Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker?Nei selvfølgelig ikkedet er jo bare ekkelt. Her gjør ingen det
Nei, gjør egentlig ikke det. Men jeg har gjort det etter fødslene mine (mye sting) og en gang jeg hadde skikkelig uvi, da lindret sviinga...
Nei, det er bare skikkelig ekkelt! Jeg tisser alltid før jeg dusjer. Men etter første fødsel hadde jeg sydd litt og da tisset jeg i dusjen et par ganger, lindret litt med vann på! ( men jeg brukte lang tid på å klare, det føltes så veldig veldig feil!)
Samme her, har også separat dorom. Har ikke som mål å tisse dusjen, jeg går som regel på do først, men det skjer jo at jeg glemmer det. Mannen og jeg diskuterte dette for noen ær siden. Da sa han at det var skikkelig ekkelt å tisse i dusjen! Så kom vi av en eller annen grunn inn på temaet igjen i forrige uke, hvor han innrømte at det hendte han tissa i dusjen. Jeg minnet han på hva han hadde sagt for flere år tilbake, og han ble litt flau og sa at han prøvde å imponere megSign!
Spesielt etter graviditeten. Når jeg var gravid så hadde jeg en blære som måtte tømmes konstant. Ikke har vi do på badet der dusjen er, så glemmer jeg å tisse før jeg kommer meg ned på badet- så ja, jeg tisser da i dusjen![]()
Syns ikke det er ekkelt. Er jo ikke sånn at det spruter rundt å setter seg i veggenedet renner ned i sluket med masse varmt vann og såpe.
![]()
De blir vel også skrubbet i ny og ne? Tenker med på bakterier enn tiss. Lukter mye verre inne på dorommet vårt enn på badet til tiderJeg skrev vaske med såpe. Skjønner at det skyldes med vann, men er jo ikke vasket med klor osv. Lukter det ikke vondt da i lengden? Dusjer skal jo gjerne skrubbes i ny og ne.
Sign.Jeg tisser som regel før jeg går i dusjen, men det hender at jeg glemmer det, så da tisser jeg i dusjen.Skjønner ikke helt hva som er så forferdelig ekkelt med det, urin er jo en ganske "ren væske", og jeg skyller det jo ned.
![]()
Vi har dusj og toalett på badet. Jeg syns det er ekkelt, men urin er jo sterilt dersom man er frisk. Uansett ser jeg ikke helt grunnen til å tisse i dusjen, men man får gjøre som man vilDe blir vel også skrubbet i ny og ne? Tenker med på bakterier enn tiss. Lukter mye verre inne på dorommet vårt enn på badet til tider![]()