Fra Meny er det som regel bakevarer, hvertfall der vi bestiller fra. Vi har tidvis bestilt fra en kaffebar i nærheten også, da får vi ofte smørbrød, salater, smoothies osv.Gjelder det kun bakevarer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra Meny er det som regel bakevarer, hvertfall der vi bestiller fra. Vi har tidvis bestilt fra en kaffebar i nærheten også, da får vi ofte smørbrød, salater, smoothies osv.Gjelder det kun bakevarer?
Joda, men man må jo i gjengjeld da være åpen for alt innenfor den kafféen/bakeriet/butikkens utvalg, da.Er litt skeptisk...
Altså, men henter og betaler for noe man ikke vet hva er.
Hva viss man får noe man ikke har lyst på?
Aha...
Litt som Holdbart og Havaristen altså
Idag fikk jeg et stort rekesmørbrød, et stort horn med ost og skinke, sånn lefserull med tunfisk, en pakke boller, to kakestykker, tre store stykker av noe som lignet på grov focaccia, et brød, to skolebrød. Var en ganske stor papirposeJoda, men man må jo i gjengjeld da være åpen for alt innenfor den kafféen/bakeriet/butikkens utvalg, da.Vi benytter oss av dette kun ift. brød/brødvarer og da er det rimelig safe.
Vi har betalt alt fra 30-50kr, og det er det veldig verdt!
![]()
Det hadde muligens hakket mindre kastet mat enn hvis ingen henter?Aldri brukt ig kommer nok ikke til å gjøre det heller
Hadde blitt mye kastet mat
Her skulle man hente mellom 15.55-16.10, og bakeriet (kun et sted akkurat her jeg bor som er med på dette) ligger en svipptur unnaGanske mye mat til en god pris er vel oftest dealen. Man vet ikke hva fordi det bestilles før de vet hva som blir rester.
Jeg har ikke mulighet til å hente slikt på den tiden det er, det er mye brød og bakevarer men når de må hentes sånn rundt kl 20 upraktisk langt herfra. Så er det ikke gjennomførbart. Eller frokost /lunsj fra hotellene må hentes når jeg er på jobb.

Det er sikkert andre som vil ha detDet hadde muligens hakket mindre kastet mat enn hvis ingen henter?det blir jo kastet på butikkene/bakeriene likevel
![]()
Kommer nok ann på stedet man bor i fht interessen, her virker det ganske rolig ang bestillinger som jeg har sett. Mens det tamara skrev gjorde at jeg oppfattet det som at det var veldig populært der. Men det oppfatter man jo fort om det er interesse for det eller ikkeDet er sikkert andre som vil ha det
Vi kjøper ikke mat vi ikke kpmmer til å spise

Stenger vel 16 de da, de fleste sånn i brukbar avstand her er på kjøpesenter og derved åpen til 20.Her skulle man hente mellom 15.55-16.10, og bakeriet (kun et sted akkurat her jeg bor som er med på dette) ligger en svipptur unna![]()
Jeg bor på et lite stedStenger vel 16 de da, de fleste sånn i brukbar avstand her er på kjøpesenter og derved åpen til 20.
Jeg frøs også flere ting vi fikk idag, f.eks brød og det som så ut som grov focaccia. Veldig greit å ha liggende til vi trengerDigger den appen! Vi har hentet på diverse bakeri, Cirkle K, kafé og hotell- helt suuupert
Man får ofte ganske mye så vi fryser ned det vi vet vi ikke får spist.
Håper flere aktører blir med i kampen mot matsvinn! Helt sykt å tenke på all overskuddsmaten som bare blir kastet på slutten av dagen.
Jeg fikk deriblant et rekesmørbrød idag som ungene fikk til kveldsmat. Verken jeg eller samboer liker reker, så fint at ungene får prøvd litt uten at vi må betale så veldigVi bruker det ofte og er veldig glad i det.Vi kjøper ofte fra meny eller et bakeri. Fra bakerier pleier vi å få et brød eller to, en-to søte bakevarer og kanskje et smørbrød. Varierer mellom bakerier og vi tar gjerne fra de vi liker best. Fra meny er det større variasjon der vi får den fra. Ofte et brød eller to, et par søte bakevarer, rundstykker, noe fra varmmat disken og ofte salatpose/ ferdigmiddag (fjorlands o.l) eller kjøtt/fisk. En gang endte vi opp med 9 brød, en haug med søte bakevarer og div annet
da ga vi bort til noen venner
og Blir det for mye brød o.l til at vi kan bruke det før det blir dårlig fryser vi det.
Kommer til å fortsette å bruke too good to goveldig bra initiativ
Vi kjøper det for brødet, man får et bakeribrød som vi liker bedre enn sånne masseproduserte fabrikkbrød. Og da får vi det i tillegg til alt det andresynes det er gøy å se hva man får, positivt for miljøet og vi får ofte prøve noe nytt vi vanligvis ikke ville prøvd! Har også spart mye på det.