Tisser du i dusjen?

[:'(]nei[:'(] (det var sånt jeg gjorde da jeg var liten og ikke visste bedre...)

Nei[:)]
Synes det er litt ekkelt at halvperten faktisk gjør det...

Gjorde det etter fødselen.

ORIGINAL: Charl0tte

13 stk som BÆSJER i dusjen !! Det er kvalmt det..!! GÅ PÅ DO!!!

Enig[:'(]

Jepp..
Men pga jeg er veldig utsatt for uvi. får det kjempe lett.. så greit å få det ut sammen med varmt vann og vaske seg skikkelig etterpå.
Men går somregel på do asså.. [8D]

Men dere som svare på at dere driter i dusjen også.. jukkki ?? åssen får dere baisen ned i sluken ?? [:'(]

Legg merke til at disse to innleggene kommer rett etter hverandre... Måtte le da jeg leste nedover...
ORIGINAL: Kattekvinnen

Hvem faen er det som faktisk driter i dusjen???? [8|][8|][:'(]

ORIGINAL: eplemos

Gjorde det etter fødselen.

(ja, jeg regner med at det nederste var et svar på HI, ikke på tråden over...)

Seriøst..? 20 stk om bæsjer i dusjen..?

ORIGINAL: Valpolicella

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

det må være kødd [8D] eller så er jeg naiv [&:]

står de på huk å driter da eller? eller står de å presser konstant når de vasker seg?[:-]

ORIGINAL: Valpolicella

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

det må være kødd [8D] eller så er jeg naiv [&:]

Ja vet du...DET kan jeg faktisk ikke tro på altså.....Men på den andre siden så fins det jo SYKT mange syke og ekle folk,og BV er vel ikke fri for de heller......
Klarer bare ikke helt se for meg hvordan en person driter i dusjen...
Setter de seg ned over sluket da eller..?
eller kanskje de står..?? og bare plukker drolten opp etterpå og slipper den ned i sluket..?
Eller bare går ut med den og slipper den i do..?
Eller bare driter mens de står å vasker håret og lar den ligge..?

nei det er virkelig helt utenkelig for meg at noen kan drite i dusjen....men noen ble vel oppdratt blandt ulvene,kan virkelig ikke se for meg noe annet..haha..[:D]

ORIGINAL: Refleksheks

Jeg tisser, squirter, driter, tømmer mensenbegeret, snyter meg, klemmer kviser, barberer opp div "konger"/byller i ræva, har meg ... Herregud, blir jo reint alikavææl.
som jeg skulle sagt det selv

De har til og med egen facebook side, så bare å joine!!

http://www.facebook.com/group.php?gid=2421401307

ORIGINAL: BelleHelene

Nope, men gjorde det etter fødselen. Så deilig så[:)]

ORIGINAL: Zol80

Nei. Er det normalt??

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: Sjakkruta

Æsj det trodde jeg virkelig ikke at folk gjorde [:-] Jaja, jeg gjør det ikke i alle fall [;)]

Eh, folk skyller unger fulle av bæsj både i vasken og i dusjen, og så tror du ikke at folk gjør noe så uskyldig som å tisse i dusjen? Tiss er sterilt, det er IKKE bæsj. [8D]

ja det er sterilt helt tid den kommer ut men da er det ikke sterilt lenger!! personlig syns jeg det å tisse eller bæsje eller snyte seg eller hva nå enn folk gjør i dusjen er ekkelt!! men det er min mening da!!! andre får gjøre som de vil!

Seriøst så mange som driter i dusjen? Så bader dere ungen deres der etterpå også eller? [:'(]

Jeg tisser på do FØR jeg går inn i dusjen, og klarer fint å la være å både tisse, bæsje, blåse ut slim og annet de 5-10 minuttene jeg pleier å dusje. [&:]
NEI, jeg tisser aldri i dusjen, og jeg blir veldig overrasket av å se hvor vanlig det er! [:o][:D]

Jaaa

Kvalmt!

Jeg hadde ikke likt å dusje dersom jeg viste at noen tissa akkurat her jeg står... 

Back
Topp