Tirsdagsskravling:D

God kveld jente :)

I dag ha eg fått solgt subaruen :)

Ellers så ha eg handla litt kleia tell Fie :) Blant ainna en kjole som ho ska ha på seg på fotograferinga vi ska på, på torsdag :D åååh, gled meg :D

God kveld! :)

Nå sitter jeg bare å venter på at mini skal sovne, så skal jeg legge meg selv :)
Imårra blir det endelig hjemreise! Holder på å dø av kjedsomhet her:p

Liana har fått utslett idag, så da var det denne barnesykdommen som ga hun feber;) men samboer ringte istad, og da hadde Liana vært helt utrøstelig igjen:( men hun "angriper" munn og hadde blødd litt fra tannkjøttet igjen idag, så er nok tenner også! Håper hun blir seg selv igjen snart:oops: ikke noe gøy eller godt når de små har det så vondt!
Uff, hun fikk alt på en gang :( Håper det går over snart med de tennenen da! :D
Sov godt :)

God kveld jente :)

I dag ha eg fått solgt subaruen :)

Ellers så ha eg handla litt kleia tell Fie :) Blant ainna en kjole som ho ska ha på seg på fotograferinga vi ska på, på torsdag :D åååh, gled meg :D

Å så spennede med fotografering :D det har jeg å lyst til å gjøre med ungene, men får liksom aldri rota meg til det:P

Uff, hun fikk alt på en gang :( Håper det går over snart med de tennenen da! :D
Sov godt :)

Ja:( hun har hatt plager av forskjellige ting nå i 2 uker:confused: men blir nok bedre når tennene kommer ut! Men klarer lissom ikke å se de kommende tennene i munn..så håper det ikke tar for lang tid!

Takk, det samme ;)

her fungerer det veldig fint å gå på lekeplassen/ut å leke i 10/10.30-tiden når hun begynner å bli litt trøtt, for å drøye det litt, og da leker hun og koser seg i en times tid og så får hun mme/velling før soving i 12-tiden ;) Er hun i bhg spiser de lunsj 11.30 og så soving, men der holder hun ut bedre enn hjemme, sikkert pga alle barna :P

Da skal vi ta oss en tur ut i de tider i morgen :) greit å prøve for tror dere har rett! Simone holder ut lengre når vi er sammen med andre, men ofte sover de samtidig ca og vi treffes etterpå, så da er de allerede ferdig sovet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ja det er godt at han er så rolig, og håper det fortsetter sånn!;)
Uff, så utrolig slitsomt og frustrerende å måtte gå igjennom:( og hvertfall med første barnet i tillegg! Alt er jo nytt og man blir så usikker.. hvor lenge holdt det på sånn for deg?

Ja gleder meg til å komme hjem, for sykehus er noe såååå kjedelig!:eek::p
Er litt spennede ja, men har gått bra med begge jentene å kjøre så langt når de er nyfødt, vi får bare reise etter at han har spist, så er han nok rolig på hjemreisen :)
Det pågikk i tre dager, til vi oppdaga at jeg ikke hadde mm og at hun gråt fordi hun var sulten :( på dag fire fikk hun mme, og da ble alt myyye bedre ;)

Da skal vi ta oss en tur ut i de tider i morgen :) greit å prøve for tror dere har rett! Simone holder ut lengre når vi er sammen med andre, men ofte sover de samtidig ca og vi treffes etterpå, så da er de allerede ferdig sovet.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, er nesten litt upraktisk at Hermine sover fra 12-14, for hele dagen går jo føler jeg :p men da må bare finne på ting tidlig på dagen eller litt sent på dagen;)

God kveld! :)

Nå sitter jeg bare å venter på at mini skal sovne, så skal jeg legge meg selv :)
Imårra blir det endelig hjemreise! Holder på å dø av kjedsomhet her:p

Liana har fått utslett idag, så da var det denne barnesykdommen som ga hun feber;) men samboer ringte istad, og da hadde Liana vært helt utrøstelig igjen:( men hun "angriper" munn og hadde blødd litt fra tannkjøttet igjen idag, så er nok tenner også! Håper hun blir seg selv igjen snart:oops: ikke noe gøy eller godt når de små har det så vondt!

Så godt med hjemreise i dag, ikke noe glad i sykehus selv! Blir godt for jentene og få mamma og lillebror hjem også selvsagt:)

åååh, stakkars, har hu fått alt på en og samme gang hu da:( Håper Liana blir fort frisk igjen:):):) Og håper natten har vært god og hu har fått sove:)

Det pågikk i tre dager, til vi oppdaga at jeg ikke hadde mm og at hun gråt fordi hun var sulten :( på dag fire fikk hun mme, og da ble alt myyye bedre ;)

Ja er ikke lett å vite om man har eller ikke før det har kommet for fullt:confused: kan tenke meg hun ble fornøyd når hun fikk mme:D

Så godt med hjemreise i dag, ikke noe glad i sykehus selv! Blir godt for jentene og få mamma og lillebror hjem også selvsagt:)

åååh, stakkars, har hu fått alt på en og samme gang hu da:( Håper Liana blir fort frisk igjen:):):) Og håper natten har vært god og hu har fått sove:)

Ja skal bli godt å komme seg hjem :)

