To good to go

Idag fikk jeg et stort rekesmørbrød, et stort horn med ost og skinke, sånn lefserull med tunfisk, en pakke boller, to kakestykker, tre store stykker av noe som lignet på grov focaccia, et brød, to skolebrød. Var en ganske stor papirpose :p

Reker? Ikkje pose for dei med allergi :( Dumt for eg vil gjerne nytte all mat.

Har prøvd ett par ganger, men som regel er hentetiden her såppas seint at unga sover, og da kommer jeg meg ikke ut å får henta
Vi pleier vanligvis å ta det lørdager, da er hentetiden tidligere, hos oss er bakeriets hentetider rundt 17:30, men vi bor ikke så langt unna så tar ikke mye tid å hente i vårt tilfelle. :)

Kjøpt endel ganger, stort sett fra baker brun eller solbrød. Fått feks 1 brød, 2 rundstykker og 2 boller, eller 1brød,noe påsmurt og noen boller.

Bestilt hotellunch en gang, men der hadde det skjedd en feil, skulle ikke vært lagt ut at de hadde mat for de hadde ikke lunchbuffe den dagen. Men kokken fikset en boks med grillet kylling, salat og fastelavensbolle til oss som kom for å hente.

Bestilte frokost gjennom den appen forrige uke.
Fikk 3 brødskiver (2 grov, 1 fint), en liten croissant, en skive gulost, en skive brunost, en skive skinke, en skive salami, et lite beger med meierismør, ca 3 store spiseskjeer eggerøre, 2 skiver røkt laks, litt crispisalat, en bit fersk ananas og en liten bit honningmelon.
For kun 35 kr :eek:
Bestilt fra et hotell, så dette var rester fra frokostbuffeten deres. Kjempegodt!

Ikke så mange i nærheten som er på Too good to go her, kun Jordbærpikene, en restaurant og ett hotell der man kan bestille både frokost og middag. Har dog aldri sett at Jordbærpikene og den restauranten har lagt ut noe enda, står bare "ingen mat til overs" hver dag hos de :rolleyes:

Last edited:
Har veldig lyst til å benytte meg av det, men ingen her vi bor som har tilbud eller henting hvor det er praktisk mulig, men kanskje neste sted vi bor :)

Så å si alle bakeriene her har det. Vanligvis er det en full papirpose med rundstykker, boller, baguetter og noen ganger et brød. En gang var posen nesten helt full av wienerbrød.

De som er mest aktuelle her har så sen hentetid. 21:30-22. Det er litt vanskelig når det er 30 min kjøring hver vei og vesla våkner i hytt og dynevær hele kvelden.
MEN, når frøkna begynner å sove litt bedre skal jeg jammen prøve. :)

Vi pleier vanligvis å ta det lørdager, da er hentetiden tidligere, hos oss er bakeriets hentetider rundt 17:30, men vi bor ikke så langt unna så tar ikke mye tid å hente i vårt tilfelle. :)

Jeg gidder ikke dra ut ungen på den tiden, kan banne på at han sovner før vi er hjemme igjen...

Idag fikk jeg et stort rekesmørbrød, et stort horn med ost og skinke, sånn lefserull med tunfisk, en pakke boller, to kakestykker, tre store stykker av noe som lignet på grov focaccia, et brød, to skolebrød. Var en ganske stor papirpose :p

Hørtes godt ut! Hvor mye betalte du?

Noen som har prøvd appen og dette opplegget? Hva har dere evnt fått?

Jeg skal for første gang hente en forundringspose idag, er jo litt spennende :D
Har bare brukt det en gang, men fikk veldig digge bakervarer den gang iallfall :-)

Vil du si noe om hva du har fått i flere poser AnneS?

Barn å hentet min første pose idag 49kr. Den inneholdt en loff, en påsmurt rundstykke sak og en stor kanelbolle.

Har kanskje høye forventninger, men etter å ha lest at folk får så mye syns jeg ikke min var så imponerende :P

Det vil variere med hvor mye rester de har selvsagt. Mye mulig folk i anledning pinse var litt ekstra aktive på å bestille?

Det vil variere med hvor mye rester de har selvsagt. Mye mulig folk i anledning pinse var litt ekstra aktive på å bestille?

Aner ikke hva som er vanlig.. 5 poser hadde de :)

Vil du si noe om hva du har fått i flere poser AnneS?

Barn å hentet min første pose idag 49kr. Den inneholdt en loff, en påsmurt rundstykke sak og en stor kanelbolle.

Har kanskje høye forventninger, men etter å ha lest at folk får så mye syns jeg ikke min var så imponerende :p
Jeg har hentet noen ganger nå, både på bakeriet her på stedet + meny 15min unna.
Jeg har vært veldig fornøyd til nå.

Som regel har jeg fått typ 2-4 rundstykker, gjerne 1-2horn (usmurte, begge deler). Så gjerne noe skoleboller og lignende. Smurt lefse med tunfisk, baguetter med reker/skinke og ost, kake,brød.
Det varierer hvor mye i posene, men har som regel fått 5-7ting. (hvis det f.eks er et helt brød oppi, så er det gjerne 5ting. Hvis det er mindre ting i str, så har det vært flere.)

På meny har vi fått mye forskjellig :hilarious: jeg kjøper ofte slike datovarer til vanlig, og syns det er genialt å legge rett i frysen. Har fått både kyllinglår, torskefilet, svinestek, ferdig kuttet salat, ketchup, dressing, skinke, brød, ferdiglaget fiskesuppe osv. Har jo også fått litt mer spesielle ting som lungemos, sursild, oliven med chili o.l:p

Jeg syns det er så spennende å hente :hilarious:

Back
Topp