Tirsdag25.-vaffeldagen

God kveld!
Vi har hatt "påskevær" i dag: strålende sol, varme langs veggene, snø som glitrer, og tørre veier.♡

Vesla sov bare 40min hos dm i dag og var ganske fjern nå til kvelden. Hun sovna med en gang hun ble lagt, etter å ha spist vafler med creme fraishe til kveldsmat. Cf'en var best, så den sleika hun av før hun åt restene (eller ga de bløte vaflene til meg) ;)
Vis vedlegget 54952Vis vedlegget 54955

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nååå, søta! Som hun koser seg :)

Hermine har det samme serviset, vil alltid ha ketchup/saus o.l. oppå lille My :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lenge siden jeg har skrevet her nå, men er stadig innom og titter :)

Arian var syk forrige uke, men er i slag igjen nå. Han kan imidlertid være veldig grinete og sta når han er sliten om ettermiddagene. Som i dag, da var alt galt! Ser for meg at vi skal få det moro når han virkelig kommer i trassalderen...

Her er et glimt av guttene mine
ImageUploadedByBV Forum1395772151.906096.jpg

Her er et av Arian med pappaen når han var syk forrige uken
ImageUploadedByBV Forum1395772206.804887.jpg

Vi har forøvrig forlovet oss
ImageUploadedByBV Forum1395772248.821307.jpg

Gifter oss ved Refsnes Gods 9.august :) Tror kanskje jeg har funnet kjolen i dag: http://m.dhgate.com/product/exquisite-2014-best-selling-new-sexy-sweetheart/122485852.html#s5-14-1
Synes bare det er skummelt med bestilling over nett. Noen med erfaringer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sååå søt :D og så lang lugg hun har fått:) deilig med ferdigbløta vaffelbiter da mor!:P
Ja, jeg er skikkelig heldig!!:D
Luggen hennes er lang, selv om vi har klipt den tre ganger. Nesten ikke hår på sidene da, så hun tar det igjen i pannelugg..;)

Arian var syk forrige uke, men er i slag igjen nå. Han kan imidlertid være veldig grinete og sta når han er sliten om ettermiddagene. Som i dag, da var alt galt! Ser for meg at vi skal få det moro når han virkelig kommer i trassalderen...

Vis vedlegget 54951

Vis vedlegget 54953

Vis vedlegget 54954

Gifter oss ved Refsnes Gods 9.august :) Tror kanskje jeg har funnet kjolen i dag: http://m.dhgate.com/product/exquisite-2014-best-selling-new-sexy-sweetheart/122485852.html#s5-14-1

Så fine gutter :)

Gratulerer med forlovelsen!!!

Ringen min er ganske så helt lik din i utseende :) Nydelig ring ;)

Jeg kjøpte brudekjolen min på nett, og fikk den tilpasset hos lokal sydame. Gikk helt fint det :)

Luggen hennes er lang, selv om vi har klipt den tre ganger. Nesten ikke hår på sidene da, så hun tar det igjen i pannelugg..;)

Dere kan jo lage tidenes kuleste frisyrer på henne da :D skikkelig rockejente ;)

IrisM:
(Greide ikke å quote deg)

GRATULERER MED FORLOVELSEN!!:D
August er en fin måned å gifte seg i. Vi har tre års bryllupsdag 6.august.:)
Jeg bestilte kjolen min på nettet. Hadde funnet den på en norsk nettside først og kom over den på ebay rett etterpå og sparte 5400,- på det. Betalte 108,- for en skreddersydd kjole som ble sendt fra Kina. Den viste seg likevel å være litt stor, så jeg fikk fiksa litt på den hos en skredder for en tusenlapp. Anbefales!
Svigerinna mi kjøpte TO brudekjoler på ebay året etter og angra heller ikke på kjøpet.:)

Fine bilder av gutta dine.:) Så bra at minstemann er frisk igjen.

Dere kan jo lage tidenes kuleste frisyrer på henne da :D skikkelig rockejente ;)

Haha..Ja, det sier jeg også: moteklipp i ung alder!:p
Langt oppå hodet og i bakhodet/nakken, men på sidene er det bare smådun fra ørene og opp til midten på hodet. Syns det ser merkelig ut når hun har det opp i strikk. ;)

Ja hun er lett å forstå :D

Det hun sier mest om dagen er "åke lilelås" og "drikke rørerør" altså åpne glidelås og drikke av sugerør :p Hekta på glidelåser ;)

Huff, ja, håper hun blir kvitt det snart! Vi skal jo ha besøk av Tea og Eskil til helgen, vil jo ha smitten ut av hus :( Dette er så tyyyyypisk min flaks! :oops:

Haha så søt og morsom :D rørerør hahaha..Morsomt ord :D Emira sier "suggerør":P haha..

