Tisser du i dusjen?

Kjeder du deg i kveld?

Haha!![:D]

ORIGINAL: charley

Kjeder du deg i kveld?

Ja, eg kjente at ditta var viktig for meg å vite i kveld!! For at eg skal kunne legge oktober måned bak meg,
og gå rakrygga inni november!

selvfølgelig... sparer miljøet.. mindre dasspapirbruk og mindre vannbruk...

Æsj det trodde jeg virkelig ikke at folk gjorde [:-] Jaja, jeg gjør det ikke i alle fall [;)]

æsj det kunne ALDRI falt meg inn. selv om eg veit at det anbefales i mange land der dei slit med vannmangel.

ORIGINAL: Sjakkruta

Æsj det trodde jeg virkelig ikke at folk gjorde [:-] Jaja, jeg gjør det ikke i alle fall [;)]

Eh, folk skyller unger fulle av bæsj både i vasken og i dusjen, og så tror du ikke at folk gjør noe så uskyldig som å tisse i dusjen? Tiss er sterilt, det er IKKE bæsj. [8D]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Spørsmål til dere som stemmer annet: Hva i alle dager vil det si? [:D]

[:D][:D][:D] Godt spørsmål[:D]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Spørsmål til dere som stemmer annet: Hva i alle dager vil det si? [:D]

Vibratoren min er vanntett, sååååååå....[;)]

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: Sjakkruta

Eh, folk skyller unger fulle av bæsj både i vasken og i dusjen, og så tror du ikke at folk gjør noe så uskyldig som å tisse i dusjen? Tiss er sterilt, det er IKKE bæsj. [8D]

Jeg synes ikke barn kan sammenlignes med voksne i dette tilfellet. Greit nok at det er det samme som kommer ut, men jeg synes likevel der er en forskjell [;)]

Jepp det gjør jeg. Gidder seriøst ikke å ta turen ut av dusjen bare for å tisse. Det skal ned i samme svløpet likzam.. Puler gjør vi og i dusjen.. Er det noe annet du vil vite[8D]

Tråden blir å finne under sex og samliv om noe få strakser når modden får dette med seg[8D][:D]

Ikke til vanlig, men ganske kort etter fødselene sleit jeg med å holde igjen[8D] Tissa hver gang jeg hørte rennende vann[8D]

jepp... vi har do på et annet rom, så blir jeg pissatrengt i dusjen så pisser jeg....

Trur det er ein av mange ting som ingen som ingen vil sei dei gjer, men ke faen, kem gidde gå ut av dusjen kliss våt for å sette seg på dass nå ein alikevel står å vasker seg?? [8D]

ORIGINAL: charley

Kjeder du deg i kveld?

Tjaa, gjør vel det!!

nope det gjør jeg ikke, he he, har prøvd men får det ikke til, så jeg går it av dusjen og setter meg på dass.. He he

Back
Topp