Tirsdagsskravling:D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Good morning, girls:)
Har hatt en god natt. Emmeth har ikke vært våken en eneste gang, men han sovna ikke før 21.30 heller. Han var helt klikk og hylgråt når han blei lagt i seng. Så prøvde og legge han 3 ganger før han ville sove. alle 3 gangen måtte vi ta han opp igjen fordi han gråt til han blei helt svett, på bare noen min!? Sånt greier ikke jeg og høre på og ønsker ikke og la han ligge og skrike seg i søvn heller, da det var sår og vondt gråt.

Hvordan har natten deres vært?

Mann og N er sendt av gårde på jobb og i bhge. Var hos lege med N igår og hu var helt frisk, så det er bra:)
Nå skal jeg følge Mathea til skolebussen om ikke så altfor lenge:) Ingen planer idag. Er så trøtt om dagen:P Så velger og heller slappe av når Emmeth sover lur og kose meg masse med han når han er våken:)

Skal si alle var opptatt idag;):D Nå er minsten lagt for luren sin og jeg slapper av foran tv`n og ser på en mann 4 koner:D Synes det er spennende og se hvordan de lever:) Idag til middag blir det kyllingwok med nudler og ris:)

Hei :)

Så deilig at natten har vært så god! Synd han gråt så mye i går da. Det er så hardt for mamman når man ikke vet helt hvorfor. Men nå satser vi på flere gode netter for dere! :-)

Jeg har hatt skikkelig problemer med appen. Sletta den i sta og lasta ned på nytt så nå kom jeg meg inn. Men fikk ikke til å quote så må gjøre meg litt kjent med den nye oppdateringen :)

Snuppa sovna nettopp. Vi skal til jm kl 13.20. Må ha hun med i dag, men det går sikkert fint. Etterpå skal vi møte ei veninne på senteret og sambo og så tar sambo simone med seg hjem. Så da blir det endelig gravidbukse på meg! Helt trolog hvor vanskelig det var å komme seg avgårde for tida ;-p

Vår natt var god også. Hun sover fra 19-07 nesten hver natt så håper det fortsetter og at neste baby sover like godt! Det som er litt kjipt er at vi ofte har problemer med at hun sover lite på dagtid, og når jeg spør hs så sier hun bare at sånn er det og at vi ikke kan klage fordi at hun sover så godt på natta. Men jeg ville ikke klage, men ha litt tips om hvordan hun kan sove bedre på dagtid for vi har prøvd sovig i vogn ute og inne, stående i ro eller trillende og soving i seng, men likevel er vi heldige om hun sover mer enn 30-45 min hver dag. Hun fungerer best om hun dubber ca 1,5 time om dagen. Men det går seg vel til etter hvert :) i går sov hun litt vel lenge da..fra 11.15-13.45. Men dagen ble fin likevel og hun var trøtt klokka 19.

Sent from my iPhone using BV Forum

Good morning, girls:)
Har hatt en god natt. Emmeth har ikke vært våken en eneste gang, men han sovna ikke før 21.30 heller. Han var helt klikk og hylgråt når han blei lagt i seng. Så prøvde og legge han 3 ganger før han ville sove. alle 3 gangen måtte vi ta han opp igjen fordi han gråt til han blei helt svett, på bare noen min!? Sånt greier ikke jeg og høre på og ønsker ikke og la han ligge og skrike seg i søvn heller, da det var sår og vondt gråt.

Hvordan har natten deres vært?

Mann og N er sendt av gårde på jobb og i bhge. Var hos lege med N igår og hu var helt frisk, så det er bra:)
Nå skal jeg følge Mathea til skolebussen om ikke så altfor lenge:) Ingen planer idag. Er så trøtt om dagen:P Så velger og heller slappe av når Emmeth sover lur og kose meg masse med han når han er våken:)

Så godt at natten hos dere ble bedre :D
Uff, skjønner godt at du tok han opp ja! Jeg klarer heller ikke å la barna gråte sånn til de sovner..

Også så bra at N er frisk:D:D:D
Hvordan er formen din? Blitt helt bra eller? Kansje du er trøtt pga alle do-besøkene?

