Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg vasker i vaskemaskin, det går alltid fint 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at skjermen blir borteDe var helt nye. Første dag hun brukte dem. Det luktet sjø av dem i ei uke.
Fortsatt en svak eim når de står på skotørk
Også i skoen da! *ler*Hehe, vesla hadde visst ikke tid til å gå på do.![]()
Også i skoen da! *ler*
Jeg trodde hun hadde satt seg ned å tissa i skoen jegJa, hun hadde regntøy på så alt må ha rent ned ene beinet og ned i den skoen. Den andre var tørr og fin.Fascinerende greier.
![]()
Det ville vært rarere, men denne måten som skjedde her er vel noe de aller fleste kommer borti med en eller annen type skotøy.Jeg trodde hun hadde satt seg ned å tissa i skoen jeg![]()
Milo mangler vel det stoffet som løser opp blant annet fett og blod? Tenker at det ikke blir rent nok med det, og at flytende er bedre enn pulver. Mye mulig det er "feil".Milo er da et "ordentlig vaskemiddel" så godt som noe? Cherrox har dessuten ullfor.
(vel, ikke alt som kalles "Cherrox", men de som er det)
Jeg trodde hun hadde satt seg ned å tissa i skoen jeg![]()
Ullfor i den vi hMilo mangler vel det stoffet som løser opp blant annet fett og blod? Tenker at det ikke blir rent nok med det, og at flytende er bedre enn pulver. Mye mulig det er "feil".Er alt inni cherroxen ull? Trodde det bare var den løse innleggssålen?
Det vet jeg ikke, men værdt et forsøk ? Jeg Fikk spytta snør klyse i skoen Til mannen hahaHvordan får jeg tiss ut av en sherrox?Jeg skylte den godt (trodde jeg) og satte den i skotørkeren. Nå stinker det tiss i vindfanget og gangen
Kan de vaskes i vaskemaskin?