Tirsdagsskravel;)

VI har brukt tannkrem fra første tann begge gangene =) MED fluor...

Ja...jeg synst nemmelig det er merkelig om ikke man skal bruke tannkrem. De spiser jo litt av hvert, og frukt og slikt tærer veldig på tennene. Da kjøper vi tannkrem i dag :-) hehe..hun skjønnte ikke helt hva vi skulle inne i munnen hennes i går kveld ;-p

Ja...jeg synst nemmelig det er merkelig om ikke man skal bruke tannkrem. De spiser jo litt av hvert, og frukt og slikt tærer veldig på tennene. Da kjøper vi tannkrem i dag :) hehe..hun skjønnte ikke helt hva vi skulle inne i munnen hennes i går kveld ;-p
HEhe, rare greier den tannkremen :D Vi bruker Zendium sin, forresten, den er veldig god =)

God morgen!
Her har vi nå ettåring i hus!!! :eek: :D
For ett år siden på denne tiden lå jeg i et badekar og påsto at NÅ ville jeg ikke mer og skulle heller dra hjem :p ;) kl 13.15 var hun født!!! :D
Bursdagsjenta selv skal i barnehagen en tur, og spise (eller ikke spise) lunsj der! Skal sende med henne ei eske saftis, er jo favoritten hennes ;) skulle lage smoothieis...men de vil hun ikke spise :eek: :p tror hun skjønner at de er sunne :confused:
Her øspøser det ned, så idag får hun virkelig testa regndressen sin!!! Gleder med til regnfotposene kommer i posten for å si det sånn!

Heelt utrolig at det er ett år siden hu kom til verden:eek::rolleyes::) Gratulerer så mye ei lita skjønn1åring:D:D:D Hehe, hu har nok skjønt den, ja:D saftis er da så godt:p;):cool::D oi da, da er det godt det fins regntøy;) Her er det 12 grader og overskya:eek: Brrr.. kaldt..

Ja vet du, latte blir bedre og bedre for hver dag for tiden! Selv om jeg er kvalm på morgenen så må jeg ha en latte. Merkelig nok hjelper det mot kvalmen også, men det er nok psykisk ;-)

Her også prøver hun å snu, men får det ikke til uten å sette seg ned og snu vogna mens hun sitter. Ikke alltid hun snur den så det er plass å gå da, men hun skal ha for forsøket ;)

Nå sover hun for hun sovna ikke før halv ni i går. Vi bestemte oss for å kutte kveldsflaska i sofaen nede på rommet hennes, og heller gi hun melk her oppe og så gå ned og pusse tenner. Nå når de er komt. Det var ikke helt populært, og hun plapra i vei i evigheter, men det går seg vel til.
Et lite spm til dere som har barn fra før: bruker man tannkrem eller ikke? Vi har fått ny hs og hun nye sa at vi skulle bruke og hun gamle sa at vi ikke skulle bruke, så vi ble litt forvirra...

Her bruker vi tannkrem ;) zendium for barn fikk vi beskjed om at var den som var anbefalt av tannlege (dette på 2 forskjellige helsestasjoner).. men har bare så vidt på noe da, siden det ikke er så mange tenner å pusse:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei på dere!

Vi har også bestilt ved:D 2 favn;)
Og foresten, fine bilder av Emmeth :D og så herlige farger på klærne:D

Jeg sitter her alene og har akkurat kost med med en kopp te:) leverte jentene i bhg kl 10, og Emira sin avdeling skal på tur til fjellet for å se om dem kunne finne blåbær :) så da ble det buss og taubane/fjellbane-tur på hun:rolleyes::) Liana er fortsatt lei seg når jeg går fra bhgen, men hun får godt med trøst og gir seg heldigvis så fort jeg er ute av bildet:):P

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har også bilder av jenta mi som koste seg med kavring idag tildlig :D:p
1377594926594.jpg
1377594934927.jpg
1377594907035.jpg
1377594918474.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja vet du, latte blir bedre og bedre for hver dag for tiden! Selv om jeg er kvalm på morgenen så må jeg ha en latte. Merkelig nok hjelper det mot kvalmen også, men det er nok psykisk ;-)

Her også prøver hun å snu, men får det ikke til uten å sette seg ned og snu vogna mens hun sitter. Ikke alltid hun snur den så det er plass å gå da, men hun skal ha for forsøket ;)

