To good to go

Er litt skeptisk...
Altså, men henter og betaler for noe man ikke vet hva er.
Hva viss man får noe man ikke har lyst på?
Joda, men man må jo i gjengjeld da være åpen for alt innenfor den kafféen/bakeriet/butikkens utvalg, da. :) Vi benytter oss av dette kun ift. brød/brødvarer og da er det rimelig safe. :) Vi har betalt alt fra 30-50kr, og det er det veldig verdt! :-)

Joda, men man må jo i gjengjeld da være åpen for alt innenfor den kafféen/bakeriet/butikkens utvalg, da. :) Vi benytter oss av dette kun ift. brød/brødvarer og da er det rimelig safe. :) Vi har betalt alt fra 30-50kr, og det er det veldig verdt! :)
Idag fikk jeg et stort rekesmørbrød, et stort horn med ost og skinke, sånn lefserull med tunfisk, en pakke boller, to kakestykker, tre store stykker av noe som lignet på grov focaccia, et brød, to skolebrød. Var en ganske stor papirpose :p

Ganske mye mat til en god pris er vel oftest dealen. Man vet ikke hva fordi det bestilles før de vet hva som blir rester.

Jeg har ikke mulighet til å hente slikt på den tiden det er, det er mye brød og bakevarer men når de må hentes sånn rundt kl 20 upraktisk langt herfra. Så er det ikke gjennomførbart. Eller frokost /lunsj fra hotellene må hentes når jeg er på jobb.

Jeg bruker det ofte, spesielt fra bakeriene i nærmere så vi får gode brød. I helgene kjøper vi ofte fra Åpent Brød produksjon, da henter du direkte fra produksjonslokalet. Har prøvd endelig forskjellig og det er varierende hvor bra det er, samme sted kan variere fra gang til gang. Meny hos meg har 2 forskjellige, en for bakevarer og en for varmdisken.

Aldri brukt ig kommer nok ikke til å gjøre det heller
Hadde blitt mye kastet mat

Aldri brukt ig kommer nok ikke til å gjøre det heller
Hadde blitt mye kastet mat
Det hadde muligens hakket mindre kastet mat enn hvis ingen henter? :) det blir jo kastet på butikkene/bakeriene likevel:)

Ganske mye mat til en god pris er vel oftest dealen. Man vet ikke hva fordi det bestilles før de vet hva som blir rester.

Jeg har ikke mulighet til å hente slikt på den tiden det er, det er mye brød og bakevarer men når de må hentes sånn rundt kl 20 upraktisk langt herfra. Så er det ikke gjennomførbart. Eller frokost /lunsj fra hotellene må hentes når jeg er på jobb.
Her skulle man hente mellom 15.55-16.10, og bakeriet (kun et sted akkurat her jeg bor som er med på dette) ligger en svipptur unna :happy:

Det er sikkert andre som vil ha det
Vi kjøper ikke mat vi ikke kpmmer til å spise
Kommer nok ann på stedet man bor i fht interessen, her virker det ganske rolig ang bestillinger som jeg har sett. Mens det tamara skrev gjorde at jeg oppfattet det som at det var veldig populært der. Men det oppfatter man jo fort om det er interesse for det eller ikke :) jeg kjøper heller ikke mat som ikke blir spist, selv om jeg har bestilt sånn pose, bare så det er sagt:) alltid noen her i huset som liker ting og tang, spesielt ungene er så og si altetende :happy:

Her skulle man hente mellom 15.55-16.10, og bakeriet (kun et sted akkurat her jeg bor som er med på dette) ligger en svipptur unna :happy:
Stenger vel 16 de da, de fleste sånn i brukbar avstand her er på kjøpesenter og derved åpen til 20.

