Tirsdagssprat

aner ikke, men dagmamma er nok bra mye dyrere enn barnehage ja! Skulle gjerne brukt dagmamma i stedet for bhg før fylte 2 år, men de er mangelvare idag!
Ja dessverre. Skulle gjerne vært dagmamma jeg, men jeg tror ikke jeg hadde villet mer enn 2-3 dager i uken da jeg tross alt skal ta vare på min egen sønn :-p

Vi har avtalt lønna med vår dagmamma slik at det ikke går mye over kont.støtta, men vi er jo egentlig avhengig av den for at det skal gå opp i opp.

Vi har avtalt lønna med vår dagmamma slik at det ikke går mye over kont.støtta, men vi er jo egentlig avhengig av den for at det skal gå opp i opp.

barnehagen her koster 2800kr i måneden, så det blir jo en ekstrautgift nå som vi ikke har hatt før! Mannen hadde tenkt at lønnsøkningen hans nå i høst skulle tilsvare den økte utgiften, men han fikk mye mindre enn forventet så nå blir det tight framover altså :eek: o_O

Ja dessverre. Skulle gjerne vært dagmamma jeg, men jeg tror ikke jeg hadde villet mer enn 2-3 dager i uken da jeg tross alt skal ta vare på min egen sønn :p

spørs om det ikke blir langt for Hermine å pendle til deg for å gå til dagmamma :P

Snuppa måtte få seg en lur fra kl 16-17 idag, så her jobber mannen iherdig med å få henne til å sove. Lirker og lurer og synger og diller for at hun ikke skal begynne å skrike, for da kommer hosten og så kaster hun opp :eek: :confused: Er spent på hvor lang tid det blir å ta, jeg ga meg etter 15 minutter for da begynte jeg å bli frustrert og det hjelper ingen av oss :P
I kveld skal jeg kikke litt på fotografbildene og bestille print på lerret av både Hermines og pappans ettårsbilder. Så skal hele familien opp på veggen :)

Hva gjør dere andre i kveld?

Snuppa måtte få seg en lur fra kl 16-17 idag, så her jobber mannen iherdig med å få henne til å sove. Lirker og lurer og synger og diller for at hun ikke skal begynne å skrike, for da kommer hosten og så kaster hun opp :eek: :confused: Er spent på hvor lang tid det blir å ta, jeg ga meg etter 15 minutter for da begynte jeg å bli frustrert og det hjelper ingen av oss :P
I kveld skal jeg kikke litt på fotografbildene og bestille print på lerret av både Hermines og pappans ettårsbilder. Så skal hele familien opp på veggen :)

Hva gjør dere andre i kveld?
Håper hun får sove :)

Jeg har vært på turn med gutta, søs og guttene hennes! De ble til middag og det var kaotisk og koselig :-D
Guttene spiser kvelds nå, ble litt sent da vi brukte bena og lot bilen stå i dag!
Straks skal de i seng og da skal jeg rydde litt før jeg skal strikke og så legge meg tidlig :)

Håper hun får sove :)

Jeg har vært på turn med gutta, søs og guttene hennes! De ble til middag og det var kaotisk og koselig :-D
Guttene spiser kvelds nå, ble litt sent da vi brukte bena og lot bilen stå i dag!
Straks skal de i seng og da skal jeg rydde litt før jeg skal strikke og så legge meg tidlig :)

hehe, vil tro det lett blir kaos med så mange unger! :P ;)
Planlegger til stadighet tidlig kveld men klokka blir liksom alltid 23 likevel :eek: :P

Ble stille der nede nå *krysser fingrene*

Håper de små sovner hos dere snart.:)

Jeg har kommet hjem fra bytur sammen med mamma'n min. Hun ville ha hjelp til å plukke ut gave til Jenny, og i samme slengen spanderte hun både noen klesplagg på meg og matvarer fra Rema. Jeg elsker mamma!!!♡
Nå er det slappings avings på sofaen, mens vi prøver å få sendt inn Jenny's bursdagshilsen til lokalavisa. Ikke så enkelt som man skulle tro, da nettsidene deres ikke fungerer optimalt. Skal snart kose meg med blåmuggost, druer og litt rosévin. Jaaaam!!! :D

