Tirsdagssprat

oooh, så mye godt! :D Hva er raw-kake?
Bakte tre sorter til første festen og så måtte de som kom de neste dagene spise av restene :eek: :P Men nå kom de jo også på restefester da! ;)
Ja, også har jeg TORO's muffinsmix i bakhånd..;)
Rawkakene er råe, veganske kaker uten melk, egg, sukker og soya. Mulig jeg må gjøre om på oppskrifta litt, siden jeg ikke rekker å kjøpe alle de fancye ingredisenene, men det får så være.:p

Ja, også har jeg TORO's muffinsmix i bakhånd..;)
Rawkakene er råe, veganske kaker uten melk, egg, sukker og soya. Mulig jeg må gjøre om på oppskrifta litt, siden jeg ikke rekker å kjøpe alle de fancye ingredisenene, men det får så være.:p

alltid lurt med en Toro på lur ja! :)
Hehe, er utrolig mye rart i de supermat/raw-oppskriftene! Prøvde meg på supermat-diett her en periode, men hadde rett og slett ikke ork til å bruke alt "dilldallet" i maten så ga det opp :P ...og den grønne algedrikken (som skulle være SÅ bra) smakte sølevann :eek: :P
MEN høres jo knall ut å velge kake på bakgrunn av utseende da! Det liker vi :D

God morgen!
Enig med fruH; skikkelig blåtirsdag. Lurer på hvordan det går med kontantstøtteordninga som vi har regna med å beholde.:confused:

Anita: Ja, du må hvile deg litt innimellom. Du står virkelig på, det skal du ha!:)

Flaksimummy: Leit å høre om sykdom i heimen.:( Håper de små ikke blir veldig plaga med vannkoppene..

Bebbe: Æææsj! Skjønner at kvalmen tar seg opp med kloakklukt i huset. You tell them rørleggers!!;)

Jeg har ei pause i forelesninga nå, men skal holde på med norskarbeid hele dagen. Surrete i hodet av grammatikk? Pittelitt..;)
Mamma kommer på middag etter jobb i dag, også skal vi ta oss en tur til byen for å se på gave til Jenny. Full fres fra morra til kveld i dag føler jeg.:)

Er DU som står på;):) hehe..flink!

★Sender fra pipe-gjøken★

Ooh, dette burde holde en stund :D

Hehe ja:D men godt vi får to sånne sekker til (2 favn tilsammen med det vi har fått), for ifjort fyra vi opp alt sammen:eek::p og det var like mye.. hehe.. men da måtte vi begynne tidlig med fyring og slutta seint.. hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Oi, er du 36 uker allerede?:O Det har jaggu meg gått fort! Synes svangerskapene har gått fortere og fortere for hver gang jeg;):p hehe.. Du har jo hatt Liana hjemme og passe på, så ikke rart at du ikke er blitt ferdig med rommet ennå:) Tenk, kanskje han kommer om ei uke?<3 Spennende:)

Jeg er fortsatt ikke i form, blitt litt bedre, men føler meg ikke fresh akkurat! Er helt sinnsykt trøtt, kvalm og slapp! Så skal til legen til uka. Og kan ikke få det til og stemme med vitaminmangel, for spiser sunt hver dag, men både frukt og grønnsaker!

Ja samme syns jeg! Denne gangen har det gått så fort at ukene har gått i surr av og til :P plutselig har jeg vært 1-2 uker lenger i svskapet enn jeg har trodd:eek::p hahah..
Har fått gjort mer på rommet hennes idag, og det blir så fint :D men har tatt tid også fordi vi drøya lenge med å male der :P jaaa tenk om han kommer om en uke!:eek::D kroppen hadde digga det! Men tror nok han fint kan holde seg i magen noen uker til :)

Ja er nok best å dra til legen.. du har jo vært sånn lenge nå.. kansje det har noe å gjøre med SA du hadde? Kansje du mista mye jern å sånt?

★Sender fra pipe-gjøken★

da er det bare å roe ned! Kynnere skal jo ikke gjøre vondt vettu ;) :p

Hehe ja har tatt det mer med ro idag..og ikke hatt noe mer ubehag utenom steinhard mage:P men slet mye med småsmerter ved kynnere mot slutten av svskapet med Liana å, bare ubehag da.. og jm sa det er vanlig hos flergangsfødende.. så forventer egentlig at det blir sånn nå utover å.. men så lenge det ikke er vondt og kommer regelmessig, så går det bra:) men viktig å lytte til kroppen!

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp