toneanys slankedagbok

Søndag

Shreddet dag fire og rocket 10 min med rockeringen.[:)]

Frokost: Siste rest av kyllingen.
Mellommåltid: Mandler
Lunsj: Knekkebrød med krydderskinke av kalkun og agurk.
Middag: Tacorester
 
Hurra! Påskevekta er vekke, og jeg har i tillegg tatt av 400 gram siden forige registrerte veiing! [:)]
 
så bra!!
blir så motivert av å se på tickeren din, altså... hehe...
 
ORIGINAL: solstråla

så bra!!
blir så motivert av å se på tickeren din, altså... hehe...


Hihi, koselig det da. [:D] Men det er "bare" ti av de kiloene som er ketolyse da. [8D]
Håper det blir ti til. [:D]
 
Mandag

Shreddet dag fem i dag. [:)]

Frokost: Knekkebrød med hvitost, krydderkalkun og agurk.
Mellommåltid: Mandler
Lunsj: Stekt egg, ost og filetbacon.
Snack: En sjokoladetrøffel, 4,1 karb i hele, samt en boks cola zero. Det var sverigegave fra svigers, så jeg unnet meg en sjokoladetrøffel, gikk ikke over karbogrensa i det minste.[:)]
Middag: To lavkarbovafler med sukkerfritt bringebærsyltetøy
 
Tirsdag

Fullførte dag 6 med shredding i dag. [:)]

Frokost: To vafler, en med litt syltetøy og en med røkt kalkunpålegg.
Mellommåltid: Mandler
Lunsj: Egg og bacon, med hvitost.
Middag: En stor porsjon med soppstuing
Kvelds: Knekkebrød med hvitost og krydderkalkunpålegg og agurk.
 
Onsdag

Trente dag 7 av 30 day shred, og rocket 10 min med rockeringen.

Frokost: Samme som til vanlig, knekkebrød med hvitost, krydderkalkun og agurk.
Mellommåltid: Mandler
Lunsj: Egg og bacon
Middag: Stekt seifilet med brokkoli, blomkål og erter, med eggesmør på.
Kveldssnack: En sjokoladetrøffel. [8|]
 
Torsdag

Fullførte dag 8 med shredding, og 20 min med rockeringen.

Frokost: Middagsrester fra i går, altså fisk med grønnsaker og eggesmør.
Mellommåltid: Mandler.
Lunsj: Litt soppstuing med bacon til.
Middag: Tre fiskeboller med hvitsaus og grønnsaker.
Kvelds: Baconsnacks og ca 2,5 dl cola zero.
 
Fredag

Fullførte dag 9 med 30 ds.

Frokost: Fiskerester.
Mellommåltid: Mandler
Lunsj: Først et par fiskeboller, og så en porsjon med pisket krem og en liten dæsk vaniljesaus. Fysen og desperat ja.
Middag: Stekt egg, bacon og salami, med ost.
Kvelds: Litt cola zero og en liten pose med baconsnacks.
 
bare lurer, spiser du fiskeboller?? hvor mange gr. (stk ) spiser du og hva som tilbehør?? Har ikke torsa det enda jeg, er jo litt karb. i det.. Hviken type fiskeboller bruker du??[8|]
 
Det var en av de typene som er i sånn plastboks. Jeg spiste 3 stk, det var nesten 100 gram, og hadde litt hvitsaus, og grønnsaksrester fra tidligere. Ikke all verdens, men jeg hadde lyst på. [8D]
 
ORIGINAL: toneany

Det var en av de typene som er i sånn plastboks. Jeg spiste 3 stk, det var nesten 100 gram, og hadde litt hvitsaus, og grønnsaksrester fra tidligere. Ikke all verdens, men jeg hadde lyst på. [8D]


okei[:)] skal snart spise sånt jeg og, og øke karb. mengden.. Men tror det blir rart å venne seg på så mye og jeg da[8D]
 
ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

Det var en av de typene som er i sånn plastboks. Jeg spiste 3 stk, det var nesten 100 gram, og hadde litt hvitsaus, og grønnsaksrester fra tidligere. Ikke all verdens, men jeg hadde lyst på. [8D]


okei[:)] skal snart spise sånt jeg og, og øke karb. mengden.. Men tror det blir rart å venne seg på så mye og jeg da[8D]


Ja rart blir det. Men jøye meg som jeg gleder meg til å spise frukt!
Kjenner det er surt å være antifrukt nå som appelsinene er på sitt beste. [:'(]
 
ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

Det var en av de typene som er i sånn plastboks. Jeg spiste 3 stk, det var nesten 100 gram, og hadde litt hvitsaus, og grønnsaksrester fra tidligere. Ikke all verdens, men jeg hadde lyst på. [8D]


okei[:)] skal snart spise sånt jeg og, og øke karb. mengden.. Men tror det blir rart å venne seg på så mye og jeg da[8D]


Ja rart blir det. Men jøye meg som jeg gleder meg til å spise frukt!
Kjenner det er surt å være antifrukt nå som appelsinene er på sitt beste. [:'(]


du vet vi kan spise grønt eple??? Jeg spiste det for 1 gang på leeeenge forleden dag, og det var NYDELIG!!!! hehe...! Grua veldig for ketosen min, men den var bare hakket sterkere enn dagen før, så da fant jeg ut at det går helt fint.. Jeg har måttet øke karb mengden min til over 20 nå for å være i ketose faktisk.. Men er jo greit da, siden jeg snart må det allikevel. Er vel kroppens måte å si fra på... Gått på under 20 siden september nå så en gang må jeg øke..
 
ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

Det var en av de typene som er i sånn plastboks. Jeg spiste 3 stk, det var nesten 100 gram, og hadde litt hvitsaus, og grønnsaksrester fra tidligere. Ikke all verdens, men jeg hadde lyst på. [8D]


okei[:)] skal snart spise sånt jeg og, og øke karb. mengden.. Men tror det blir rart å venne seg på så mye og jeg da[8D]


Ja rart blir det. Men jøye meg som jeg gleder meg til å spise frukt!
Kjenner det er surt å være antifrukt nå som appelsinene er på sitt beste. [:'(]


du vet vi kan spise grønt eple??? Jeg spiste det for 1 gang på leeeenge forleden dag, og det var NYDELIG!!!! hehe...! Grua veldig for ketosen min, men den var bare hakket sterkere enn dagen før, så da fant jeg ut at det går helt fint.. Jeg har måttet øke karb mengden min til over 20 nå for å være i ketose faktisk.. Men er jo greit da, siden jeg snart må det allikevel. Er vel kroppens måte å si fra på... Gått på under 10 siden september nå så en gang må jeg øke..


Grønt eple klarer jeg ikke, jeg liker gule, og til nød disse litt syrlige rødgule. [8D]

Men har du seriøst levd på under 10 gram karber om dagen? [8|] Det er jo litt dumt, er det ikke?

Jeg har ikke målt om jeg er i ketose på kjempelenge. Skulle kjøpe stix i dag, men svigermor trodde apoteket holdt oppe en time lengre, så vi rakk det ikke. Får ta det neste gang jeg er i byen. Hadde vært greit å kunne holde litt nærmere oppsyn med ketosen. Men jeg går jo ned i vekt, så det kan vel ikke være SÅ ille. [8D]
 
ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: DaisyBø

ORIGINAL: toneany

Det var en av de typene som er i sånn plastboks. Jeg spiste 3 stk, det var nesten 100 gram, og hadde litt hvitsaus, og grønnsaksrester fra tidligere. Ikke all verdens, men jeg hadde lyst på. [8D]


okei[:)] skal snart spise sånt jeg og, og øke karb. mengden.. Men tror det blir rart å venne seg på så mye og jeg da[8D]


Ja rart blir det. Men jøye meg som jeg gleder meg til å spise frukt!
Kjenner det er surt å være antifrukt nå som appelsinene er på sitt beste. [:'(]


du vet vi kan spise grønt eple??? Jeg spiste det for 1 gang på leeeenge forleden dag, og det var NYDELIG!!!! hehe...! Grua veldig for ketosen min, men den var bare hakket sterkere enn dagen før, så da fant jeg ut at det går helt fint.. Jeg har måttet øke karb mengden min til over 20 nå for å være i ketose faktisk.. Men er jo greit da, siden jeg snart må det allikevel. Er vel kroppens måte å si fra på... Gått på under 10 siden september nå så en gang må jeg øke..


Grønt eple klarer jeg ikke, jeg liker gule, og til nød disse litt syrlige rødgule. [8D]

Men har du seriøst levd på under 10 gram karber om dagen? [8|] Det er jo litt dumt, er det ikke?

Jeg har ikke målt om jeg er i ketose på kjempelenge. Skulle kjøpe stix i dag, men svigermor trodde apoteket holdt oppe en time lengre, så vi rakk det ikke. Får ta det neste gang jeg er i byen. Hadde vært greit å kunne holde litt nærmere oppsyn med ketosen. Men jeg går jo ned i vekt, så det kan vel ikke være SÅ ille. [8D]


nei under 10 har jeg selvfølgelig ikke gått på, bare en enorm skriveleif av meg[8D] hehe, det skulle stå 20, som over.. Bra du er observant! hehe
Jeg måler ikke hver dag, bare når eg prøver noe nytt og har økt. Har og målt når jeg har stått stille en stund..
Synes de grønne var gode jeg når det er så lenge siden jeg spiste frukt. MMMmmmmmmm hehe
 
Haha, ja det var bra at det bare var en leif. [:D]
Ble litt bekymret for deg et øyeblikk. [8D]
 
ORIGINAL: toneany

Haha, ja det var bra at det bare var en leif. [:D]
Ble litt bekymret for deg et øyeblikk. [8D]


skjønne den ass! Fixa no[8D]
 
Lørdag

Droppet shredden, men trente en times utholdende styrke på sentret.

Frokost: Mandler.
Snack: Salami
Snack2: Vaniljekremrester
Lunsj: Atkins-bar
Snack: Baconcrisp
Middag: Atkins-bar
Snack: Mer baconcrisp og et glass cola zero.

Slørvete lat-dag i matveien.
 
hehe...
rart at dette er slankende, liksom!
men, sikkert deilig med en slik dag innimellom også...
 
Back
Topp