Tirsdagsskravel;)

Skulle til legen med Wael nå 16.45,kommer opp til legekontoret. Finner en gul post it lapp på døren.
Beklager,legen har reist tidlig idag. Forsøkt å ringe deg uten hell...

Ehm,ble en smule irritert. Da jeg hadde fått farmor til å passe på Mina..

Pluss at jeg ikke har snakket i tlf idsg,da vi har vært på en gård her å sett på dyrene.
Ikke la de igjen beskjed heller på mobilsvar......
Og dette var en hastetime..... Argh! :mad:

Her kommer et bilde av Wael med en fasan idag. Mina sov på dettw tidspunktet :-(

Sent from my GT-I9300
 

Vedlegg

  • 1377616364069.jpg
    1377616364069.jpg
    96 KB · Visninger: 14
  • 1377616429842.jpg
    1377616429842.jpg
    50,1 KB · Visninger: 14
Snuppa fikk gaven fra oss nå, og hun hiksta av latter da hun fikk den ut av papiret! Skjønner jeg godt for den er nesten like stor som henne :D:p:rolleyes: Hun fikk en nyfødtsmokk for å gi dukka...så nå krabber hun rundt med den i munnen;)
Vis vedlegget 28127

*Surfer mobilt*

Den så ut til og falle i smak hos snuppa:D:D:D:p:rolleyes:
 
Hhaha, så herlig! Har pappan ønska han egen bil til bursdagen eller? :p
...vi så for øvrig på en slik bil, men søs mente den ble for jentete for Hermine ;)

Hahaha, nei faktisk ikke, heller jeg som ønsker det:p:cool:;):D
 
Hehe,ser ut som den falt i smak:) Han er så fin,og så så herlig med alt det håret!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hihi, han synes den er veldig morsom:) haha, alle ungene er født med mye hår og det har blitt værende:p;):D:cool:
 
Skulle til legen med Wael nå 16.45,kommer opp til legekontoret. Finner en gul post it lapp på døren.
Beklager,legen har reist tidlig idag. Forsøkt å ringe deg uten hell...

Ehm,ble en smule irritert. Da jeg hadde fått farmor til å passe på Mina..

Pluss at jeg ikke har snakket i tlf idsg,da vi har vært på en gård her å sett på dyrene.
Ikke la de igjen beskjed heller på mobilsvar......
Og dette var en hastetime..... Argh! :mad:

Her kommer et bilde av Wael med en fasan idag. Mina sov på dettw tidspunktet :-(

Sent from my GT-I9300

Er ikke det en påfugl?;) Whaaat? Seriøst, det går da ikke ann og gjøre sånn:mad: så uprofesjonelt legekontor derr har:eek::eek::eek::eek:
 
Da var snuppa i seng her.Blir tidlige kvelder da hun kun sover en halvtimes tid i bhg...og hun nekter å sove når hun kommer hjem:-S
Men hun sov godt i natt,så vi håper det blir like greit nå til natta!*kryssefingreog bankibordet*

Vi har hatt en koselig ettermiddag,lekt masse og traver rundt og rundt i huset,hehe:)
Hun begynte og gå så smått for to-tre uker siden-og nå kryper hun nesten ikke lenger,skal bare vagge rundt.Så må ha et øye med henne hele tiden!

Nå blir det rydding av hus og tur med hunden før det er kvelden her:)




Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da var god klumpen min i seng også. Stakkers jenta mi datt på flisgulvet i dag. Det gjorde vondt i mamma hjertet å se det <3 men det så ut til å gå bra. Så resten av kvelden er det husarbeid på planen - som alltid :p
 
Vi har fulgt T på turn i dag. Det gikk som forventet, egentlig. Han blir så full av inntrykk og sliten på ettermiddagen, så det skjærer seg helt for ham :(
Det er utrolig synd, for han liker seg egentlig veldig godt der. Er så usikker på om vi skal "la" han slutte eller hva
 
Skulle til legen med Wael nå 16.45,kommer opp til legekontoret. Finner en gul post it lapp på døren.
Beklager,legen har reist tidlig idag. Forsøkt å ringe deg uten hell...

Ehm,ble en smule irritert. Da jeg hadde fått farmor til å passe på Mina..

Pluss at jeg ikke har snakket i tlf idsg,da vi har vært på en gård her å sett på dyrene.
Ikke la de igjen beskjed heller på mobilsvar......
Og dette var en hastetime..... Argh! :mad:

Her kommer et bilde av Wael med en fasan idag. Mina sov på dettw tidspunktet :-(

Sent from my GT-I9300

Så sykt dårlig av legen:mad::eek: kan vel ikke bare reise tidlig om man har avtalt time! Har du fått noen ny time da? Skjønner godt at du blir irritert!

Fine bilder av barna dine ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
HEhe, rare greier den tannkremen :D Vi bruker Zendium sin, forresten, den er veldig god =)

Det er den jeg tenkte å kjøpe også :) ble ikke i dag for det var kø pga dødsulykke i flere timer. Sambo bruker vanligvis 15-20 min hjem, og brukte over 2 timer i dag. Så jeg får handle etter jobb i morgen :)
 
Her bruker vi tannkrem ;) zendium for barn fikk vi beskjed om at var den som var anbefalt av tannlege (dette på 2 forskjellige helsestasjoner).. men har bare så vidt på noe da, siden det ikke er så mange tenner å pusse:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe..ja det er bare to her, så trenger absolutt ikke mye ;-)
 
joda, krone får hun også! :D
Ja, jeg synes heldress er greiest når de er så små! Det renner ikke inn like mye vann mellom jakke og bukse når de ligger og svømmer i vanndammene, krabber i søla osv ;) Vi fikk todelt regnsett i gave, ha stort sett bare brukt buksa i sommer når det har vært vått i gresset men tørt i lufta. Nå når det ble MYE regn så kjøpte vi heldress til barnehagen i stedet ;)

Så gøy hun sikkert har hatt det i dag :)
Tror vi satser på heldress da. Vi har arva litt to delte regnklær, men de ser veldig brukt ut, og forfengelig som jeg er så vil jeg ha noe nytt også ;-) gjerne med for inni :)
 
Da var god klumpen min i seng også. Stakkers jenta mi datt på flisgulvet i dag. Det gjorde vondt i mamma hjertet å se det <3 men det så ut til å gå bra. Så resten av kvelden er det husarbeid på planen - som alltid :p

Uff da :( er vondt å se når de slår seg! Når er jenta de født? Hva heter hun? :)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Hehe..ja det er bare to her, så trenger absolutt ikke mye ;-)

Hehe nei, de bare suger opp tannkremen uansett :p men er bra med litt fluor i de små tennene :)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Her var begge snuppene i seng innen halv 8:D Liana først, for hun var trøtt og sliten etter bhg! Sov bare 1 time der idag..så da ble det tidligere kveld på dem, og tidligere avslapping på oss :p
Men agh! Har hatt så mye kynnere idag at jeg blir gaaaaal:confused::oops: ser virkelig frem til å få denne lille ut av kroppen:p:D

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Så gøy hun sikkert har hatt det i dag :)
Tror vi satser på heldress da. Vi har arva litt to delte regnklær, men de ser veldig brukt ut, og forfengelig som jeg er så vil jeg ha noe nytt også ;-) gjerne med for inni :)

jeg så på en vattert dress på Sparkjøp, men det ble som en bobledress med regnstoff så jeg syntes den ble altfor tykk o_O MEN den fra Reflex har jo et lag flanellslignende stoff inni, så den blir litt isolert iallfall :)
 
Her var begge snuppene i seng innen halv 8:D Liana først, for hun var trøtt og sliten etter bhg! Sov bare 1 time der idag..så da ble det tidligere kveld på dem, og tidligere avslapping på oss :p
Men agh! Har hatt så mye kynnere idag at jeg blir gaaaaal:confused::oops: ser virkelig frem til å få denne lille ut av kroppen:p:D

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, en denne ut og en ny inn??? :p ;) :D
Hermine sovna også 19.30, men syntes det var seint i grunn siden hun ikke hadde sovet siden kl 14 da :p ;)
 
Back
Topp