Så deilig at natten har vært så god! Synd han gråt så mye i går da. Det er så hardt for mamman når man ikke vet helt hvorfor. Men nå satser vi på flere gode netter for dere! :)

Jeg har hatt skikkelig problemer med appen. Sletta den i sta og lasta ned på nytt så nå kom jeg meg inn. Men fikk ikke til å quote så må gjøre meg litt kjent med den nye oppdateringen :)

Snuppa sovna nettopp. Vi skal til jm kl 13.20. Må ha hun med i dag, men det går sikkert fint. Etterpå skal vi møte ei veninne på senteret og sambo og så tar sambo simone med seg hjem. Så da blir det endelig gravidbukse på meg! Helt trolog hvor vanskelig det var å komme seg avgårde for tida ;-p

Vår natt var god også. Hun sover fra 19-07 nesten hver natt så håper det fortsetter og at neste baby sover like godt! Det som er litt kjipt er at vi ofte har problemer med at hun sover lite på dagtid, og når jeg spør hs så sier hun bare at sånn er det og at vi ikke kan klage fordi at hun sover så godt på natta. Men jeg ville ikke klage, men ha litt tips om hvordan hun kan sove bedre på dagtid for vi har prøvd sovig i vogn ute og inne, stående i ro eller trillende og soving i seng, men likevel er vi heldige om hun sover mer enn 30-45 min hver dag. Hun fungerer best om hun dubber ca 1,5 time om dagen. Men det går seg vel til etter hvert :) i går sov hun litt vel lenge da..fra 11.15-13.45. Men dagen ble fin likevel og hun var trøtt klokka 19.

For ett sovehjerte Simone har<3 Har hu alltid sovet så godt? Hva med når hu var mindre, sov hu ikke på dagtid da heller?
Så spennende med JM-besøk:) Hvor langt er du på vei nå?:) Så koselig og ta en tur på senteret og skravle med ei venninne:) Tid for gravidbukser allerede, tia flyr, det gjør den virkelig:)

Har hatt skikkelig store problemmer med appen jeg også, men blei fiksa igjen for noen dager siden:) ENDELIG!

Emmeth sover som regel fra 18.00-08.00 hver natt han også, men disse tennene har laga natt-trøbbel ei stund nå, men håper de blir som i natt framover;)

Så godt at natten hos dere ble bedre :D
Uff, skjønner godt at du tok han opp ja! Jeg klarer heller ikke å la barna gråte sånn til de sovner..

Også så bra at N er frisk:D:D:D
Hvordan er formen din? Blitt helt bra eller? Kansje du er trøtt pga alle do-besøkene?

Formen min er fin igjen, den, så klager ikke:D
Jeg er så utrolig trøtt om dagen, er nok høstværet som gjør det:)
Ja, når det sår gråt lar han ikke ligge altså, men om han hadde grått på trass eller sint gråt hadde det blitt noe annet!

Hvordan går det med deg etter fødselen? Spiser Leoh bra? Har jentene møtt vært og møtt han? Hvordan har den første natten gått?:)<3 Hihi, litt mange spm, ja;)

God dag dere!
Vi har hatt ei så bra natt at vi forsov oss alle tre..;) Jenny sov fra 18.30-07.15, så denne natta er vi fornøyd med. Blei litt stress på morran her da, siden mannen skulle på jobb, Jenny til dm, og jeg til tannlege og lege, meeen det gikk på et vis.:)
Siden jeg har vært i byen i dag fikk jeg tatt ei storhandling, så nå har vi endelig greit med mat i kjøleskapet igjen. (Hurra for studielånsdag!) Gleden er derimot kortvarig, da dm skal ha lønn i dag, og VIPS - så var kontoen tom igjen inntil kont.støtta kommer.. :confused:

En dundrende hodepine har kasta seg over meg, så np blir det kaffe, ibux, og litt oppgaveskriving før vesla hentes.:)

Så deilig at natten har vært så god! Synd han gråt så mye i går da. Det er så hardt for mamman når man ikke vet helt hvorfor. Men nå satser vi på flere gode netter for dere! :-)

Har også hatt problemer med appen:confused: men ser ut til å funke bedre nå.. hehe.. lykke til hos jm:) så koselig da! :D hehe.. også må du kose deg masse på senteret!

