To hele netter!

marutt

Glad i forumet
Oscar har sovet fra halv sju TIL halv sju to netter nå. Det er jo helt fantastisk! ;) Blid som en lerke når han våkner :) Kan vel ikke regne med at det varer, men godt å vite at det er mulig!!
 
Så fantastisk deilig. Har hatt noen sånne netter vi også, men nå i det siste har hun vært ofte våken på natta. Nyt det mens du kan ;-)
 
Så bra!;) Døgnrytmen til jenta mi snudde seg helt plutselig her.. så kan jo hende det har skjedd for dere nå;)
 
Haha, det var de to nettene :p Men vi sov til halv åtte i dag da, så det er ikke verst!
 
huff da!:p Får håpe det funker bedre i natt da! Her var man våkne kl. 6:p
 
I natt hadde vi en bra natt. Hun sovnet ca 21. Var våken for mat 24 og 05. Og vi sov til 08.30 :-D
 
Så deilig at det begynner å bli litt rutine på det da. Disse små begynner jo å bli store nå :p Min er fortsatt våken fra 22-00 før han sovner og sover til 10. Men håper det kommer seg snart :)
 
I natt sov snuppa fra ca 19.45-05.00 i strekk. Fikk litt mat og så sov hun til 08.00. Nå sover hun første dupp. Det som er synd er at mora våkner flere ganger for å sjekke om hun ikke snart skal ha mat :p
 
I natt sov snuppa fra ca 19.45-05.00 i strekk. Fikk litt mat og så sov hun til 08.00. Nå sover hun første dupp. Det som er synd er at mora våkner flere ganger for å sjekke om hun ikke snart skal ha mat :p
Herlig :) Flink jente! Oscar har socet hos mamma i natt, men jeg tenkte jeg skulle prøve å legge han en time senere i kveld, pga klokkeflytten. Også kanskje han sover en time lenger i morgen tidlig :)
 
Så flinke barn vi har :) Nå sover min fra 22 til 08-09 non stop. Såå deilig å ha litt tid på kvelden. Skal begynne å legge han tidligere over lengre tid, starte forsiktig :)
 
Her går det fra 18 til 07 med en 2 min spising på natta.. Helt greit det og:)
 
Marutt: Det er sikkert lurt ja.
Vi er på vei hjem fra påskeferie, så her er det allerede krøll i rutinene :p

MiloLilo: Sååå flink da. Hørtes deilig ut :)
 
Racheyrayray: Da har du jo massevis av tid på kvelden :p Heldiggris ;)
 
Inatt har eg og lisjeklompen sove HEILE natta, trur han la seg rundt 19.30 igår og han sov til 08.00 idag...vanligvis våkna han 05-06 og skal ha litt mat for so å legge seg til å sove igjen...so skal sei eg hadde spreng når eg våkna idag! :p
 
Så deilig monh ;) Her måtte jentungen sove i vår seng i natt. Hun bare skreik hver gang vi la henne ned i hennes seng :( Det blir det ikke god søvn av gitt...
 
griseknoen: åh, det er litt travelt når det er slik. Ikkje noke kjekt å ikkje få skikkelig nattesøvn. Håpa det bedra seg og at det ikkje er slik kvar natt :)
 
Nei, det er absolutt ikke moro med sånne netter. Det går utover hele dagen etter. Håper det går bedre i natt.
 
Uff da. Dårlig nattesøvn påvirker resten av dagen, ja. :/ Håper du får deg en god natts søvn nå da :)
 
Back
Topp