Tirsdagsskravling:D

God aften,ja!
Rolig kveld både hjemme hos oss og her inne. Er det noe spennende dere holder på med eller?:)
Her sovna lillesnupp 18.30, og har laga fint lite lyd siden da. Jeg og mannebeinet skal se Farmen og kose oss med pizza snart, så nå sitter vi bare og venter/kjeder oss. :p
Jeg prøver å jobbe med gruppeoppgaven, men er en smule demotivert. Har fått tenkt og plassert litt da. Men vi har så stor jobb med å begrense teoridelen at det er vanskelig å starte med drøfting synes jeg :o

Jeg prøver å jobbe med gruppeoppgaven, men er en smule demotivert. Har fått tenkt og plassert litt da. Men vi har så stor jobb med å begrense teoridelen at det er vanskelig å starte med drøfting synes jeg :o
Kjedelig å jobbe når motivasjonen ikke er på topp, men det er godt å få kommet i gang da. Flink er du!!:)

Kjedelig å jobbe når motivasjonen ikke er på topp, men det er godt å få kommet i gang da. Flink er du!!:)
Takk, jeg må bare prøve nå :p
Vi skal møtes i gruppen igjen på søndag. Erfaringsmessig er det helt håpløst å sitte i hver sin stue å jobbe med gruppeoppgave. Da jeg gikk bachelor satt vi sammen under hele arbeidet med oppgavene. Men nå har vi delt opp mye, og det gjør det så vanskelig synes jeg. Jobber litt i hver vår retning på en måte :p

God kveld!
Her flyr dagene og det blir lite tid/priotitet til BV :oops: Prøver å bevisst bruke mindre tid på skjerm mens Hermine er våken nå. Har bare 3-4 timer om dagen sammen med henne, så da skal skjermtiden kuttes drastisk ned og heller bruke tid på og sammen med henne ;)

I ettermiddag kom svigermor for å passe snuppa, og jeg har vært på jentekveld :) Var innom Coop Obs en tur for de har tilbud på Reima denne uken, og kjøpte polvotter med glidelås i til snuppa :) Her har snøen lavet ned i hele dag, og det snør ennå, så er reine skjære julestemninga :rolleyes: Var på høy tid å få noen gode varme votter til lillemor ;) MEN fungerer utmerket å bruke vår/høstdressen med to lag strikka ullklær under altså! Snuppa var god og varm selv etter en drøy time ute i bhg idag :D

Nå er det sushi og litt tv og så i seng! :)

Hei på dere :)
Stille her idag!:eek::p

Jeg valgte å bli på sykehuset til imårra, selvom formen er fin nok til å dra hjem ;) men Leoh skal ta hørselstesten og en blodprøve imårra, så da ble det for tungvint å reise hjem idag, og tilbake hit imårra :p (1,5 times kjøring én vei)...

Savner trolla mine! Fikk ikke sagt hade til Liana igår, for hun sov når vi dro:p snuppa har vel vært feberfri igår og idag, men er grinete.. mamma sa at hun ikke har hatt noen bæsjebleier disse to dagene, og da med tenner på vei i tillegg, så er det kansje ikke så rart at man blir sutrete :p

Håper alle har hatt og kommer til å ha en fin dag! :)
Så bra lillebror er rolig og fornøyd da, og at du får hvilt deg! :)
Vi hadde noen grusomme døgn på barsel, Hermine bare gråt og gråt, sleit med barnebekket og fikk ikke mat da jeg ikke produserte mm :( Unner ikke noen en slik start med barnet sitt altså! ;)
Blir sikkert fint å reise hjem i morgen kan jeg tenke meg :D Spennende å kjøre så langt med en nyfødt i bilen? :P ;)

God kveld!
Her flyr dagene og det blir lite tid/priotitet til BV :oops: Prøver å bevisst bruke mindre tid på skjerm mens Hermine er våken nå. Har bare 3-4 timer om dagen sammen med henne, så da skal skjermtiden kuttes drastisk ned og heller bruke tid på og sammen med henne ;)

