To good to go

Jeg har hentet noen ganger nå, både på bakeriet her på stedet + meny 15min unna.
Jeg har vært veldig fornøyd til nå.

Som regel har jeg fått typ 2-4 rundstykker, gjerne 1-2horn (usmurte, begge deler). Så gjerne noe skoleboller og lignende. Smurt lefse med tunfisk, baguetter med reker/skinke og ost, kake,brød.
Det varierer hvor mye i posene, men har som regel fått 5-7ting. (hvis det f.eks er et helt brød oppi, så er det gjerne 5ting. Hvis det er mindre ting i str, så har det vært flere.)

På meny har vi fått mye forskjellig :hilarious: jeg kjøper ofte slike datovarer til vanlig, og syns det er genialt å legge rett i frysen. Har fått både kyllinglår, torskefilet, svinestek, ferdig kuttet salat, ketchup, dressing, skinke, brød, ferdiglaget fiskesuppe osv. Har jo også fått litt mer spesielle ting som lungemos, sursild, oliven med chili o.l:p

Jeg syns det er så spennende å hente :hilarious:

Så bra at du er fornøyd! Det er jo ett veldig bra konsept. Ser at jeg har fått litt lite i forhold til hva du er vant til også, men jeg skal nok prøve flere ganger for å se variasjonene :D men her blir de utsolgt veldig fort.. mange allerede dagen i forveien, og så god er ikke jeg til å planlegge :P

Meny ja. De har henting så sent, så det er ikke så lett syns jeg. Og ikke er jeg så glad i datovarer heller, så vet ikke om det er helt for meg. Finnes egne merket med bakerivarer da, så må nok gå for dem evt. Fikk med meg den lungemosen din, og syns du er skikkelig tøff, jeg hadde ALDRI tilberedt den, eller spist den :P

Så bra at du er fornøyd! Det er jo ett veldig bra konsept. Ser at jeg har fått litt lite i forhold til hva du er vant til også, men jeg skal nok prøve flere ganger for å se variasjonene :D men her blir de utsolgt veldig fort.. mange allerede dagen i forveien, og så god er ikke jeg til å planlegge :p

Meny ja. De har henting så sent, så det er ikke så lett syns jeg. Og ikke er jeg så glad i datovarer heller, så vet ikke om det er helt for meg. Finnes egne merket med bakerivarer da, så må nok gå for dem evt. Fikk med meg den lungemosen din, og syns du er skikkelig tøff, jeg hadde ALDRI tilberedt den, eller spist den :p
Har ikke fått mulighet til å prøve den enda da :hilarious: (fikk ferdig middag hos svigers den dagen jeg hadde tenkt, og sier aldri nei til ferdig middag:p)

Det går veldig opp og ned med pakkene her, men jevnt over har jeg blitt fornøyd hver gang. Hvis det er ting vi ikke liker, så får ungene prøvd mye forskjellig :p

Meny har henting her mellom 21.30 og 22. De blir alltid solgt kvelden før, så jeg planlegger at jeg tar et besøk til mamma i samme slengen :)
Mens bakeriet her på stedet legger ut kanskje 1-2t før henting :happy:

Jeg elsker spenningen ved å hente pose og grave i den :hilarious::D

Har ikke fått mulighet til å prøve den enda da :hilarious: (fikk ferdig middag hos svigers den dagen jeg hadde tenkt, og sier aldri nei til ferdig middag:p)

Det går veldig opp og ned med pakkene her, men jevnt over har jeg blitt fornøyd hver gang. Hvis det er ting vi ikke liker, så får ungene prøvd mye forskjellig :p

Meny har henting her mellom 21.30 og 22. De blir alltid solgt kvelden før, så jeg planlegger at jeg tar et besøk til mamma i samme slengen :)
Mens bakeriet her på stedet legger ut kanskje 1-2t før henting :happy:

Jeg elsker spenningen ved å hente pose og grave i den :hilarious::D

Åja, trodde du hadde laget den jeg :P
Jeg må prøve å få hentet litt mer en periode mannen er hjemme, og vi faktisk er hjemme. Mye reising nå :P

Åja, trodde du hadde laget den jeg :p
Jeg må prøve å få hentet litt mer en periode mannen er hjemme, og vi faktisk er hjemme. Mye reising nå :p
Ja, jeg gidder aldri å hente når samboer jobber, det gjøres når han er hjemme så jeg ikke trenger å dra med meg ungene :p

Vil du si noe om hva du har fått i flere poser AnneS?

Barn å hentet min første pose idag 49kr. Den inneholdt en loff, en påsmurt rundstykke sak og en stor kanelbolle.

Har kanskje høye forventninger, men etter å ha lest at folk får så mye syns jeg ikke min var så imponerende :p
Her har du bilde av en pakke svigermor hentet i danmark (kostet 29dkk), der var hun heldig :p

Vedlegg

• received_623583478155028.jpeg
    received_623583478155028.jpeg
    74,6 KB · Visninger: 34
Fantastisk! Er det samme app? Virker den i mange land?
Samme app, ja :happy: det er jo en funksjon der man kan trykke på "bruk min nåværende posisjon", så finner den steder rundt om :) tror det er endel land som har hengt seg med på dette :D

Vi er i danmark, så jeg fant ut at jeg ville prøve dette på en av butikkene her.
Sjekk hvor mye for 29dkk :eek:

Vedlegg

• IMG_20190618_193902.jpg
    IMG_20190618_193902.jpg
    66,2 KB · Visninger: 31
Vi har brukt dette konseptet i et par år, når det passer seg sånn. Veldig fornøyd.

Har lyst til å prøve, men lite rundt der jeg bor. Så står alltid utsolgt på appen min :shifty:

Drar opp denne tråden igjen :p
Er i dk nå og hentet to poser i forgårs, og to poser ikveld:hilarious:
Fire brød per bilde, flere poser med rundstykker, pølsehorn og diverse mer usunne ting (tenker at vi tar med oss når vi skal på besøk til folk:p).

Vedlegg

• IMG_20190912_202607.jpg
    IMG_20190912_202607.jpg
    78,2 KB · Visninger: 24
  • FB_IMG_1568315113561.jpg
    FB_IMG_1568315113561.jpg
    86,1 KB · Visninger: 21
Back
Topp