Tirsdagssprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Rett og slett en blåtirsdag :o :p

Er på jobb, alene, og endel forefallende som må gjøres.
Godt å våkne opp med litt kaffe først.
Søs var så snill å komme i morges, med alle tre gutta sine! Da fikk Lillebror og T en rolig morgen med frokost sammen med de andre og litt barne-TV, istedet for at jeg skulle haste ut for å få levert T i bhg før jobb. Utrolig snilt, blir så glad når familien velvillig stiller opp for å hjelpe med ungene!
I morgen kommer min eldste søs og datra på 11 år for å passe begge guttene mens jeg er på gruppemøte med studiegruppa mi på ettermiddagen!
Håper alle får en finfin dag! :D

Så snilt av hun å hjelpe til:D deilig å slippe å haste og stresse om morgen:)

Her våknet vi rundt halv 8, eller Liana da:P Emira litt etter det. Jeg har blitt forstyrra myyyye inatt av små-vonde kynnere:( har nok gjort litt for mye de siste dagene, så får prøve å ta det roligere idag;) (enda det klør i hele meg for å få rommet til Liana ferdig):P
Leverte herlighetene i barnehagen halv 9 idag:) også har vi fått ved idag, men pappa og broren min skal lempe det inn:D:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Rett og slett en blåtirsdag :o :p

Søs var så snill å komme i morges, med alle tre gutta sine! Da fikk Lillebror og T en rolig morgen med frokost sammen med de andre og litt barne-TV, istedet for at jeg skulle haste ut for å få levert T i bhg før jobb. Utrolig snilt, blir så glad når familien velvillig stiller opp for å hjelpe med ungene!
I morgen kommer min eldste søs og datra på 11 år for å passe begge guttene mens jeg er på gruppemøte med studiegruppa mi på ettermiddagen!

Så kjekt at de hjelper til :) høres ut som en super familie!
Her har vi strålende vær i dag, så vi skal straks ut å leke litt. Vi må på apoteket og hente mme også iløpet av dagen.

I går måtte sambo fikse vaskemaskina fordi at den slutta å sentrifugere. Så oppdaga han at det lekker under vasken på vaskerommet. Han skrur søndt, og selvfølgelig stinker det. Jeg er litt småkvalm innimellom, men da ble jeg skikkelig kvalm! Det ble ikke bedre da han skulle forklare (uoppfordra) at det lukter slik pga at nå er det åpent ned i kloakken til hele nabolaget. Usj! Bruker ikke å reagere på slikt altså, men da tok jeg meg en tur på butikken mens han fikk skrudd sammen. Det lekker fortsatt, så rørleggeren kommer i dag. Huset er jo helt nytt, og vasken omtrent ikke brukt, så det får de ta på sim kappe ;-)

Dagens klage fra meg ;-)

Her våknet vi rundt halv 8, eller Liana da:P Emira litt etter det. Jeg har blitt forstyrra myyyye inatt av små-vonde kynnere:( har nok gjort litt for mye de siste dagene, så får prøve å ta det roligere idag;) (enda det klør i hele meg for å få rommet til Liana ferdig):P
Leverte herlighetene i barnehagen halv 9 idag:) også har vi fått ved idag, men pappa og broren min skal lempe det inn:D:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Åh så irriterende med kynnere! Husker fra sist at det var umulig å få gjort noenting siste tiden pga kynnere. De utvikla seg til tidlige rier hos meg, men de stoppa opp heldigvis :-)
Håper de gir seg så du får gjort det du har lyst til! :-)

Deilig med ved til vinteren da! Gleder meg til å fyre i ovnen når det blir kaldt nok! :-)

Rett og slett en blåtirsdag :eek: :p

Så koselig familien stiller opp og hjelper til:) Herlig og ikke måtte stresse og haste av gårde til bhgen:)
Måtte du få en fiiiin dag på jobb:)

Her våknet vi rundt halv 8, eller Liana da:p Emira litt etter det. Jeg har blitt forstyrra myyyye inatt av små-vonde kynnere:( har nok gjort litt for mye de siste dagene, så får prøve å ta det roligere idag;) (enda det klør i hele meg for å få rommet til Liana ferdig):p
Leverte herlighetene i barnehagen halv 9 idag:) også har vi fått ved idag, men pappa og broren min skal lempe det inn:D:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hvor mange uker på vei er du nå? 35? Ikke lenge før nå, så kanskje greit og ta det litt med ro oså:) Kjenner meg godt igjen, jeg er gjerne sånn at jeg gjerne skulle fått gjort alt igår;):p Så godt med litt fritid mens jentene er i bhgen:):D Håper kynnerne holder seg unna:) Ha en fin dag, søta:)

Her har vi strålende vær i dag, så vi skal straks ut å leke litt. Vi må på apoteket og hente mme også iløpet av dagen.