I ettermiddag kom svigermor for å passe snuppa, og jeg har vært på jentekveld :) Var innom Coop Obs en tur for de har tilbud på Reima denne uken, og kjøpte polvotter med glidelås i til snuppa :) Her har snøen lavet ned i hele dag, og det snør ennå, så er reine skjære julestemninga :rolleyes: Var på høy tid å få noen gode varme votter til lillemor ;) MEN fungerer utmerket å bruke vår/høstdressen med to lag strikka ullklær under altså! Snuppa var god og varm selv etter en drøy time ute i bhg idag :D

Ser for meg at vi bruker den dressen lenge her også =) Bare ved å variere hva man har på under har man et plagg som varer lenge :)
Skjønner godt at det blir mindre tid på skjermen når man har så kort tid med barnet i hverdagen, ikke noe rart i det hele tatt :D

Koser du deg med Leoh?

Ja vi fulgte faktisk ditt eksempel for noen mndr siden og gikk over til en dubb. Her prøver jeg å drøye dubben til 12 ihvertfall, men hun kan sovne rett opp og ned blant lekene kl 10.30 f.eks..hehe..da løfter jeg hun opp i vogna. Får prøve hardere å aktivisere i de tider fra i morgen av tenker jeg!

Du må altså det nyte livet mens du har folk rundt deg til å avlaste! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
her fungerer det veldig fint å gå på lekeplassen/ut å leke i 10/10.30-tiden når hun begynner å bli litt trøtt, for å drøye det litt, og da leker hun og koser seg i en times tid og så får hun mme/velling før soving i 12-tiden ;) Er hun i bhg spiser de lunsj 11.30 og så soving, men der holder hun ut bedre enn hjemme, sikkert pga alle barna :P

Ser for meg at vi bruker den dressen lenge her også =) Bare ved å variere hva man har på under har man et plagg som varer lenge :)
Skjønner godt at det blir mindre tid på skjermen når man har så kort tid med barnet i hverdagen, ikke noe rart i det hele tatt :D
Vi har arvet en vinterdress etter jenta til søs, men det er Reflex så den tåler ikke på langt nær så mye vann som Reima Tec dressen ;)
Driver å lurer på om man kan lage en tovet ulldress selv? Noe ala de ullfleecedressene til Nøstebarn ;) For de dressene MÅ jo være varmere enn en vanlig strikketdress??? :confused: :)

Hehe, ja, måtte ta noen grep nå når jeg er så mye borte fra henne. Skjermtiden stjeler veldig lett oppmerksomheten fra henne, så da er det best å forsøke å la være ;)

Vi har arvet en vinterdress etter jenta til søs, men det er Reflex så den tåler ikke på langt nær så mye vann som Reima Tec dressen ;)
Driver å lurer på om man kan lage en tovet ulldress selv? Noe ala de ullfleecedressene til Nøstebarn ;) For de dressene MÅ jo være varmere enn en vanlig strikketdress??? :confused: :)

Hehe, ja, måtte ta noen grep nå når jeg er så mye borte fra henne. Skjermtiden stjeler veldig lett oppmerksomheten fra henne, så da er det best å forsøke å la være ;)
Har du testet Reflexdressen?
Har ikke prøvd de til små barn, men T hadde i fjor og han var aldri våt...
Synes mange "billig"dresser har fått ufortjent kritikk, hvertfall etter å ha prøvd endel av dem til T med supergod erfaring :D

Har du testet Reflexdressen?
Har ikke prøvd de til små barn, men T hadde i fjor og han var aldri våt...
Synes mange "billig"dresser har fått ufortjent kritikk, hvertfall etter å ha prøvd endel av dem til T med supergod erfaring :D
Vi hadde en slik dress til henne da hun var baby ;) Hun var jo litt i snøen, men ikke på samme måte som nå da! Men den har "bare" 5000mm vannsøyle, mens Reima Tec har 10000 ;)
...men de er jo ikke spesielt mye foret, så sånnsett må jo en tykk ulldress gjøre samme nytten :P ;)