Nå sover hun for hun sovna ikke før halv ni i går. Vi bestemte oss for å kutte kveldsflaska i sofaen nede på rommet hennes, og heller gi hun melk her oppe og så gå ned og pusse tenner. Nå når de er komt. Det var ikke helt populært, og hun plapra i vei i evigheter, men det går seg vel til.
Et lite spm til dere som har barn fra før: bruker man tannkrem eller ikke? Vi har fått ny hs og hun nye sa at vi skulle bruke og hun gamle sa at vi ikke skulle bruke, så vi ble litt forvirra...

vi fikk beskjed om en ørliten mengde tannkrem fra første tann ;)

Gratulerer enda en gang! :) tenker det er rart å tenke tilbake på dagen for ett år siden ;)

Deilig med is i barnehagen da! Får hun krone også eller har det gått av moten siden vi var barn? ;-)

Anbefaler du hel regndress i stedenfor todelt? Vi skal ønske Simone regnklær til bursdagen, men ble så usikker på hva som er best..

joda, krone får hun også! :D
Ja, jeg synes heldress er greiest når de er så små! Det renner ikke inn like mye vann mellom jakke og bukse når de ligger og svømmer i vanndammene, krabber i søla osv ;) Vi fikk todelt regnsett i gave, ha stort sett bare brukt buksa i sommer når det har vært vått i gresset men tørt i lufta. Nå når det ble MYE regn så kjøpte vi heldress til barnehagen i stedet ;)

Heelt utrolig at det er ett år siden hu kom til verden:eek::rolleyes::) Gratulerer så mye ei lita skjønn1åring:D:D:D Hehe, hu har nok skjønt den, ja:D saftis er da så godt:p;):cool::D oi da, da er det godt det fins regntøy;) Her er det 12 grader og overskya:eek: Brrr.. kaldt..

12 grader her også...vi syntes det var SÅ deilig temp ute idag :P Kan jo fint være nede i 5 grader her på denne tida ;) Da Hermine kom til verden var det 18 grader og sol :rolleyes:

Her bruker vi tannkrem ;) zendium for barn fikk vi beskjed om at var den som var anbefalt av tannlege (dette på 2 forskjellige helsestasjoner).. men har bare så vidt på noe da, siden det ikke er så mange tenner å pusse:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hermine sutter av tannkremen og så låser hun igjen munnen o_O :P ;)

Gratulerer med 1års dag! :-) I dag er vi hjemme å koser oss. Thea er litt hes og ekkel i stemmen enda så ble ingen bhg i dag. Så er det snart tur for at mamsen skal til legen for jeg er konstant tett i nesen hjemme, så en allergi test skal bli godt å ta ;-)

SÅH nå har jeg sendt mail til veilederen min og booka møte på torsdag! så i morgen når snuppa er i bhg MÅ jeg dra på universitetet og finne ut av HVA jeg skal skive master om så jeg har noe å snakke med veilederen om :eek: o_O :P

Hermine sutter av tannkremen og så låser hun igjen munnen o_O :P ;)

Hahaha ja det er en klassiker! Emira sugde også av tannkremen så fort tannbørsten var i munn :P Liana stikker ut tunga, så må nesten få hun til å le om vi skal klare å pusse tennnene nede :P

★Sender fra pipe-gjøken★

han er bare SÅ nydelig den gutten! også SÅ fine klær han har! Elsker grønt! :)

Taaakk:D *stolt mamse*
Elsker grønt jeg også og skulle ønske det fantes mer grønne klær, pledd osv til de små.. Synes det er mye blått, rosa og lilla, men lite grønt!? Grønn er ynglingsfargen min og synes det er en flott farge som passer til både jenter og gutter<3:) Klærne er kjøpt i DK, 40 kr pr del;):p:D

SÅH nå har jeg sendt mail til veilederen min og booka møte på torsdag! så i morgen når snuppa er i bhg MÅ jeg dra på universitetet og finne ut av HVA jeg skal skive master om så jeg har noe å snakke med veilederen om :eek: o_O :P

Høres kjempe gøy ut:p Lykke til :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Taaakk:D *stolt mamse*
Elsker grønt jeg også og skulle ønske det fantes mer grønne klær, pledd osv til de små.. Synes det er mye blått, rosa og lilla, men lite grønt!? Grønn er ynglingsfargen min og synes det er en flott farge som passer til både jenter og gutter<3:) Klærne er kjøpt i DK, 40 kr pr del;):p:D

wow! DET var billig :eek: :D

Back
Topp