I går måtte sambo fikse vaskemaskina fordi at den slutta å sentrifugere. Så oppdaga han at det lekker under vasken på vaskerommet. Han skrur søndt, og selvfølgelig stinker det. Jeg er litt småkvalm innimellom, men da ble jeg skikkelig kvalm! Det ble ikke bedre da han skulle forklare (uoppfordra) at det lukter slik pga at nå er det åpent ned i kloakken til hele nabolaget. Usj! Bruker ikke å reagere på slikt altså, men da tok jeg meg en tur på butikken mens han fikk skrudd sammen. Det lekker fortsatt, så rørleggeren kommer i dag. Huset er jo helt nytt, og vasken omtrent ikke brukt, så det får de ta på sim kappe ;-)

Dagens klage fra meg ;-)

Åsj da, sånn rørlukt er helt forferdelig! Føler med deg, skjønner godt du tok deg en liten tur ut, for fysj, sånt er ekkelt! Står selv og brekker meg når jeg renser sluk osv :puke_rOg når du i tillegg er gravid så har man jo bedre nese enn en sporhund :eek: Såbra, da får rørleggeren nok ordnings på det;):) Ha en fiiin dag:)

Åh så irriterende med kynnere! Husker fra sist at det var umulig å få gjort noenting siste tiden pga kynnere. De utvikla seg til tidlige rier hos meg, men de stoppa opp heldigvis :-)
Håper de gir seg så du får gjort det du har lyst til! :-)

Deilig med ved til vinteren da! Gleder meg til å fyre i ovnen når det blir kaldt nok! :-)

Ja fryktelig irriterende:mad::p greit at magen blir hard for den minste lille bevegelse, men jeg liker ikke å få mensensmerter samtidig, tenker med engang på rier :P men merker på lengden og når dem kommer at det ikke er rier:)
Og en ting du bør være forberedt på, er at kynnere kan bli verre (begynne tidligere og bli litt sterkere mot slutten) etter hver gang du har vært gravid:P blitt det hos meg hvertfall!

Kjedelig dette med vasken deres da!:eek:
Håper dere får orden på det;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hvor mange uker på vei er du nå? 35? Ikke lenge før nå, så kanskje greit og ta det litt med ro oså:) Kjenner meg godt igjen, jeg er gjerne sånn at jeg gjerne skulle fått gjort alt igår;):p Så godt med litt fritid mens jentene er i bhgen:):D Håper kynnerne holder seg unna:) Ha en fin dag, søta:)

Er faktisk 36 uker idag:eek::p og Emira kom jo når jeg akkuat hadde kommet inn i uke 37, så føler jeg må forte meg å gjøre alt klart (for har vært treig dette svskapet), og da et det irriterende at kroppen ikke mener det samme :P hahah..
Takk:) er mye bedre nå som jeg har fått spist og slappet av litt :) så går nok tilbake til bare steinhard mage ved kynnere :P:)

Hvordan har du det da? Blitt frisk nå?
Ha en fin dag du også:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Så herlig familie du har, fru H! Aldri ta de for gitt ;)

Kloakk og kynnere hørtes ikke no gøy ut!
Får slenge meg på klagebølgen jeg også: tidenes blåtirsdag! Jeg måtte gå hjem fra jobb igår pga omgangssyke, og begge ungene har vannkopper! :o bare å vinke all søvn den kommende uka farvel.. Sukk! Også regjeringsskifte i tillegg?! Arg!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Dagens klage fra meg ;-)
Æsj, så kjedelig :( Håper det ordner seg!!