Uff ja, hun har gått gjennom mye vondt de 2 siste ukene:( men formen og humøret er visst bedre idag ;) hun hadde visst fått grineanfall 2 ganger til :( mannen ringte legevakt, men de å sa at det er nok pga tennene..stakkars mann, han blir så usikker uten meg hjemme :P hehe.. men Liana sov bedre fra kl 1;)

Ja skal bli godt å komme seg hjem :)

Uff ja, hun har gått gjennom mye vondt de 2 siste ukene:( men formen og humøret er visst bedre idag ;) hun hadde visst fått grineanfall 2 ganger til :( mannen ringte legevakt, men de å sa at det er nok pga tennene..stakkars mann, han blir så usikker uten meg hjemme :p hehe.. men Liana sov bedre fra kl 1;)

Årrh, stakkars både mannen og Liana:( Er jo ikke lett og vite hva man skal gjøre når man ikke er like vant med trøsting og og lese av gråten! Så godt og høre formen hennes er bedre idag:D
De tennene er noe forbanna herk og få, det gjelder både stor som liten*grr*
Blir godt og komme hjem igjen tenker jeg<3

Årrh, stakkars både mannen og Liana:( Er jo ikke lett og vite hva man skal gjøre når man ikke er like vant med trøsting og og lese av gråten! Så godt og høre formen hennes er bedre idag:D
De tennene er noe forbanna herk og få, det gjelder både stor som liten*grr*
Blir godt og komme hjem igjen tenker jeg<3

Hehe han stresser hvertfall myyyye mer enn meg:P men så er det ofte jeg som styrer med sånt også, og er mer vandt med å ta meg av begge to alene + at jeg har kommet inn i rutiner ;) men jeg også ble veldig usikker når Liana var helt utrøstelig første gangen.. var redd det skulle være noe mer alvorlig!

Ja tenner er bare greit å ha når man først har fått de! :P husker jo hvor vondt det var for meg også, når visdomstanna har vært i bevegelse:confused: og med tanke på en så liten kropp, med kansje verre smerter, så forstår jeg godt at dem blir som dem blir:(

Ja er ikke lett å vite om man har eller ikke før det har kommet for fullt:confused: kan tenke meg hun ble fornøyd når hun fikk mme:D
vel, først ga de for mye så hun spydde :eek: Men så ble hun veldig rolig og fornøyd ;) et til neste gang å spørre om det med en gang! Mens jeg venter på at produksjonen kommer i gang, tok 4-5 dager det nemlig ;)

vel, først ga de for mye så hun spydde :eek: Men så ble hun veldig rolig og fornøyd ;) et til neste gang å spørre om det med en gang! Mens jeg venter på at produksjonen kommer i gang, tok 4-5 dager det nemlig ;)
Hm... Det tok en stund med meg også , spesielt etter KS med T.. Men det var tydeligvis endel råmelk da, for ingen av dem trengte tillegg bortsett fra en halv kopp T fikk den ene dagen.

Hm... Det tok en stund med meg også , spesielt etter KS med T.. Men det var tydeligvis endel råmelk da, for ingen av dem trengte tillegg bortsett fra en halv kopp T fikk den ene dagen.
hun raste ned i vekt, og ble slapp, fikk feber og mista sugelysten :( Så kom nok ikke stort med råmelk heller :( Men når jeg fikk pumpe MYE og oxyticin nesespray så løsna det ganske fort, og da først kom råmelka ;)

hun raste ned i vekt, og ble slapp, fikk feber og mista sugelysten :( Så kom nok ikke stort med råmelk heller :( Men når jeg fikk pumpe MYE og oxyticin nesespray så løsna det ganske fort, og da først kom råmelka ;)
Bra det ordner seg, kjipt at det ble slik da. Trodde de fleste hadde råmelk helt fra før fødsel omtrent jeg, men det varierer helt klart!

Bra det ordner seg, kjipt at det ble slik da. Trodde de fleste hadde råmelk helt fra før fødsel omtrent jeg, men det varierer helt klart!
det kom tydelig ikke nok til å mette henne, bare noen få dråper! Hører med til historien at hun nok hadde feil sugetak, og ikke fikk melket brystet riktig, så på dag 4 kom det en ammehjelper inn som så at hun tok feil og viste meg hvordan det skulle gjøres ;) ...så til neste gang vet jeg det :P

det kom tydelig ikke nok til å mette henne, bare noen få dråper! Hører med til historien at hun nok hadde feil sugetak, og ikke fikk melket brystet riktig, så på dag 4 kom det en ammehjelper inn som så at hun tok feil og viste meg hvordan det skulle gjøres ;) ...så til neste gang vet jeg det :P
Ja man må nesten bare ta det med seg :)
Begge mine har slitt med taket, men bare på en slik måte at det gikk utover meg :-p men begge fikk smokk tidlig også, kan kanskje ha med det å gjøre..

Ja man må nesten bare ta det med seg :)
Begge mine har slitt med taket, men bare på en slik måte at det gikk utover meg :p men begge fikk smokk tidlig også, kan kanskje ha med det å gjøre..
Hermine fikk også smokk tidlig, nettopp fordi hun skreik så mye og at å ligge ved puppen hele tiden ikke hjalp, OG jeg ble sår :P ;)

Hermine fikk også smokk tidlig, nettopp fordi hun skreik så mye og at å ligge ved puppen hele tiden ikke hjalp, OG jeg ble sår :P ;)
Uff ja. Det er fælt å være sår!!!!

Back
Topp