Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sign!" er dette et hjem hvor man tisser i dusjen, eller et hjem hvor man tisser i dusjen og ikke tør å innrømme det?"
Vi tisser i dusjenJeg vasker dusjen ofte, så det blir jo ikke skittent
men jeg syns det er ok å tisse om man må det. det verste som finns er å komme på at man må tisse når man allerede står i dusjen og så "skru av vannet, ut av dusjen, sette seg ned på doen, tisse, skal jeg tørke eller ikke, tørker, dopapir biter overalt. gå inn i dusjen, komme på at man må tørke setet, ut av dusjen, tørke setet, trekke opp, inn i dusjen, ferdig dusje, tørke opp dopapirbiter" huff..
Kan fint gjøre det, spesielt etter fødsel. Men bader som regel og da vil jeg ikke gjøre det![]()
Jeg skrev vaske med såpe. Skjønner at det skyldes med vann, men er jo ikke vasket med klor osv. Lukter det ikke vondt da i lengden? Dusjer skal jo gjerne skrubbes i ny og ne.Tisser jo og skyller det vekk mens man tisser da. Går jo ikke inn i dusjen, tisser og går ut igjen så det blir liggende der.......
Helst ikke, men igjen jeg bader jo med han på 7mnd så hadde vel ikke spilt så stor rolleHahah! Vil du ikke? Så rart.![]()
Signerer denne og håper det er ganske gjennomgående for folk flest.Nei tisser ikke i dusjen! Det er vel ikke vanlig? Tisser før jeg dusjer, det gjør ungene også.
Mon tro ei som er høygravid sitter på kne og vasker dusj hver gang jeg har vært der. Aldri opplevd lukt på badet på grunn av dusjtissing, nå kan jeg påstå at foreldrene og søstra mi har gjørt det samme i alle de år. Og da var det ikke klorhysteri og badevask hver uke. Det blir utrolig fort utvannet og tviler på at det er mange molekylene igjen etter noen sekunder. Men det er opp til hver enkelt å bedømmeJeg skrev vaske med såpe. Skjønner at det skyldes med vann, men er jo ikke vasket med klor osv. Lukter det ikke vondt da i lengden? Dusjer skal jo gjerne skrubbes i ny og ne.