Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan også være reaksjon på vaksina.Hun er ganske tett ja :-( Tror det er derfor hun våkner hele tiden.
Vi har pøst på med otribaby saltvannsspray og prøvd å suge noen ganger, men suginga hjelper ikke stort dessverre. Bruker morsmelk også i nesa.Hvis du ikke har prøvd det, funker det ganske bra med saltvann og otribaby (sånn du suger med munnen)
Hun får bare en liten porsjon på kvelden (da orker hun ikke mer enn det). Også får hun gjerne ett mellommåltid med frukt i løpet av dagen. Kanskje prøve med litt grønnsaker istedet for frukt. Det er sikkert litt mer mettende.Hvor mange måltider med grøt gir du griseknoen? Muligheter for at våre krever mere fast føde:S Skal prøve med en skive med leverpostei i morra tenkte jeg
Prøvde med grøt på morningen i dag. Det var ikke populært Så prøvde jeg meg på et halvt glass med poteter, brokkoli og ris til lunsj. Gikk ikke mye av det heller. Så da ble det grøt igjen nå i kveld. Det gikk greit.Prøv litt grøt på morgen/formiddag også?