Vanskelig å vite hva man skal gjøre med dagsoving.. men Liana sover kun 1 gang om dagen, og sover stort sett rundt 2 timer.. så kansje det kunne hjulpet om hun var bitte litt lenger våken enn vanlig, før hun skal sove?

Formen min er fin igjen, den, så klager ikke:D
Jeg er så utrolig trøtt om dagen, er nok høstværet som gjør det:)
Ja, når det sår gråt lar han ikke ligge altså, men om han hadde grått på trass eller sint gråt hadde det blitt noe annet!

Hvordan går det med deg etter fødselen? Spiser Leoh bra? Har jentene møtt vært og møtt han? Hvordan har den første natten gått?:)<3 Hihi, litt mange spm, ja;)

Så bra å høre at du også er frisk :D
Hehe ja, man må lissom høre på åssen gråt det er ;) sånn er jeg også!:)

Med meg går det bare bra:) og natten var også grei, han ville ha mat 1 gang bare ;) han sover veldig mye enda, og har vært en del kvalm, så matlysten hans har ikke vært på topp. Men han spiser av og til ;):) blir nok bedre nå som det første døgnet er over.

Hei på dere :)
Stille her idag!:eek::p

Jeg valgte å bli på sykehuset til imårra, selvom formen er fin nok til å dra hjem ;) men Leoh skal ta hørselstesten og en blodprøve imårra, så da ble det for tungvint å reise hjem idag, og tilbake hit imårra :P (1,5 times kjøring én vei)...

Savner trolla mine! Fikk ikke sagt hade til Liana igår, for hun sov når vi dro:P snuppa har vel vært feberfri igår og idag, men er grinete.. mamma sa at hun ikke har hatt noen bæsjebleier disse to dagene, og da med tenner på vei i tillegg, så er det kansje ikke så rart at man blir sutrete :P

Håper alle har hatt og kommer til å ha en fin dag! :)

For ett sovehjerte Simone har<3 Har hu alltid sovet så godt? Hva med når hu var mindre, sov hu ikke på dagtid da heller?
Så spennende med JM-besøk:) Hvor langt er du på vei nå?:) Så koselig og ta en tur på senteret og skravle med ei venninne:) Tid for gravidbukser allerede, tia flyr, det gjør den virkelig:)

Har hatt skikkelig store problemmer med appen jeg også, men blei fiksa igjen for noen dager siden:) ENDELIG!

Emmeth sover som regel fra 18.00-08.00 hver natt han også, men disse tennene har laga natt-trøbbel ei stund nå, men håper de blir som i natt framover;)

Fikk til å quote ;-)

Simone har sovet natta gjennom siden fødselen av stort sett. Unntaket var fra 3-6 mndr da fikk hun ei flaske på natta, og før det to, men det var kun flaske og rett i sovings igjen. Fra 0-3 mndr måtte vi vekke hun for å gi melk pga vekta måtte opp. Etter at vi slutta med melk om natta så sover hun hele natta med unntak av da de to første tennene kom og ved sykdom. Hun hadde også en periode med tili våkning da det gikk mot lysere tider, men det ordna seg når vi fikk det mørkt på rommet hennes. Hun flytta på eget rom i jan/feb fordi hun våkna av oss da vi la oss. Når hun var lita sov hun korte perioder i gangen på dagtid. maks 1 time så våken ca 2 timer osv...
Ble en lang utgreiing men måtte bare forklare ;-)

Jm besøket var koselig :-) hun hadde ingenting imot at Simone var med, men jeg spurte om å få timer på torsdager slik at jeg har bv og det var greit :) Alt var fint og hun hørte hjertelyden men fikk ikke telle siden Simone bråkte ;-) er 13+3 på vei :)

Håper tennene slutter å plage Emmeth og han og dere får sove godt flere netter! Ikke godt med de tennene! Gruer meg litt til jekslene skal komme her også.

Har også hatt problemer med appen:confused: men ser ut til å funke bedre nå.. hehe.. lykke til hos jm:) så koselig da! :D hehe.. også må du kose deg masse på senteret!

Vanskelig å vite hva man skal gjøre med dagsoving.. men Liana sover kun 1 gang om dagen, og sover stort sett rundt 2 timer.. så kansje det kunne hjulpet om hun var bitte litt lenger våken enn vanlig, før hun skal sove?