Vi hadde en slik dress til henne da hun var baby ;) Hun var jo litt i snøen, men ikke på samme måte som nå da! Men den har "bare" 5000mm vannsøyle, mens Reima Tec har 10000 ;)
...men de er jo ikke spesielt mye foret, så sånnsett må jo en tykk ulldress gjøre samme nytten :p ;)
Ja, greit at vannsøylen er høyere, men det meste over 5000 er "vanntett" da :D

Jeg er spent på vinterdressen jeg kjøpte på salg i mars, Hummel merket. Nasse fikk den med seg i går, litt stor enda da men:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg er spent på vinterdressen jeg kjøpte på salg i mars, Hummel merket. Nasse fikk den med seg i går, litt stor enda da men:)

Hummel er sikkert bra =)
Noen ganger må man bare prøve seg litt frem.
Vi har aldri hatt Reimadress før Lillebror fikk en brukt nå. Ei heller hatt våte/ kalde unger :)

Den ser iallfall veldig god ut da! :)
Venter litt til med så tykk dress, er jo "bare" 0 her, så har vi litt å gå på til det blir enda kaldere :P ;)

God kveld!

Skjønner godt at du heller vil være med Hermine når det bare er noen timer ;)
Skulle ønske vi også hadde coop obs i nærheten! De har jo også vunnet masse tester når det kommer til barnetøy ;)

Kos deg meg sushi, tv og seng:P hehe..

Så bra lillebror er rolig og fornøyd da, og at du får hvilt deg! :)
Vi hadde noen grusomme døgn på barsel, Hermine bare gråt og gråt, sleit med barnebekket og fikk ikke mat da jeg ikke produserte mm :( Unner ikke noen en slik start med barnet sitt altså! ;)
Blir sikkert fint å reise hjem i morgen kan jeg tenke meg :D Spennende å kjøre så langt med en nyfødt i bilen? :P ;)

Hehe ja det er godt at han er så rolig, og håper det fortsetter sånn!;)
Uff, så utrolig slitsomt og frustrerende å måtte gå igjennom:( og hvertfall med første barnet i tillegg! Alt er jo nytt og man blir så usikker.. hvor lenge holdt det på sånn for deg?

Ja gleder meg til å komme hjem, for sykehus er noe såååå kjedelig!:eek::p
Er litt spennede ja, men har gått bra med begge jentene å kjøre så langt når de er nyfødt, vi får bare reise etter at han har spist, så er han nok rolig på hjemreisen :)

Hummel er sikkert bra =)
Noen ganger må man bare prøve seg litt frem.
Vi har aldri hatt Reimadress før Lillebror fikk en brukt nå. Ei heller hatt våte/ kalde unger :)
Den virker grei, og veldig fornøyd med å få den så billig:D
I parkdress har nasse skogstad.

Den ser iallfall veldig god ut da! :)
Venter litt til med så tykk dress, er jo "bare" 0 her, så har vi litt å gå på til det blir enda kaldere :P ;)
Sikkert lurt, her ville de ha vinterdressene i barnehagen, meldt veldig kaldt fremover.

God kveld! :)

Nå sitter jeg bare å venter på at mini skal sovne, så skal jeg legge meg selv :)
Imårra blir det endelig hjemreise! Holder på å dø av kjedsomhet her:P

Liana har fått utslett idag, så da var det denne barnesykdommen som ga hun feber;) men samboer ringte istad, og da hadde Liana vært helt utrøstelig igjen:( men hun "angriper" munn og hadde blødd litt fra tannkjøttet igjen idag, så er nok tenner også! Håper hun blir seg selv igjen snart:oops: ikke noe gøy eller godt når de små har det så vondt!

Back
Topp