Tom fostersekk 5+5 , ny UL om 2 uker.

Mon89

Flørter med forumet
De ville sjekke siden jeg hadde så mye mage smerter.
Var ingenting galt, men de så ingenting. :/ er veldig bekymra.
 
Jeg har vært 3 ganger og først nå i dag (7+4) de klarte å se noe. Så prøv å ikke bekymre deg så masse, er ennå tidlig :)
 
Sier som ønsker andre. Det er veldig tidlig å kunne se noe.
Alt kan være i skjønneste orden med spiren din:)
 
Men hadde ikke dere også blitt bekymret ?

Er det noen som var til UL så tidlig og som BARE så foster sekk??
 
Jeg var i uke 5+ forrige svangerskap. Husker ikke hvor mange dager. De så ikke noe. Så ikke antydning til graviditeten en gang. Men i uke 7 fikk jeg se hjertet.
 
Har vært til ul 5+5, 6+4 og 7+4, og det var først i dag de klarte å se noe. Når jeg var gravid med første var vi på tul 6+, og da så de bare fostersekken. Dro tilbale 8+, og da så vi babyen vår [emoji173] så det trenger ikke være negativt. Du er jo ikke så langt på vei, og lille er jo bare noen få mm nå. Vanskelig å se på ul da :)
 
Jeg var i uke 5+ forrige svangerskap. Husker ikke hvor mange dager. De så ikke noe. Så ikke antydning til graviditeten en gang. Men i uke 7 fikk jeg se hjertet.
Tusen takk for svar! Hun sa om jeg hadde vært 5 pluss hadde hun skulle sett plomme sekk! Nå orker jeg ikke mer. Orker ikke disse nervene.
 
Tusen takk for svar! Hun sa om jeg hadde vært 5 pluss hadde hun skulle sett plomme sekk! Nå orker jeg ikke mer. Orker ikke disse nervene.
Det skal du ikke ta til deg! Jeg fikk også høre at de skulle ha sett noe, og første gangen jeg var sa de at vi ser noe neste gang, men neida. Så ikke bry deg om alt de sier. Ikke alltid de tenker seg om før de åpner munnen.
Kan du ikke ta blodprøve og måle hcg?
 
Det skal du ikke ta til deg! Jeg fikk også høre at de skulle ha sett noe, og første gangen jeg var sa de at vi ser noe neste gang, men neida. Så ikke bry deg om alt de sier. Ikke alltid de tenker seg om før de åpner munnen.
Kan du ikke ta blodprøve og måle hcg?
Fikk 3 pluss på CB igår. Og skal ta hcg imorgen, fordi jeg selv ønsker.
Tok forje uke og.

Hun sa forøvrig at hcg økte som normalt uansett hva??! Om det var sånn BO.
 
Fikk 3 pluss på CB igår. Og skal ta hcg imorgen, fordi jeg selv ønsker.
Tok forje uke og.

Hun sa forøvrig at hcg økte som normalt uansett hva??! Om det var sånn BO.

Hcg stiger ved BO, men min gyn sa at det stiger ikke fant nok da.
 
De ville sjekke siden jeg hadde så mye mage smerter.
Var ingenting galt, men de så ingenting. :/ er veldig bekymra.
Sniker fra desember. Så heller ikke annet enn så vidt en plommesekk i uke 5+noe. Var tilbake 6+3 og da var der foster med hjerte. Grunnen til jeg var inne tidlig var pga blødninger og at gyn trodde jeg var lengre komt. De tar som regel ikke ul så tidlig fordi, nettopp, at det ka gi større bekymringer enn nødvendig! Jeg fikk fakisl beskjed om MA, SÅ så feil kan til og med en spesialist gynekolog ta!
 
Sniker fra desember. Så heller ikke annet enn så vidt en plommesekk i uke 5+noe. Var tilbake 6+3 og da var der foster med hjerte. Grunnen til jeg var inne tidlig var pga blødninger og at gyn trodde jeg var lengre komt. De tar som regel ikke ul så tidlig fordi, nettopp, at det ka gi større bekymringer enn nødvendig! Jeg fikk fakisl beskjed om MA, SÅ så feil kan til og med en spesialist gynekolog ta!
Men hun så ikke plomme sekk , bare livmor...
 
Back
Topp