Tom fostersekk 5+5 , ny UL om 2 uker.

Så bra [emoji6] Prøv å fokuser på eksamen så plutselig kan du få ny TUL å se hjertet banke [emoji176]
Legen ville egentlig gi meg ul denne uka hos en gynekolog med veldig bra utstyr, får prøve på det. Uff hadde ikke lyst å si det her egentlig...
 
Legen ville egentlig gi meg ul denne uka hos en gynekolog med veldig bra utstyr, får prøve på det. Uff hadde ikke lyst å si det her egentlig...

Spennende da. Hvorfor ville du ikke si det her?
Hvor langt er du på vei når du tar ny ul?
 
Spennende da. Hvorfor ville du ikke si det her?
Hvor langt er du på vei når du tar ny ul?
Fordi det er litt flaut. Er denne uka, altså imorgen. To dager etter den forje. Han mente hun hadde bedre utstyr, men at jeg sikkert var gravid enda!!
 
Fordi det er litt flaut. Er denne uka, altså imorgen. To dager etter den forje. Han mente hun hadde bedre utstyr, men at jeg sikkert var gravid enda!!

Her inne er ingenting flaut [emoji8]
Men det var jo veldig tidlig med ny ul så fort. Men kanskje de ser mer siden det er bedre utstyr da? Håper det [emoji5]
 
Her inne er ingenting flaut [emoji8]
Men det var jo veldig tidlig med ny ul så fort. Men kanskje de ser mer siden det er bedre utstyr da? Håper det [emoji5]
Ja jeg er litt smågal. Lyst å roe litt ned før eksamen i gruppe til uka, men kan jo gå begge veier.
 
Ja jeg er litt smågal. Lyst å roe litt ned før eksamen i gruppe til uka, men kan jo gå begge veier.

Det kan jo det. Men det er størst sannsynlighet for at det går bra [emoji5] spesielt med så høy hcg du har fått.
 
Nå ble det bare ball her...

Jeg hadde 3+ mandag, 3+ idag. Tirsdag var ultralyden (altså igår) og ny imorgen.
Hcg vet jeg ikke enda, tok den idag.

Den blir ikke mer enn 3+ på indikatoren (er ikke vits i å teste mer da) [emoji6] og det betyr at hcg er over 2000 som er veldig bra.
 
Jeg hadde 3+ mandag FØR ultralyden som var igår.
Du sa det går sikkert bra nå som jeg har fått så høy hcg.

Ja, men da hadde du over 2000 i hcg på mandag og det er jo bra! [emoji5] Da kan det være den doblet seg til i dag og er på 4000/5000 nå (umulig å beregne egentlig).

Har lest ett sted at man ikke kan se fosterannlegget før hcg er på rundt 20.000 tror jeg det var (husker ikke nøyaktig), så det er fortsatt ikke rart at du ikke så så mye på ul....
 
Lykke til på ny TUL i morgen, håper du får sett lille spiren. Sender deg en klem. :)
 
Ja ser jo mange har vært utfor det samme hvor foster senere har dukket opp [emoji4]Uff hvordan har du holdt ut det du har vært gjennom?

Jeg har opplevd mye, men graviditet tærer virkelig på psyken!!

Har lest tråden nå,og er ikke alt jeg klarer å henge med "på". Jeg lot være å google frem til jeg fikk en kontroll og Ul. Tiden i mellom er lang, og man blir psykisk sliten og bekymret. Kanskje du bør snakke med noen i forhold til dine bekymringer og hvordan du har det? Er ikke godt å sitte med disse følelsene alene.

Lykke til på Ul isåfall :)
 
Har lest tråden nå,og er ikke alt jeg klarer å henge med "på". Jeg lot være å google frem til jeg fikk en kontroll og Ul. Tiden i mellom er lang, og man blir psykisk sliten og bekymret. Kanskje du bør snakke med noen i forhold til dine bekymringer og hvordan du har det? Er ikke godt å sitte med disse følelsene alene.

Lykke til på Ul isåfall :)
Da synes jeg ikke du skal kommentere, dette handler om tidlig ul hvor de ikke så noe enda.. Kommenter der du har noe å gi svar på , også går jeg på ny ultralyd for å bli beroliget..
 
Jeg håper dere ser noe i morgen. Du må ha masse lykke til! [emoji173] men husk, det trenger ikke bety noe negativt om dere ikke ser noe i morgen heller [emoji4] hos meg så de ikke en gang fostersekk 6+4 denne gang. Og det de mente var tom fostersekk 6+ i første graviditet.
 
Jeg har nettopp vært gjennom en BO selv nå i april i uke 12! Og har lest side opp og side ned om emne, sånn jeg har forstått setter de ikke diagnose før uke 9 trur jeg. Nettopp fordi ved tidlig ultralyd er det så lite å se, og ikke alltids syklus osv stemmer med reel lengde. Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at det går rett vei! Og ja hcg kan øke som normalt, mine verdier var som normal graviditet!
 
Da synes jeg ikke du skal kommentere, dette handler om tidlig ul hvor de ikke så noe enda.. Kommenter der du har noe å gi svar på , også går jeg på ny ultralyd for å bli beroliget..

Forstår at du går igjennom en vanskelig tid. Men du har jo også en del andre poster som går ut på dette med bekymring å gjøre. Når du legger ut et spørsmål / tråd i et åpent forum, så kan man ikke velge ut de svarene man ønsker.

Men kommer ikke til å kommentere på flere av dine innlegg isåfall. Synes faktisk at du selv bør tenke over hvordan du trår frem før du "hakker" på andre.
 
Back
Topp