Koser du deg med Leoh?

Ja vi fulgte faktisk ditt eksempel for noen mndr siden og gikk over til en dubb. Her prøver jeg å drøye dubben til 12 ihvertfall, men hun kan sovne rett opp og ned blant lekene kl 10.30 f.eks..hehe..da løfter jeg hun opp i vogna. Får prøve hardere å aktivisere i de tider fra i morgen av tenker jeg!

Du må altså det nyte livet mens du har folk rundt deg til å avlaste! :-)

Goood natt,dog tidlig.. Fikk sove til 9... Gubben sto opp 6.. Vi var ikke seng før kl 2...
Kom akkurat hjem ifra Sverige... Fikk kjøpt masse pepsi max,godis,spist deilig pizza og kost oss masse vi 4 på tur :) etterpå skal jeg bort til Sinsen og kjøpe verdens beste kinamat. Elsker kylling chop suey ... Mmmm <3 også blir det charterfeber ikveld hehe...

Sent from my iPad <3

Koser du deg med Leoh?

Ja vi fulgte faktisk ditt eksempel for noen mndr siden og gikk over til en dubb. Her prøver jeg å drøye dubben til 12 ihvertfall, men hun kan sovne rett opp og ned blant lekene kl 10.30 f.eks..hehe..da løfter jeg hun opp i vogna. Får prøve hardere å aktivisere i de tider fra i morgen av tenker jeg!

Du må altså det nyte livet mens du har folk rundt deg til å avlaste! :-)

Ahh okey :) ja hvis man skal "hjelpe" de med å vende seg til å være våken lenger, så må man aktivisere de litt.. men ikke til de er overtrøtte.. så kan være vanskelig!
Men de kommer stort sett inn i en rytme uansett ;)

Hehe ja, koser meg:) men er ikke mye futt i han akkurat :P haha.. vandt med turboen Liana:P hihi.. ja dem er jo så snille og koselige her:rolleyes: jeg spurte de inatt om dem hadde lyst å prøve å gi han en flaske, for jeg syns han sugde så hardt på smokken.. de tok han med seg for å prøve, men han sovnet, så de hadde han hos seg i 2 timer sånn at jeg fikk sove godt :D og dette hadde jeg ikke spurt om engang..hehe

Leoh er så fint navn!!!! :D :D
Blir nesten litt babysyk igjen jeg :o

Eskil og jeg har vært i nabobyen på shopping med lillesøsteren min i dag! :D Kosa oss med å handle litt kalendergaver til T på Søstrene Grene og spise lunch!
Her er blidfisen min, i morges før vi dro!
81AFB8AE-1D3F-4843-BEAC-5BB6CB2CC94B-2144-000004340956DA81_zps1a814d00.jpg

Snart skal T og jeg på turn. Han må bare leke litt med plastelinatilbehøret han fikk i dag :D

Leoh er så fint navn!!!! :D :D
Blir nesten litt babysyk igjen jeg :o

Eskil og jeg har vært i nabobyen på shopping med lillesøsteren min i dag! :D Kosa oss med å handle litt kalendergaver til T på Søstrene Grene og spise lunch!
Her er blidfisen min, i morges før vi dro!
81AFB8AE-1D3F-4843-BEAC-5BB6CB2CC94B-2144-000004340956DA81_zps1a814d00.jpg

Snart skal T og jeg på turn. Han må bare leke litt med plastelinatilbehøret han fikk i dag :D

Herlige Eskil :D han er så fin!♡

Hehe bare å sette igang å lage en søster eller bror til dem :P

Så koselig dag dere har hatt da:)

Herlige Eskil :D han er så fin!♡

Hehe bare å sette igang å lage en søster eller bror til dem :p

Så koselig dag dere har hatt da:)
Hoho, spørs om det blir flere her, du! ;)

God aften,ja!
Rolig kveld både hjemme hos oss og her inne. Er det noe spennende dere holder på med eller?:)
Her sovna lillesnupp 18.30, og har laga fint lite lyd siden da. Jeg og mannebeinet skal se Farmen og kose oss med pizza snart, så nå sitter vi bare og venter/kjeder oss. :p

Back
Topp