Typsik å få noe sånt i hus når det passer dårligst:oops: håper virkelig smitten er ute av hun til de kommer! Er det fredagen dem kommer eller?

Så fine gutter :)

Gratulerer med forlovelsen!!!

Ringen min er ganske så helt lik din i utseende :) Nydelig ring ;)

Jeg kjøpte brudekjolen min på nett, og fikk den tilpasset hos lokal sydame. Gikk helt fint det :)

Takk! Ja, jeg er veldig fornøyd med ringen ;)

Så bra at du har god erfaring med kjøp av brudekjole over nett! Hvor bestilte du fra?

IrisM:
(Greide ikke å quote deg)

GRATULERER MED FORLOVELSEN!!:D
August er en fin måned å gifte seg i. Vi har tre års bryllupsdag 6.august.:)
Jeg bestilte kjolen min på nettet. Hadde funnet den på en norsk nettside først og kom over den på ebay rett etterpå og sparte 5400,- på det. Betalte 108,- for en skreddersydd kjole som ble sendt fra Kina. Den viste seg likevel å være litt stor, så jeg fikk fiksa litt på den hos en skredder for en tusenlapp. Anbefales!
Svigerinna mi kjøpte TO brudekjoler på ebay året etter og angra heller ikke på kjøpet.:)

Fine bilder av gutta dine.:) Så bra at minstemann er frisk igjen.

Takk! :) Det er mye penger å spare på å kjøpe over nett, og jeg har vært i 5 ulike brudesalonger uten at jeg føler jeg har funnet den rette kjolen. Føler imidlertid at den jeg la ut link til, har det lille ekstra med den åpne ryggen - likte den veldig godt!

Vis vedlegget 54951

Vis vedlegget 54953

Vis vedlegget 54954

Hei på deg :D gratulere med forlovelse! :) helt nyyyydelig kjole! Elsker ryggdelen;)

Også sååååå fine gutter du har :) syns eldste er så lik pappan sin:D hehe..godt Arian er frisk igjen :)

Hehe er morsomt hvordan en del av hode får masse hår, mens andre steder nesten ingenting :P Emira hadde liiiiite på sidene og i bakhodet, men masse oppå..haha.. Liana har det veldig jevnt overalt egentlig:)

Takk! :) Det er mye penger å spare på å kjøpe over nett, og jeg har vært i 5 ulike brudesalonger uten at jeg føler jeg har funnet den rette kjolen. Føler imidlertid at den jeg la ut link til, har det lille ekstra med den åpne ryggen - likte den veldig godt!

Kjolen var nydelig! :D
Greit å ha vært rundt og prøvd litt da, så vet du hva du vil ha, og hvilke kjoler som passer fasongen din. Da blir det sikkert enklere å handle på nett også.

Hehe er morsomt hvordan en del av hode får masse hår, mens andre steder nesten ingenting :P Emira hadde liiiiite på sidene og i bakhodet, men masse oppå..haha.. Liana har det veldig jevnt overalt egentlig:)
Ja, Liana har masse hår da..Syns alle barna her inne har det.:)

Hehe ja mange her som har masse hår har jeg sett:) her hjemme er det Liana som har hatt mest hår..er nok pappan sine gener :)

Takk! Ja, jeg er veldig fornøyd med ringen ;)

Så bra at du har god erfaring med kjøp av brudekjole over nett! Hvor bestilte du fra?

Milanoo.com ;) men jjshouse.com/no skal visstnok også ha mye bra :)

Lykke til med shoppingen!

Min kjole kostet 1000kr fra Kina, men måtte bruke 3500kr på å sy den til siden jeg var 32 uker på vei da vi giftet oss ;)

Vis vedlegget 54951

Vis vedlegget 54953

Vis vedlegget 54954

Så koselig at du titter innom Iris! :D
Ringen er superfin!!! Gratulere så mye igjen.
Guttene dine er fantastisk fine også :)

Hermine har ikke så mye hår, men gjør det beste jeg kan med det lille hun har ;) :p

Håper alle har hatt en fin dag! :D
Lillebror og jeg var lenge ute i ettermiddag, han fant en hestehov (og kastet den i bekken :o) og gikk en lang tur (i 1,5-åringmålestokk!).
Så var det middag og turn med T, og så var jeg hos mamma i kveld en tur.
I morgen skal mannen ha fri og ta seg litt av Lillebror. Jeg skal ha ansvar på Barnetreffen i morgen, og tror faktisk jeg reiser alene så kan mannen og Lillebror komme ned etter soving :D
Og så må jeg jo begynne å pakke til Tromsøtur! :D :D

Back
Topp