Tom fostersekk 5+5 , ny UL om 2 uker.

Forstår at du går igjennom en vanskelig tid. Men du har jo også en del andre poster som går ut på dette med bekymring å gjøre. Når du legger ut et spørsmål / tråd i et åpent forum, så kan man ikke velge ut de svarene man ønsker.

Men kommer ikke til å kommentere på flere av dine innlegg isåfall. Synes faktisk at du selv bør tenke over hvordan du trår frem før du "hakker" på andre.
Trår frem..?! Med å spør om ting.
Går helt fint med meg[emoji6] Vil bare sjekke ting gjevnlig. Har barn fra før og ikke første gangen jeg er gravid. La vær å lese!
 
Jeg har nettopp vært gjennom en BO selv nå i april i uke 12! Og har lest side opp og side ned om emne, sånn jeg har forstått setter de ikke diagnose før uke 9 trur jeg. Nettopp fordi ved tidlig ultralyd er det så lite å se, og ikke alltids syklus osv stemmer med reel lengde. Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at det går rett vei! Og ja hcg kan øke som normalt, mine verdier var som normal graviditet!
Ja, var på ultralyd trolig helt i slutten av uke 5 etc så min termin stemmer ikke. Tror og håper alt er greit[emoji4] Mange andre her som heller ikke så noe så tidlig. Dumt du måtte oppleve det, men jeg konluderer ikke med noe.
 
Jeg håper dere ser noe i morgen. Du må ha masse lykke til! [emoji173] men husk, det trenger ikke bety noe negativt om dere ikke ser noe i morgen heller [emoji4] hos meg så de ikke en gang fostersekk 6+4 denne gang. Og det de mente var tom fostersekk 6+ i første graviditet.
Åååh? Trodde de da det var noe galt?
 
Forstår at du går igjennom en vanskelig tid. Men du har jo også en del andre poster som går ut på dette med bekymring å gjøre. Når du legger ut et spørsmål / tråd i et åpent forum, så kan man ikke velge ut de svarene man ønsker.

Men kommer ikke til å kommentere på flere av dine innlegg isåfall. Synes faktisk at du selv bør tenke over hvordan du trår frem før du "hakker" på andre.
Er enig med deg her! Syns man skal ta i mot de svarene man får. Du hadde en støttende og hyggelig kommentar i utgangspunktet med et lite råd! Skjønner ikke hva som var så galt med det..
 
Trår frem..?! Med å spør om ting.
Går helt fint med meg[emoji6] Vil bare sjekke ting gjevnlig. Har barn fra før og ikke første gangen jeg er gravid. La vær å lese!

Ut i fra de andre innleggene dine, så oppfatter isåfall jeg at det er mange bekymerimger, som ikke har noe med om man har barn fra før av eller ikke. Dine innlegg baseres jo på bekyringer på bekymringer, og det var kun i god mening jeg spurte om du hadde noen å snakke med. Dumt du tar dette negativt.

Lykke til videre i svangerskapet isåfall. :)
 
Ut i fra de andre innleggene dine, så oppfatter isåfall jeg at det er mange bekymerimger, som ikke har noe med om man har barn fra før av eller ikke. Dine innlegg baseres jo på bekyringer på bekymringer, og det var kun i god mening jeg spurte om du hadde noen å snakke med. Dumt du tar dette negativt.

Lykke til videre i svangerskapet isåfall. :)
Sa beklager jeg.. , men isåfall på slutten var ikke så hyggelig.

Jeg snakker her om noe reelt og blir beroliget deretter.
 
Ut i fra de andre innleggene dine, så oppfatter isåfall jeg at det er mange bekymerimger, som ikke har noe med om man har barn fra før av eller ikke. Dine innlegg baseres jo på bekyringer på bekymringer, og det var kun i god mening jeg spurte om du hadde noen å snakke med. Dumt du tar dette negativt.

Lykke til videre i svangerskapet isåfall. :)
Sa beklager jeg.. , men isåfall på slutten var ikke så hyggelig.

Jeg snakker her om noe reelt og blir beroliget deretter.
 
Ut i fra de andre innleggene dine, så oppfatter isåfall jeg at det er mange bekymerimger, som ikke har noe med om man har barn fra før av eller ikke. Dine innlegg baseres jo på bekyringer på bekymringer, og det var kun i god mening jeg spurte om du hadde noen å snakke med. Dumt du tar dette negativt.

Lykke til videre i svangerskapet isåfall. :)
Sa beklager jeg.. , men isåfall på slutten var ikke så hyggelig.

Jeg snakker her om noe reelt og blir beroliget deretter.
 
Så de snakket ikke om BO osv? Håper ikke hun imorgen gjør det...
De nevnte ikke det nei. Bare at det var tidlig.

Første graviditet blødde jeg masse gjennom alle mnd. Jeg var veldig redd for at jeg holdt på å miste. Men jeg måtte bare legge det bort for å ikke gjøre meg selv sprø. Jeg vet hvor lett det er å bekymre seg. Men man får ikke noe positivt ut av det.

