Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Jeg har hentet noen ganger nå, både på bakeriet her på stedet + meny 15min unna.
Jeg har vært veldig fornøyd til nå.
Som regel har jeg fått typ 2-4 rundstykker, gjerne 1-2horn (usmurte, begge deler). Så gjerne noe skoleboller og lignende. Smurt lefse med tunfisk, baguetter med reker/skinke og ost, kake,brød.
Det varierer hvor mye i posene, men har som regel fått 5-7ting. (hvis det f.eks er et helt brød oppi, så er det gjerne 5ting. Hvis det er mindre ting i str, så har det vært flere.)
På meny har vi fått mye forskjelligjeg kjøper ofte slike datovarer til vanlig, og syns det er genialt å legge rett i frysen. Har fått både kyllinglår, torskefilet, svinestek, ferdig kuttet salat, ketchup, dressing, skinke, brød, ferdiglaget fiskesuppe osv. Har jo også fått litt mer spesielle ting som lungemos, sursild, oliven med chili o.l
Jeg syns det er så spennende å hente![]()
Så bra at du er fornøyd! Det er jo ett veldig bra konsept. Ser at jeg har fått litt lite i forhold til hva du er vant til også, men jeg skal nok prøve flere ganger for å se variasjonene
Meny ja. De har henting så sent, så det er ikke så lett syns jeg. Og ikke er jeg så glad i datovarer heller, så vet ikke om det er helt for meg. Finnes egne merket med bakerivarer da, så må nok gå for dem evt. Fikk med meg den lungemosen din, og syns du er skikkelig tøff, jeg hadde ALDRI tilberedt den, eller spist den
jeg kjøper ofte slike datovarer til vanlig, og syns det er genialt å legge rett i frysen. Har fått både kyllinglår, torskefilet, svinestek, ferdig kuttet salat, ketchup, dressing, skinke, brød, ferdiglaget fiskesuppe osv. Har jo også fått litt mer spesielle ting som lungemos, sursild, oliven med chili o.l