To good to go

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Noen som har prøvd appen og dette opplegget? Hva har dere evnt fått?

Jeg skal for første gang hente en forundringspose idag, er jo litt spennende :D

Hva er det for noe?

Hva er det for noe?
Overskuddsmat som ellers hadde blitt kastet, som selges for en billig penge. Det kan være alt fra påsmurte baguetter, kaffebrød etc. fra kaféer, ferdiglagd mat fra restauranter til dagsgammelt brød fra matbutikker. Egentlig helt genialt, for maten er akkurat like god - og billig!

F.eks bakeriene legger ut forundringsposer som de selger. Da er det resten av dagens produksjon som havner oppi da de ikke kan selge det dagen etter :) istedenfor å kaste god mat, så selger de det ut til en billig penge :)
Det er jo kjempebra ! Må prøves

Overskuddsmat som ellers hadde blitt kastet, som selges for en billig penge. Det kan være alt fra påsmurte baguetter, kaffebrød etc. fra kaféer, ferdiglagd mat fra restauranter til dagsgammelt brød fra matbutikker. Egentlig helt genialt, for maten er akkurat like god - og billig!
Aha...
Litt som Holdbart og Havaristen altså

Har brukt den litt. Skal følge godt med for å klare å få tak i noe.
Jeg bestilte en idag, skal hente senere. Prøvde meg tidligere også, men da var det ett sted i rekkevidde på 30min som var registrert her i området :p var flere nå, så har visst blitt mer populært. Kjempebra konsept, jeg hater å kaste mat :D

Vi bruker det delvis for å "hamstre" brød og andre brødvarer, som vi deretter fryser. Synes det er veldig praktisk! Noen ganger er det snakk om 2 brød, andre ganger kan det være en hel bærepose med både brød, rundstykker og andre kaffebrød. :D

Vi bruker det delvis for å "hamstre" brød og andre brødvarer, som vi deretter fryser. Synes det er veldig praktisk! Noen ganger er det snakk om 2 brød, andre ganger kan det være en hel bærepose med både brød, rundstykker og andre kaffebrød. :D
Jeg er superspent på hva jeg får idag, første gangen :p

Vi bruker Too Good to Go ofte. Elsker å kjøpe fra Meny på lørdagene, da får vi masse gode bakevarer :)

Back
Topp