Denne gangen når jeg var på ul på tirsdsg (7+4) fikk jeg vite at det var to babyer. Men den ene så ut til å ha svakere hjerte enn den andre. Og legen sa det var vanlig å miste en tvilling. Skal ikke ha ny ul før om 3 uker. Så nå er jeg jo veldig redd for å miste en av mine babyer. Men samtidig vet jeg at det ikke nytter å tenke på det. Jeg må heller nyte det at jeg har to babyer i magen. Jeg er gravid og jeg har ikke blødd! Alt dette er gode tegn. Og det er de gode tegnene man burde fokusere på.

Jeg forstår at det er vanskelig å legge bort bekymringer, men jeg ønsker at du får et fantastisk svangerskap. Og det er vanskelig hvis man er redd. Håper ul i dag viser noe. Men jeg gjentar, trenger ikke bety noe negativt om dere ikke ser noe mer enn fostersekken. Det er vanlig å bare se det så tidlig.

Lykke til [emoji173]
 
De nevnte ikke det nei. Bare at det var tidlig.

Første graviditet blødde jeg masse gjennom alle mnd. Jeg var veldig redd for at jeg holdt på å miste. Men jeg måtte bare legge det bort for å ikke gjøre meg selv sprø. Jeg vet hvor lett det er å bekymre seg. Men man får ikke noe positivt ut av det.

Denne gangen når jeg var på ul på tirsdsg (7+4) fikk jeg vite at det var to babyer. Men den ene så ut til å ha svakere hjerte enn den andre. Og legen sa det var vanlig å miste en tvilling. Skal ikke ha ny ul før om 3 uker. Så nå er jeg jo veldig redd for å miste en av mine babyer. Men samtidig vet jeg at det ikke nytter å tenke på det. Jeg må heller nyte det at jeg har to babyer i magen. Jeg er gravid og jeg har ikke blødd! Alt dette er gode tegn. Og det er de gode tegnene man burde fokusere på.

Jeg forstår at det er vanskelig å legge bort bekymringer, men jeg ønsker at du får et fantastisk svangerskap. Og det er vanskelig hvis man er redd. Håper ul i dag viser noe. Men jeg gjentar, trenger ikke bety noe negativt om dere ikke ser noe mer enn fostersekken. Det er vanlig å bare se det så tidlig.

Lykke til [emoji173]
Takk for god styrke-melding[emoji173]

Ja, jeg ser jo mange er i ulike situasjoner. Og det er godt å dele tankene sammen.
Forstår du er i en ordentlig bekymrende situasjon...
Håper begge dine klarer seg[emoji177][emoji254]
 
Takk for god styrke-melding[emoji173]

Ja, jeg ser jo mange er i ulike situasjoner. Og det er godt å dele tankene sammen.
Forstår du er i en ordentlig bekymrende situasjon...
Håper begge dine klarer seg[emoji177][emoji254]
Krysser fingrene for at vi begge sitter med våre babyer i fanget i desember [emoji173] tusen takk [emoji173]
 
Nå har jeg fått melding av legen og har nesten 12000 i hcg. Om man må ha 20000 for å se noe så ser vel ikke vi noe idag da..
 
Nå har jeg fått melding av legen og har nesten 12000 i hcg. Om man må ha 20000 for å se noe så ser vel ikke vi noe idag da..

Jeg hadde hcg på 25.000 samme dag som jeg ikke så så mye annet enn den svarte flekken.

Lykke til i dag [emoji5] Håper dere ser litt likevel.
 
Jeg visste ikke at hvor mye hcg man har hadde noe med om man kunne se noe eller ikke. Jeg fikk målt til 35.000 i uke 5 forrige svangerskap. Noe jeg fikk beskjed om var ekstremt høyt på den tiden. Men allikevel så de ikke noe på ultralyd før i uke 7

Masse lykke til i dag :)
 
Jeg visste ikke at hvor mye hcg man har hadde noe med om man kunne se noe eller ikke. Jeg fikk målt til 35.000 i uke 5 forrige svangerskap. Noe jeg fikk beskjed om var ekstremt høyt på den tiden. Men allikevel så de ikke noe på ultralyd før i uke 7

Masse lykke til i dag :)

Jeg leste det i forbifarten ett sted, men kan ikke huske nøyaktig tallet som stod, og jeg vet heller ikke nødvendigvis at det er helt garantert riktig.
Hvis jeg finner det igjen skal jeg dele det.
35.000 var veldig høyt ja! Jeg syns 25.000 var høyt 5+6 [emoji53]
Hcg varierer jo veldig fra svangerskap til svangerskap [emoji5]
 
Jeg visste ikke at hvor mye hcg man har hadde noe med om man kunne se noe eller ikke. Jeg fikk målt til 35.000 i uke 5 forrige svangerskap. Noe jeg fikk beskjed om var ekstremt høyt på den tiden. Men allikevel så de ikke noe på ultralyd før i uke 7

Masse lykke til i dag :)
Takk[emoji177] 12000 var visst bra.
 
Back
Topp