Tirsdagsskravel;)

VI har ikke peisovn :( :eek:


Oh no:(
Da har dere kanskje en varmepumpe, da? det har ikke vi:( Så vi er avhengig av ved hver vinter, ellers er det freezing*hakke tenner*
 
Søten!
Digger klærne hans! Jeg er svak for grønt på gutter :D


Hahah, så gøy vi er flere som liker grønt;) Elsker grønt, til både jenter og gutter;) Emmeth har tilogmed grønt sengetøy*knis* Synes det er så altfor lite av grønt tøy og tilbehør til barna:O Mest blått, rosa og lilla..
 
Ja vet du, latte blir bedre og bedre for hver dag for tiden! Selv om jeg er kvalm på morgenen så må jeg ha en latte. Merkelig nok hjelper det mot kvalmen også, men det er nok psykisk ;-)

Her også prøver hun å snu, men får det ikke til uten å sette seg ned og snu vogna mens hun sitter. Ikke alltid hun snur den så det er plass å gå da, men hun skal ha for forsøket ;)

Nå sover hun for hun sovna ikke før halv ni i går. Vi bestemte oss for å kutte kveldsflaska i sofaen nede på rommet hennes, og heller gi hun melk her oppe og så gå ned og pusse tenner. Nå når de er komt. Det var ikke helt populært, og hun plapra i vei i evigheter, men det går seg vel til.
Et lite spm til dere som har barn fra før: bruker man tannkrem eller ikke? Vi har fått ny hs og hun nye sa at vi skulle bruke og hun gamle sa at vi ikke skulle bruke, så vi ble litt forvirra...


Vi har brukt barne tannkrem med flour til alle barna fra de fikk tenner:) Bare en piiitteliten dært på tannbørsten når de er så små som våre da:) Emmeth synes det er veldig gøy, først leker han litt med tannbørsten også pusser vi tenna og synger"puss, puss, så får du en suss" også får han leke tannbørsten igjen:)
 
Ikke varmepumpe, men det er varmegjenvinningssystem her :p


Det må være deilig og ha på vinteren:)
Her trengs ved for og si det sånn;) Huset er fra 1957, men blei isolert på nytt for 4 år siden på 3 vegger, men ikke alle 4 og vinduene er 20 år gamle. Huset blei og nyoppusset før vi flytta inn, men veldig gulvkaldt uten ved. Har vedovn i kjellerstua også, så hjelper veldig og fyre både oppe og nede!
 
Det må være deilig og ha på vinteren:)
Her trengs ved for og si det sånn;) Huset er fra 1957, men blei isolert på nytt for 4 år siden på 3 vegger, men ikke alle 4 og vinduene er 20 år gamle. Huset blei og nyoppusset før vi flytta inn, men veldig gulvkaldt uten ved. Har vedovn i kjellerstua også, så hjelper veldig og fyre både oppe og nede!
Ja det er deilig, men fyring er så koselig og, så vi savner det likevel!
 
Jeg har nettopp kommet hjem fra svangerskapskontroll, sykmeldt 60 % til 27. sept.
Har litt høyt blodtrykk så skal tilbake om en måned. Skal snart finne senga og få sovet noen timer før jeg skal hente nasse.
 
Jeg har nettopp kommet hjem fra svangerskapskontroll, sykmeldt 60 % til 27. sept.
Har litt høyt blodtrykk så skal tilbake om en måned. Skal snart finne senga og få sovet noen timer før jeg skal hente nasse.
Bra du får oppfølging! :D
 
Ja det er deilig, men fyring er så koselig og, så vi savner det likevel!


Mhm, blir en så god og lun varme:)
Og elsker knittringen fra veden:) Har dere pipe? Så kan dere jo evt sette opp en vedovn med tid og stunder:)
 
Jeg har nettopp kommet hjem fra svangerskapskontroll, sykmeldt 60 % til 27. sept.
Har litt høyt blodtrykk så skal tilbake om en måned. Skal snart finne senga og få sovet noen timer før jeg skal hente nasse.


Så godt du blir fulgt opp hos legen:) Sove godt, søta:)
 
Hermine er hentet og har hatt det bra:)
Hun satte ved bordet, med krona på hodet og spiste is da jeg kom :D ikke hadde hun det travelt med å komme seg ut av stolen og til meg heller :p
Hun hadde vært ute en halv time, så ble det visst for mye for henne og hun hadde begynt å gråte :( men da gikk de bare inn med henne, så ble hun tryggere og alt var ok! :) Hun hadde spist TO brødskiver til lunsj :eek: har aldri skjedd før! :D og jeg som ga de en pakke grøt for hun er så dårlig til å spise brød (hjemme) :p
Nå sover hun på trappa, mannen er begynt å sparkle på rommet til Hermine og skal male der og jeg skal hvile litt på sofaen for å senom hodepina letner! :)
 
Emmeth låner Nelines chicksmobile:p:cool:;):D
1377603920579.jpg
1377603937116.jpg
1377603949488.jpg
 
Snuppa fikk gaven fra oss nå, og hun hiksta av latter da hun fikk den ut av papiret! Skjønner jeg godt for den er nesten like stor som henne :D:p:rolleyes: Hun fikk en nyfødtsmokk for å gi dukka...så nå krabber hun rundt med den i munnen;)
1377607439485.jpg

*Surfer mobilt*
 
Snuppa fikk gaven fra oss nå, og hun hiksta av latter da hun fikk den ut av papiret! Skjønner jeg godt for den er nesten like stor som henne :D:p:rolleyes: Hun fikk en nyfødtsmokk for å gi dukka...så nå krabber hun rundt med den i munnen;)
Vis vedlegget 28127

*Surfer mobilt*

Heldige Hermine!Ser ut som dukker er stas?!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp