To hele netter!

Hvis du ikke har prøvd det, funker det ganske bra med saltvann og otribaby (sånn du suger med munnen) :)
 
Hvis du ikke har prøvd det, funker det ganske bra med saltvann og otribaby (sånn du suger med munnen) :)
Vi har pøst på med otribaby saltvannsspray og prøvd å suge noen ganger, men suginga hjelper ikke stort dessverre. Bruker morsmelk også i nesa.
 
Her legger hun seg mellom 19.30-20.30, sover da til 8-9tiden. Men synes det er så rart at hun plutselig er så veldig sulten på natterstid.. drikker 2 flasker med melk på natta.. Har aldri gjort det før. Hun sov i et strekk uten mating frem til hun var litt over 4mnd:S
 
Ei venninne av meg har en baby som er tre mndr eldre enn våre, og hun sier at hvis han får for lite mat på dagtid, reagerer de på natt. Kanskje det er litt som økedøgn? At din lille er klar for mer mat på dag?
 
Nettopp det som er problemet.. Hun spiser veldig lite, men legger på seg. Men har prøvd å tilby henne innimellom for å se om hun vil ha.. men vil absolutt ikke ha! Får to grøtmåltider om dagen også.. Får kanskje øke det til tre? Kanskje mme ikke holder for henne.. Hun er ganske aktiv!
 
Hmm... kanskje hun rett og slett har liten mage? :p Og MÅ ha påfyllet på natta? Det var det beste forslaget mitt.
Hun er sulten på ordentlig? Ikke bare kos hu vil ha?
 
hehe aner ikke selv.. får høre med helsesøster på 6mnd kontrollen.. :p

Tror nok ikke det er kos når h un de siste dagene har begynt å spise 2flasker med 210ml :S :p rart når hun på dagtid ikke spiser 150ml en gang alltid:S hehe
 
Hu min også har begynt å være veldig sulten på natta. Kanskje vi må begynne med mer fast føde på dagen vi også. Huff, føler at lillejenta mi vokser for fort for meg :(
 
Jøss :) Jaja, det er vel sikkert ikke noe farlig, bare slitsomt å være våken så mye på natta ja!
 
Hvor mange måltider med grøt gir du griseknoen? Muligheter for at våre krever mere fast føde:S Skal prøve med en skive med leverpostei i morra tenkte jeg:D
 
Hvor mange måltider med grøt gir du griseknoen? Muligheter for at våre krever mere fast føde:S Skal prøve med en skive med leverpostei i morra tenkte jeg:D
Hun får bare en liten porsjon på kvelden (da orker hun ikke mer enn det). Også får hun gjerne ett mellommåltid med frukt i løpet av dagen. Kanskje prøve med litt grønnsaker istedet for frukt. Det er sikkert litt mer mettende.
Spennende med skive da Lykkesrus. Når var din født igjen?
 
hun er 6mnd alt;) her får hun allerede 2 fulle porsjoner med grøt. Morgen og kveld:) så får se hvordan det går med brødskive etterpå:)
 
Her sover vi fra ca kl 19 til ca kl 7.30. Og det er jo ikke dårlig. Nå vet jeg at jeg er heldig siden han har sovet natten gjennom (utom en og annen tur for å stappe inn smokken igjen, vet han får nok mat på dagen siden han får flasker) siden han var ca 2 uker. Han starte vel med å legge seg rundt kl 19.30 når han var 3 mnd.
 
Prøv litt grøt på morgen/formiddag også?
Prøvde med grøt på morningen i dag. Det var ikke populært :p Så prøvde jeg meg på et halvt glass med poteter, brokkoli og ris til lunsj. Gikk ikke mye av det heller. Så da ble det grøt igjen nå i kveld. Det gikk greit.
Hun er nok fortsatt mest glad i puppen. ;)
 
Back
Topp