To hele netter!

Her sover vi fra ca kl 19 til ca kl 7.30. Og det er jo ikke dårlig. Nå vet jeg at jeg er heldig siden han har sovet natten gjennom (utom en og annen tur for å stappe inn smokken igjen, vet han får nok mat på dagen siden han får flasker) siden han var ca 2 uker. Han starte vel med å legge seg rundt kl 19.30 når han var 3 mnd.
Hørtes ut som en drøm gitt... <3
 
Vet. Sier jo selv at jeg vet at jeg er heldig. Regner aldeles ikke med at det gjentar seg om jeg skulle få flere barn.
 
jeg har lagt merke til at vesla er litt kresen på konsistensen på grøten.. hvis den er for flytende blir hun bare sinna, hun liker den nesten helt kompakt:p prøv å endre litt på konsistensen...kanskje det hjelper hos deg også:)
 
jeg har lagt merke til at vesla er litt kresen på konsistensen på grøten.. hvis den er for flytende blir hun bare sinna, hun liker den nesten helt kompakt:p prøv å endre litt på konsistensen...kanskje det hjelper hos deg også:)
Jeg var nok litt dum og ga henne en grøt vi ikke hadde brukt på en stund i dag tidlig. Hadde sikkert gått bedre om vi hadde brukt den hun får til kvelden. Får prøve igjen i mårra.
 
Ja bare og prøve og prøve;) Forskning viser at det må prøves opp til 15 ganger før de liker ting;) Kan hjelpe med litt fruktmos eller lignende i grøten også..;)
 
Hadde fruktmos i grøten, men det hjalp fint lite gitt :p
Har også hørt at man må smake ting veldig mange ganger før man liker det.
 
Hehe.. ja da må du bare være tålmodig!:p ikke stort annet man får gjort da^^
 
Tror jeg rett og slett må prøve meg på den samme grøten som hun får på kvelden.
Er mulig det har blitt for mye å forholde seg til i det siste :p
 
Ja greit å la hun bli vant med en ting av gangen.. for da har hun forventninger om hva hun får;) Går seg nok til uansett;) tok litt tid før vi klarte å komme opp i full porsjon her så:)
 
Kveldsgrøten går veldig fint. Spiser en ganske stor porsjon nå for tiden. Får bare ta de andre måltidene litt etter litt :)
 
Ja bra nok det da;) Ikke alle som har fått til ordentlig grøtmåltider fast enda...tar tid før de små vender seg til noe annet enn melk;)
 
Ja, er ganske fornøyd med det.
Prøvde vanlige grøten igjen i dag tidlig, og hun er bare gjennomsnittlig interessert :p
 
hehe.. da er det på'n igjen i morra;) plutselig vil hun ha mer!
 
Ja bra nok det da;) Ikke alle som har fått til ordentlig grøtmåltider fast enda...tar tid før de små vender seg til noe annet enn melk;)
Her er det ikke snakk om en hel porsjon! Han smaker fortsatt, alt fra fem skjeer til tolv skjeer... Men han kan spise et helt glass med fruktpure da :)
Og han har blitt helt vill på vann, det er gøy!
 
jentungen spiste lett fruktpure i starten.. og etterhvert klarte hun å spise full porsjon med grøt. Så nå er det full porsjon grøt morgen, melk, melk/fruktpure, grøt før legging rundt 20,30-21,30. melk rundt 12:)

Hun blir helt vill etter vann her også.. eller drikkeflasken retteresagt:p Hun elsker å holde drikkekoppen sin, og sitter bare og sutter og tuller med den i en evighet:p hehe
 
Det er ikke full porsjon (som i det som står på pakken) her heller altså, men syns hun spiser mye likevel jeg ;)
Fruktpure er som regel veldig greit her også.
Og vann er supert :D Eller som du sier Lykkesrus; Å leke med drikkeflasken er flott :p
 
Her spises det full porsjon av og til. Fast til kvelds,og har også starta med det om morgenen. Og vann ja,veldig ivrig på det her også. Heldigvis! :)
 
Vann nei. Her klarte vi til nøds 50 ml i morges til grøten. Vil mye heller ha melk han min.
 
Ja, han er og glad i vann.. Men får han ikke til å ta det fra sånn tutekopp... Han skjønner ikke at han må suge på den sånn som flaska. Så han blir bare sinna. Han får vann fra glass, eller eggeglass:)
 
Back
Topp