Stenger vel 16 de da, de fleste sånn i brukbar avstand her er på kjøpesenter og derved åpen til 20.
Jeg bor på et lite sted :p i nærmeste stenger alle bakeriene også i den tiden, men ser at type meny, 7-eleven o.l som er med på dette har henting i 21-22tiden :)

Digger den appen! Vi har hentet på diverse bakeri, Cirkle K, kafé og hotell- helt suuupert :)
Man får ofte ganske mye så vi fryser ned det vi vet vi ikke får spist.
Håper flere aktører blir med i kampen mot matsvinn! Helt sykt å tenke på all overskuddsmaten som bare blir kastet på slutten av dagen.

Har hentet fra Deli DeLuca flere ganger :) Fått rundstykker, baguetter, salat, frukt, bakst :)

Digger den appen! Vi har hentet på diverse bakeri, Cirkle K, kafé og hotell- helt suuupert :)
Man får ofte ganske mye så vi fryser ned det vi vet vi ikke får spist.
Håper flere aktører blir med i kampen mot matsvinn! Helt sykt å tenke på all overskuddsmaten som bare blir kastet på slutten av dagen.
Jeg frøs også flere ting vi fikk idag, f.eks brød og det som så ut som grov focaccia. Veldig greit å ha liggende til vi trenger :D var jo noen usunne ting også, men litt kan man vel kose seg :rolleyes:

Vi bruker det ofte og er veldig glad i det. :D Vi kjøper ofte fra meny eller et bakeri. Fra bakerier pleier vi å få et brød eller to, en-to søte bakevarer og kanskje et smørbrød. Varierer mellom bakerier og vi tar gjerne fra de vi liker best. Fra meny er det større variasjon der vi får den fra. Ofte et brød eller to, et par søte bakevarer, rundstykker, noe fra varmmat disken og ofte salatpose/ ferdigmiddag (fjorlands o.l) eller kjøtt/fisk. En gang endte vi opp med 9 brød, en haug med søte bakevarer og div annet :o da ga vi bort til noen venner :) og Blir det for mye brød o.l til at vi kan bruke det før det blir dårlig fryser vi det.

Kommer til å fortsette å bruke too good to go :D veldig bra initiativ

Vi kjøper det for brødet, man får et bakeribrød som vi liker bedre enn sånne masseproduserte fabrikkbrød. Og da får vi det i tillegg til alt det andre :) synes det er gøy å se hva man får, positivt for miljøet og vi får ofte prøve noe nytt vi vanligvis ikke ville prøvd! Har også spart mye på det.

Vi bruker det ofte og er veldig glad i det. :D Vi kjøper ofte fra meny eller et bakeri. Fra bakerier pleier vi å få et brød eller to, en-to søte bakevarer og kanskje et smørbrød. Varierer mellom bakerier og vi tar gjerne fra de vi liker best. Fra meny er det større variasjon der vi får den fra. Ofte et brød eller to, et par søte bakevarer, rundstykker, noe fra varmmat disken og ofte salatpose/ ferdigmiddag (fjorlands o.l) eller kjøtt/fisk. En gang endte vi opp med 9 brød, en haug med søte bakevarer og div annet :eek: da ga vi bort til noen venner :) og Blir det for mye brød o.l til at vi kan bruke det før det blir dårlig fryser vi det.

Kommer til å fortsette å bruke too good to go :D veldig bra initiativ

Vi kjøper det for brødet, man får et bakeribrød som vi liker bedre enn sånne masseproduserte fabrikkbrød. Og da får vi det i tillegg til alt det andre :) synes det er gøy å se hva man får, positivt for miljøet og vi får ofte prøve noe nytt vi vanligvis ikke ville prøvd! Har også spart mye på det.
Jeg fikk deriblant et rekesmørbrød idag som ungene fikk til kveldsmat. Verken jeg eller samboer liker reker, så fint at ungene får prøvd litt uten at vi må betale så veldig :p
Det gikk forøvrig ned på høykant, så da kan vi heller kjøpe litt reker iblant nå når vi vet at de liker det :p

Har prøvd ett par ganger, men som regel er hentetiden her såppas seint at unga sover, og da kommer jeg meg ikke ut å får henta

For min del er det ikke så aktuelt pga allergier. Ellers kunne det vært interessant:) Bra konsept!

Back
Topp