Veldig deiligÅ så deilig å ha det bekreftetfint å høre historier om blødninger som ser ufarlig ut, tommel opp!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig deiligÅ så deilig å ha det bekreftetfint å høre historier om blødninger som ser ufarlig ut, tommel opp!!!!
Det er noe dritt og oppleve. Blør en del igjen i dag, oog selv om de har fortalt at jeg ikke blør fra plommesekken så kan jeg ikke unngå å tenke på det. Man kjenner litt ekstra godt etter på kroppen om det er vondt :/ Godt å høre at det gikk bra med degSå bra!Jeg opplevde det samme forrige svangerskap, men alt gikk bra. Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det sånn, men har etterhvert oppdaget at det er veldig vanlig. Tommel opp!
![]()
Det er noe dritt og oppleve. Blør en del igjen i dag, oog selv om de har fortalt at jeg ikke blør fra plommesekken så kan jeg ikke unngå å tenke på det. Man kjenner litt ekstra godt etter på kroppen om det er vondt :/ Godt å høre at det gikk bra med degblødde du mye?