Tom fostersekk 5+5 , ny UL om 2 uker.

Takk[emoji177] 12000 var visst bra.

Ja det er det :) var nok bare jeg som hadde unormalt høyt. Svangerskapet før der. Hadde jeg så lavt at jeg ikke fikk positiv test en gang i uke 6. Første kom i uke 9. Så er veldig forskjellig fra person til persen. Håper du får se et fint hjerte som slår i dag :)
 
Jeg leste det i forbifarten ett sted, men kan ikke huske nøyaktig tallet som stod, og jeg vet heller ikke nødvendigvis at det er helt garantert riktig.
Hvis jeg finner det igjen skal jeg dele det.
35.000 var veldig høyt ja! Jeg syns 25.000 var høyt 5+6 [emoji53]
Hcg varierer jo veldig fra svangerskap til svangerskap [emoji5]

Ja det varierer veldig. Legen min var ganske sjokkert når han fikk svarene og i tillegg til at det kun var en der inne.
 
Jeg visste ikke at hvor mye hcg man har hadde noe med om man kunne se noe eller ikke. Jeg fikk målt til 35.000 i uke 5 forrige svangerskap. Noe jeg fikk beskjed om var ekstremt høyt på den tiden. Men allikevel så de ikke noe på ultralyd før i uke 7

Masse lykke til i dag :)

Her fant jeg hvertfall noe:
http://www.babymed.com/blogs/dramos/which-serum-hcg-level-should-you-see-pregnancy-ultrasound

"The authors found that 90% of the time in viable pregnancies one would expect to see the gestational sac at 1,918 mIU/ml, the yolk sac at 5,412 mIU/ml and the fetal pole at 24,599 mIU/ml.

They found that 99% of the time one would expect to see the gestational sac at 3,510 mIU/ml, the yolk sac at 17,716 mIU/ml and the fetal pole at 47,685 mIU/ml."

Så da var det nok dette med å se ett foster på 25.000 hcg (-47.000 hcg) jeg hadde oppfattet, men man kan se fostersekken og plommesekken tidligere [emoji5][emoji1360]
 
Her fant jeg hvertfall noe:
http://www.babymed.com/blogs/dramos/which-serum-hcg-level-should-you-see-pregnancy-ultrasound

"The authors found that 90% of the time in viable pregnancies one would expect to see the gestational sac at 1,918 mIU/ml, the yolk sac at 5,412 mIU/ml and the fetal pole at 24,599 mIU/ml.

They found that 99% of the time one would expect to see the gestational sac at 3,510 mIU/ml, the yolk sac at 17,716 mIU/ml and the fetal pole at 47,685 mIU/ml."

Så da var det nok dette med å se ett foster på 25.000 hcg (-47.000 hcg) jeg hadde oppfattet, men man kan se fostersekken og plommesekken tidligere [emoji5][emoji1360]

Da har jeg lært noe nytt i dag :) takk for info. Blir spennende å se hva de ser hos meg på mandag :)
 
Da har jeg lært noe nytt i dag :) takk for info. Blir spennende å se hva de ser hos meg på mandag :)

Ja, men jeg tror ikke man skal legge altfor mye i det altså [emoji5] det er mye slingring i tillegg.

Lykke til på mandag! Jeg er spent på morgendagen. Ikke så opptatt av hcg lenger, nå er det tul som gjelder [emoji6]
 
Så plomme sekk og en liten prikk med hjerteaksjon [emoji16][emoji177]

Så bra! [emoji5] Nå er det bare å senke skuldrene og nyte graviditeten [emoji6][emoji1360]
 
Back
Topp