Jeg har kommet hjem fra bytur sammen med mamma'n min. Hun ville ha hjelp til å plukke ut gave til Jenny, og i samme slengen spanderte hun både noen klesplagg på meg og matvarer fra Rema. Jeg elsker mamma!!!♡
Nå er det slappings avings på sofaen, mens vi prøver å få sendt inn Jenny's bursdagshilsen til lokalavisa. Ikke så enkelt som man skulle tro, da nettsidene deres ikke fungerer optimalt. Skal snart kose meg med blåmuggost, druer og litt rosévin. Jaaaam!!! :D

ååå, er så kooos med sånne mammashoppingturer! Min mamma er også sånn, veldig gavmild og omtenksom ;) :D :rolleyes:
Ikke lenge til dere også har ettåring i hus nå :D

Det hørtes ut som en superkoselig handletur :D
Koselig med slike mødre :D :D
Guttene sover nå!
T la seg i sengen med Byggmester Bob på CD-spilleren og sovnet mens jeg stelte Lillebror :p
Lillebror brukte litt tid på å roe seg, men han sov jo en halvtime i vogna unger turningen, så det var forventet :)

ååå, er så kooos med sånne mammashoppingturer! Min mamma er også sånn, veldig gavmild og omtenksom ;) :D :rolleyes:
Ikke lenge til dere også har ettåring i hus nå :D
Ja, det var skikkelig koselig. :)
1-års dagen er rett rundt hjørnet, og vi gleder oss til å feire jenta vår. Det blir tre feiringer for å rekke over familiebølingen, og kjekkest blir det vel med barneselskap på lørdag med alle søskenbarna.:)

Ja, det var skikkelig koselig. :)
1-års dagen er rett rundt hjørnet, og vi gleder oss til å feire jenta vår. Det blir tre feiringer for å rekke over familiebølingen, og kjekkest blir det vel med barneselskap på lørdag med alle søskenbarna.:)

sånn ble det her også, tre dager til ende! :D Ble endel sukker og kake, så på siste feiringa valgte hovedpersonen selv skumpinner istedet for kake :eek: DER slektes hun ikke på meg iallfall! :P ;)

sånn ble det her også, tre dager til ende! :D Ble endel sukker og kake, så på siste feiringa valgte hovedpersonen selv skumpinner istedet for kake :eek: DER slektes hun ikke på meg iallfall! :P ;)
Hehe.. :)
Kan fort bli for mye kake på meg, men nå skal jeg iallfall bake kaker til gjestene våre! ;) Tenkte å lage nøttebunn med eggekrem, piska krem og frisk frukt nå på torsdag, også skal jeg lage sjokoladekake og gele på lørdag, og raw-kake på søndag.;)

hehe, vil tro det lett blir kaos med så mange unger! :p ;)
Planlegger til stadighet tidlig kveld men klokka blir liksom alltid 23 likevel :eek: :p

Ble stille der nede nå *krysser fingrene*
Litt kaos ja, men veldig hyggelig da :D
Nå, før kl er 22, klarer jeg knapt å holde øynene åpne, så det er ingen fare med å få lagt seg :o

Kan fort bli for mye kake på meg, men nå skal jeg iallfall bake kaker til gjestene våre! ;) Tenkte å lage nøttebunn med eggekrem, piska krem og frisk frukt nå på torsdag, også skal jeg lage sjokoladekake og gele på lørdag, og raw-kake på søndag.;)
Hva slags raw-kake? :D

oooh, så mye godt! :D Hva er raw-kake?
Bakte tre sorter til første festen og så måtte de som kom de neste dagene spise av restene :eek: :P Men nå kom de jo også på restefester da! ;)

Litt kaos ja, men veldig hyggelig da :D
Nå, før kl er 22, klarer jeg knapt å holde øynene åpne, så det er ingen fare med å få lagt seg :eek:

ja da er det bare å komme seg til køys!
Skal tømme tekoppen min, med jule-te :eek: :D Og så er det kveld...men den blir vel 22.30 før jeg kommer meg ned trappa likevel :P

ja da er det bare å komme seg til køys!
Skal tømme tekoppen min, med jule-te :eek: :D Og så er det kveld...men den blir vel 22.30 før jeg kommer meg ned trappa likevel :p
Hihi. JEg hoppet over ryddingen og deiset ned på sofaen da Eskil hadde sovnet :p
OG nå er senga klar for meg :p

Back
Topp