Tisser du i dusjen?

Eg går alltid på do før eg dusjar, så tissar ikkje i dusjen :-)

Nei, jeg gjør ikke det.

Men det er ikke ekkelt. Urin viser seg å være veldig godt for huden. Men huden klarer ikke å fange opp alt det gode på grunn av det rennende vannet.

Så bruk huet før dere vræler "æsj" til ting.

" er dette et hjem hvor man tisser i dusjen, eller et hjem hvor man tisser i dusjen og ikke tør å innrømme det?"
Vi tisser i dusjen :P Jeg vasker dusjen ofte, så det blir jo ikke skittent ;) men jeg syns det er ok å tisse om man må det. det verste som finns er å komme på at man må tisse når man allerede står i dusjen og så "skru av vannet, ut av dusjen, sette seg ned på doen, tisse, skal jeg tørke eller ikke, tørker, dopapir biter overalt. gå inn i dusjen, komme på at man må tørke setet, ut av dusjen, tørke setet, trekke opp, inn i dusjen, ferdig dusje, tørke opp dopapirbiter" huff..
Sign!
Spesielt etter graviditeten. Når jeg var gravid så hadde jeg en blære som måtte tømmes konstant. Ikke har vi do på badet der dusjen er, så glemmer jeg å tisse før jeg kommer meg ned på badet- så ja, jeg tisser da i dusjen ;)
Syns ikke det er ekkelt. Er jo ikke sånn at det spruter rundt å setter seg i veggene :P det renner ned i sluket med masse varmt vann og såpe.:)

Har kun gjort det ved unntakstilstand. Vi fikk en flom som ødelagte det eneste toalettet vårt, men vi hadde en dusj i en annen etg. Dette var 2 måneder før termin, og det tokk 8 dager før forsikringsselskapet innstalerte en do på rommet der dusjen sto. Når jeg da våknet flere ganger om natten av spark i blæra, så måtte jeg bare løpe inn i dusjen.

Har aldri tisset i dusjen :P

Nei, det gjer eg før eg hoppar i dusjen. Synes det ikkje høyre heima i dusjen :P
Sjølvsagt, som nokon nevnte over, at etter ein fødsel med ein del sting osv så er det kanskje best å tisse i dusjen, men da er det unntakstilstand ;)

Tisser jo og skyller det vekk mens man tisser da. Går jo ikke inn i dusjen, tisser og går ut igjen så det blir liggende der.......
Jeg skrev vaske med såpe. Skjønner at det skyldes med vann, men er jo ikke vasket med klor osv. Lukter det ikke vondt da i lengden? Dusjer skal jo gjerne skrubbes i ny og ne.

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg tisser enten før dusjen, eller etter jeg har dusja. Kommer sjelden så akutt at jeg ikke klarer å holde meg til jeg har tørka meg! :-D

Nei. Det gjør jeg før jeg dusjer.

Bortsett fra rett etter fødsel. Da lot jeg vann renne mellom så tisset ikke skulle svi så mye. Men det var bare et døgn.

Jeg skrev vaske med såpe. Skjønner at det skyldes med vann, men er jo ikke vasket med klor osv. Lukter det ikke vondt da i lengden? Dusjer skal jo gjerne skrubbes i ny og ne.
Mon tro ei som er høygravid sitter på kne og vasker dusj hver gang jeg har vært der. Aldri opplevd lukt på badet på grunn av dusjtissing, nå kan jeg påstå at foreldrene og søstra mi har gjørt det samme i alle de år. Og da var det ikke klorhysteri og badevask hver uke. Det blir utrolig fort utvannet og tviler på at det er mange molekylene igjen etter noen sekunder. Men det er opp til hver enkelt å bedømme :p

Jeg timer jo tissingen såpass at jeg klarer å få gjort det før jeg dusjer ;). Aldri vært så tissetrengt at det har vært nødvendig å tisse i dusjen, gitt. Dessuten, dusjingen min er heller ikke av så lang varighet at jeg rekker å bli tissetrengt underveis. Det lukter ikke godt der det er tisset i dusjen. Det kjenner man lett om man er i svømmehallen og et barn tisser. Nå har jeg riktignok MEGET god luktesans (langt over normalen), men jeg synes uansett ikke noe om tissing i dusjen. Vet godt at urin er helt ufarlig, men vil likevel ikke ha min eller andres urin på meg ;).

Back
Topp