Får slenge meg på klagebølgen jeg også: tidenes blåtirsdag! Jeg måtte gå hjem fra jobb igår pga omgangssyke, og begge ungene har vannkopper! :eek: bare å vinke all søvn den kommende uka farvel.. Sukk! Også regjeringsskifte i tillegg?! Arg!

Åååånei, så mye sykdom på en gang :eek: Får håpe dere blir ferdige med det for en stund da! God bedring!
Deler din frustrasjon ang. regjeringsskifte!

Får slenge meg på klagebølgen jeg også: tidenes blåtirsdag! Jeg måtte gå hjem fra jobb igår pga omgangssyke, og begge ungene har vannkopper! :o bare å vinke all søvn den kommende uka farvel.. Sukk! Også regjeringsskifte i tillegg?! Arg!

Oj da:eek: du har hvertfall rett til å klage! Omgangssyke OG vannkopper:eek::confused: er det du som har omgangssyke?

Haha ja teite rejering!:P ser for meg kaos:P hahah neida...

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
Enig med fruH; skikkelig blåtirsdag. Lurer på hvordan det går med kontantstøtteordninga som vi har regna med å beholde.:confused:

Anita: Ja, du må hvile deg litt innimellom. Du står virkelig på, det skal du ha!:)

Flaksimummy: Leit å høre om sykdom i heimen.:( Håper de små ikke blir veldig plaga med vannkoppene..

Bebbe: Æææsj! Skjønner at kvalmen tar seg opp med kloakklukt i huset. You tell them rørleggers!!;)

Jeg har ei pause i forelesninga nå, men skal holde på med norskarbeid hele dagen. Surrete i hodet av grammatikk? Pittelitt..;)
Mamma kommer på middag etter jobb i dag, også skal vi ta oss en tur til byen for å se på gave til Jenny. Full fres fra morra til kveld i dag føler jeg.:)

Veden står å venter på å bli kasta inn kjellervindu :P og enda venter vi på mer :D nesten så jeg har lyst til å begynne å fyre, men tror det blir litt for varmt :P hehe

1378800958801.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
Enig med fruH; skikkelig blåtirsdag. Lurer på hvordan det går med kontantstøtteordninga som vi har regna med å beholde.:confused:

Anita: Ja, du må hvile deg litt innimellom. Du står virkelig på, det skal du ha!:)

Flaksimummy: Leit å høre om sykdom i heimen.:( Håper de små ikke blir veldig plaga med vannkoppene..

Bebbe: Æææsj! Skjønner at kvalmen tar seg opp med kloakklukt i huset. You tell them rørleggers!!;)

Jeg har ei pause i forelesninga nå, men skal holde på med norskarbeid hele dagen. Surrete i hodet av grammatikk? Pittelitt..;)
Mamma kommer på middag etter jobb i dag, også skal vi ta oss en tur til byen for å se på gave til Jenny. Full fres fra morra til kveld i dag føler jeg.:)

Veldig spent på mye jeg, blant annet kontantstøtte, fedrekvote og i det hele tatt å gjelpe folk ut i arbeidslivet igjen når det trengs!
Håper du får en fin studiefylt dag!

Er faktisk 36 uker idag:eek::p og Emira kom jo når jeg akkuat hadde kommet inn i uke 37, så føler jeg må forte meg å gjøre alt klart (for har vært treig dette svskapet), og da et det irriterende at kroppen ikke mener det samme :p hahah..
Takk:) er mye bedre nå som jeg har fått spist og slappet av litt :) så går nok tilbake til bare steinhard mage ved kynnere :p:)

Hvordan har du det da? Blitt frisk nå?
Ha en fin dag du også:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Oi, er du 36 uker allerede?:O Det har jaggu meg gått fort! Synes svangerskapene har gått fortere og fortere for hver gang jeg;):p hehe.. Du har jo hatt Liana hjemme og passe på, så ikke rart at du ikke er blitt ferdig med rommet ennå:) Tenk, kanskje han kommer om ei uke?<3 Spennende:)

Jeg er fortsatt ikke i form, blitt litt bedre, men føler meg ikke fresh akkurat! Er helt sinnsykt trøtt, kvalm og slapp! Så skal til legen til uka. Og kan ikke få det til og stemme med vitaminmangel, for spiser sunt hver dag, men både frukt og grønnsaker!

Back
Topp