Tommel opp :)

Å så deilig å ha det bekreftet :) fint å høre historier om blødninger som ser ufarlig ut, tommel opp!!!!
Veldig deilig :) satt på google i går kveld for å finne ut av dette, resultatet ble at jeg drømte om det hele natten. Slitsomt. Feiret med skolebrød :-D

Så bra! :) Jeg opplevde det samme forrige svangerskap, men alt gikk bra. Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det sånn, men har etterhvert oppdaget at det er veldig vanlig. Tommel opp! :D

Så bra! :) Jeg opplevde det samme forrige svangerskap, men alt gikk bra. Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det sånn, men har etterhvert oppdaget at det er veldig vanlig. Tommel opp! :D
Det er noe dritt og oppleve. Blør en del igjen i dag, oog selv om de har fortalt at jeg ikke blør fra plommesekken så kan jeg ikke unngå å tenke på det. Man kjenner litt ekstra godt etter på kroppen om det er vondt :/ Godt å høre at det gikk bra med deg :) blødde du mye?

Det er noe dritt og oppleve. Blør en del igjen i dag, oog selv om de har fortalt at jeg ikke blør fra plommesekken så kan jeg ikke unngå å tenke på det. Man kjenner litt ekstra godt etter på kroppen om det er vondt :/ Godt å høre at det gikk bra med deg :) blødde du mye?

Ja, synes å huske at jeg blødde ganske mye.. Trodde jeg fikk mensen som vanlig, så det tok en liten stund før jeg skjønte at jeg var gravid. Det ble liksom aldri like mye blod som en vanlig mens, men husker at jeg blødde ordentlig rødt blod ja. Forferdelig stressende! Hadde helt angst hver gang jeg gikk på do, og turte såvidt å gjøre nr to fordi jeg var redd for at alt bare skulle komme ut. :/

Lykke til til deg!

Back
Topp