Tisser du i dusjen?

Nei! Jeg går ut av dusjen, tørker meg, tisser og returnerer til dusjen igjen. Tissing i dusj er eckligt spør du meg!

HAha, 'æsj, nei!

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Spørsmål til dere som stemmer annet: Hva i alle dager vil det si? [:D]

Vel, jeg pleier å dusje og vaske meg der...[8D]

Også vasker jeg ungene der (også når minstemann har bæsjet)
- og når de har kastet opp og sånn.

Hender jeg vasker klær der (typisk gulvtepper og sånn)

Finnes sikkert mye man kan gjøre i dusjen da...
Har jo alt kommet noen eksempler.... Men noe så uskyldig som å spytte i dusjen er ikke nevnt.. Noen som har det som hobby? Se hvem som kan spytte nærmest sluket liksom[8D] -blir akkurat som blink det..[8D]

Jeg går alltid på do før jeg dusjer, men noen ganger blir jeg tydligvis ikke helt ferdig så da lar jeg de få dråpene få komme ut i dusjen[8D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

Nei! Jeg går ut av dusjen, tørker meg, tisser og returnerer til dusjen igjen. Tissing i dusj er eckligt spør du meg!

Sign.

Mulig jeg er rar men (ser jo at mange svarer ja her...)
Men jeg er nok så "ekstrem" at jeg går ut av dusjen, tørker meg (med håndkle), tisser, tørker meg (med dopapir), vasker hendene (...), også går jeg inn i dusjen igjen..

Mye rart man kan lure på en lørdagskveld...[8|]

8 stk som bæsjer i dusjen????

ORIGINAL: Regan

8 stk som bæsjer i dusjen????

Iiii-jah. 

Aldri! Jeg tisser alltid FØR jeg går i dusjen. Hos meg er det EKKELT å tisse i dusjen siden jeg har dusjforheng i tøy som henger nedi vannet[;)]

Dere som bæsjer i dusjen ([:-]), jeg håper det ikke er kabler det er snakk om? Og isåfall, hvordan får dere det nedi sluken?[8D]

Nei, jeg tisser før jeg går i dusjen. Hadde ikke trodd at det var så vanlig å tisse i dusjen..

Jeg vet tissing i dusjen er vanlig, men at 12 stk DRITER i dusjen også? Hahahahahahaahahahaha!!!! Moralen må bli, når du skal bort på overnatting, ta med slippers i dusjen! 

Guriland, som jeg angrer på at jeg kikka med inn på denne tråden. *barf*

ORIGINAL: Sjakkruta

Æsj det trodde jeg virkelig ikke at folk gjorde [:-] Jaja, jeg gjør det ikke i alle fall [;)]

Ja, det gjør jeg.

Men det er jo ingen regel som sier at jeg tisser HVER GANG jeg dusjer. [;)]

som oftest går jeg på do før, av og til ikke i det hele tatt i samband med at man dusjer.

Vi har dus i badekaret, og siden badekaret er flittig i bruk, så håper jeg at det ikke er noen som tisser i dusjen i vårt hus

Ja, selvfølgelig! Er jo reinere å pissa i dusjen enn å dusja og så gå på do? E ikkje uhygienisk...trodde forresten at urin var sterilt?[:D] Og det er spesielt nice nå som jeg er tissetrengt ALL the time![:)]

13 stk som BÆSJER i dusjen !! Det er kvalmt det..!! GÅ PÅ DO!!!

HAHA!! Å kjenner eg ler meg litt i hel!
Hadde ikkje akkurat venta en sånn respons på et usaklig spørsmål!!

Dåkke e go [:D][:D][:D]

Back
Topp