå å komme sterkere tilbake!![:D] 
 
da er vi flere.. Kan også være at det er shredden som utgjør det, at du holder på mer vann???
Skal bake brød nå i dag, da er det lettere å spise lunch og frokost og kvelds..
 
ORIGINAL: DaisyBø

da er vi flere.. Kan også være at det er shredden som utgjør det, at du holder på mer vann???
Skal bake brød nå i dag, da er det lettere å spise lunch og frokost og kvelds..


Jeg trente jo body pump på lørdag, det kan være litt det også.
Jeg SKAL bake knekkebrød i dag, for jeg må ha det til frokost. Hele dagen er ødelagt om ikke frokosten er i orden, og jeg orker ikke steke meg egg om morgenen.
 
ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: DaisyBø

da er vi flere.. Kan også være at det er shredden som utgjør det, at du holder på mer vann???
Skal bake brød nå i dag, da er det lettere å spise lunch og frokost og kvelds..


Jeg trente jo body pump på lørdag, det kan være litt det også.
Jeg SKAL bake knekkebrød i dag, for jeg må ha det til frokost. Hele dagen er ødelagt om ikke frokosten er i orden, og jeg orker ikke steke meg egg om morgenen.


akkurat no er jeg drittlei av egg, så det er uaktuelt her og. både kokt,stekt, rørt, ja det som er. Trenger en eggepause! Hadde pannekaker og bacon til middag i går, og kjente det ene egget i den røra t.o.m, da er det ille[8D]
 
ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: DaisyBø

da er vi flere.. Kan også være at det er shredden som utgjør det, at du holder på mer vann???
Skal bake brød nå i dag, da er det lettere å spise lunch og frokost og kvelds..


Jeg trente jo body pump på lørdag, det kan være litt det også.
Jeg SKAL bake knekkebrød i dag, for jeg må ha det til frokost. Hele dagen er ødelagt om ikke frokosten er i orden, og jeg orker ikke steke meg egg om morgenen.


akkurat no er jeg drittlei av egg, så det er uaktuelt her og. både kokt,stekt, rørt, ja det som er. Trenger en eggepause! Hadde pannekaker og bacon til middag i går, og kjente det ene egget i den røra t.o.m, da er det ille[8D]


Haha, ja det kan lett bli sånn.
Jeg er ikke så lei, heldigvis. Men det er for mye styr å ordne til frokost, må ha noe enkelt da.
 
Tirsdag
 
Shreddet dag 10 i dag. Ble tre dager uten shredd, men den første dagen hadde jeg en times styrke, andre dagen var det lang tur og jeg var veldig støl, og i går skulle jeg trene, men svigermor hadde tatt trimtøyet mitt med en feiltakelse, og jeg MÅ ha treningsbh-en min.

Frokost: Knekkebrød med hvitost, røykt kalkun og agurk.
Mellommåltid: Hasselnøtter.
Lunsj: Stekt egg og bacon.
Mellommåltid: To striper cavaliersjokolade.
Middag: Stekt kylling med rømme på, og gratinerte grønnsaker (brokkoli, asparges fra glass, vannkastanjer, bambusskudd, paprika, purreløk og erter).
 
mmm...
den middagen hørtes god ut!![8D]
 
ORIGINAL: solstråla

mmm...
den middagen hørtes god ut!![8D]

 
Den var slett ikke verst, nei. [:D]
 
 
Back
Topp