Tiss i sko!

Jeg vasker i vaskemaskin, det går alltid fint :)

De var helt nye. Første dag hun brukte dem. Det luktet sjø av dem i ei uke.
Fortsatt en svak eim når de står på skotørk
Skjønner at skjermen blir borte

Slenger dem i vaskemaskinen på 30 grader med lav sentrifugering med flytende vaskemiddel. Ikke milo, for jeg føler det blir renere med ordentlig vaskemiddel. Her har det fungert supert. Vintersko (goretex) vasker jeg i vaskemaskin med spesialvaskemiddel eller milo hvis det er ull inni skoen.

Milo er da et "ordentlig vaskemiddel" så godt som noe? Cherrox har dessuten ullfor.

(vel, ikke alt som kalles "Cherrox", men de som er det)

Jeg trodde hun hadde satt seg ned å tissa i skoen jeg :)
Det ville vært rarere, men denne måten som skjedde her er vel noe de aller fleste kommer borti med en eller annen type skotøy.

Milo er da et "ordentlig vaskemiddel" så godt som noe? Cherrox har dessuten ullfor.

(vel, ikke alt som kalles "Cherrox", men de som er det)
Milo mangler vel det stoffet som løser opp blant annet fett og blod? Tenker at det ikke blir rent nok med det, og at flytende er bedre enn pulver. Mye mulig det er "feil". :p Er alt inni cherroxen ull? Trodde det bare var den løse innleggssålen?

Har selv fått hjem våte cherrox. Har da pakket de i vaskemaskinen og hatt milo i maskinen.
Vaskes på ullvask, og satt til tørk ett par dager på varmekabler. Aldri hatt vond lukt fra støvlene.

Milo mangler vel det stoffet som løser opp blant annet fett og blod? Tenker at det ikke blir rent nok med det, og at flytende er bedre enn pulver. Mye mulig det er "feil". :p Er alt inni cherroxen ull? Trodde det bare var den løse innleggssålen?
Ullfor i den vi h
adde i vinter i alle fall.

Milo har ikke enzymer som løser opp visse flekker nei. Men så var det da ikke flekker hun skal ha bort

Hvordan får jeg tiss ut av en sherrox? :P Jeg skylte den godt (trodde jeg) og satte den i skotørkeren. Nå stinker det tiss i vindfanget og gangen :P

Kan de vaskes i vaskemaskin?
Det vet jeg ikke, men værdt et forsøk ? Jeg Fikk spytta snør klyse i skoen Til mannen haha

Back
Topp