Tirsdag25.-vaffeldagen

Ja, jeg skjønner ikke helt det jeg da :p De voksne går jo ikke rundt i gummi om det regner, har jeg lagt merke til. De blir vel ikke våte de heller :D

Haha nei men så tar de sikkert ikke svømmetimer i vanndammer heller :P hehe.. men jeg syns de er altfor glade i regntøy! Bruker det ofte når det egentlig ikke er helt nødvendig! finnes også andre plagg som man kan bruke for å ikke bli våt:)

Haha nei men så tar de sikkert ikke svømmetimer i vanndammer heller :p hehe.. men jeg syns de er altfor glade i regntøy! Bruker det ofte når det egentlig ikke er helt nødvendig! finnes også andre plagg som man kan bruke for å ikke bli våt:)
Ja, det hender selvsagt vi bruker det vi også, men ungene blir så fort svette. Jeg tror Lillebror har brukt gummi to ganger. Men han er ikke i barnehagen da, T har brukt det mye opp igjennom, men aldri uten klagerunder, selv om vi har prøvd utallige merker. Så da ble det Helly Tec- bukse istedet. OG den dressen vi kjøpte er helt fantastisk, altså!

Ja, det hender selvsagt vi bruker det vi også, men ungene blir så fort svette. Jeg tror Lillebror har brukt gummi to ganger. Men han er ikke i barnehagen da, T har brukt det mye opp igjennom, men aldri uten klagerunder, selv om vi har prøvd utallige merker. Så da ble det Helly Tec- bukse istedet. OG den dressen vi kjøpte er helt fantastisk, altså!

Ja det blir fort klamt å gå med regntøy.. hvertfall om sommeren når det er ustabilt vær! åssen materiale er det i det du har til T?

Å så fine, ser jo gode ut :D kansje jeg heller skulle sett etter noe sånt til Emira! Takk for link og tips..hehe
Bare hyggelig. Var jo knalltilbud på den dressen nå. Vi kjøpte til halv pris på messe her for et par uker siden, kjøpte den ganske stor, så han har på skolen fra høsten av også! OG kanskje til og med til våren igjen :p

Her er det skriving og snart lunch på meg. Jeg er bedt til mamma i kveld, da en venn av familien kommer en tur. Men om jeg skal la meg selv få lov til å ikke skrive i kveld også, MÅ jeg skrive litt nå. Jeg har faktisk fått gjort endel den siste timen :p
Om Lillebror våkner ca kl 12 er det mulig vi tar oss en tur i sola og rekker innom Barnetreffen. Skulle tatt frem sykkelen min og barnesete, egentlig :D

Ja det er visst vaffeldagen i dag :)
Jeg tør nesten ikke å si det- men natten var utrolig bra!!
Lesing og rydding her i dag! :)

Surfer mobilt!

Så bra det endelig ble en god natt på deg:-)

Morn morn!
Hermine kasta altså opp på nytt i går kveld :( Først i senga og så en gang til litt etterpå, men fikk alt i en balje heldigvis! Begynner å bli rutinert på dette nå :p Så da er vi hjemme i to dager til og hååååååper at det gir seg nå!!!!!!!!

Nå ser vi barne-tv og koser oss med melkefri Biola og gullfisk! Ironisk nok har hun kjempehard mage :confused: Mannen er på jobb, og jeg som skulle vaske hus må bare legge de planene på is idag også!

Nydelig vær, om snuppa ikke har feber og er kvikk tror jeg vi tar en tur på utsiden og aker litt etterpå!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Stakkars lita, håper inderlig det var siste kvelden med spy:(

Heisann:-)

Jeg har også hatt ei knall natt, lillesøster sovnet kvart over ti i går kveld, og sov helt til kvart over tre i natt, sovnet så med en gang etter pupp til rundt klokka seks:D Håååper inderlig dette betyr hun har snudd døgnet nå, og at det ikke går troll i ord i med det at jeg nevner det;);)

Ellers fikk jeg beskjed fra min arbeidsgiver at jeg måtte sende henne papirene på godkjent permisjon jeg fikk fra nav, de tror jeg sannelig jeg har kastet, så er rimelig stresset her nå. Mener å huske at jeg ikke leverte de fra meg sist gang, men gjorde kanskje det? Jobben min betaler ut lønna, og får etterbetalt av nav.

Nydelig vær, men jeg vet ikke om jeg gidder å dra ut hehe:-)

Bare hyggelig. Var jo knalltilbud på den dressen nå. Vi kjøpte til halv pris på messe her for et par uker siden, kjøpte den ganske stor, så han har på skolen fra høsten av også! OG kanskje til og med til våren igjen :p

Ja det er ikke dumt å kjøpe litt stor :) tenkte å gjøre det samme.. men tenk at du har et skolebarn fra høsten av:eek:

Jeg har også hatt ei knall natt, lillesøster sovnet kvart over ti i går kveld, og sov helt til kvart over tre i natt, sovnet så med en gang etter pupp til rundt klokka seks:D Håååper inderlig dette betyr hun har snudd døgnet nå, og at det ikke går troll i ord i med det at jeg nevner det;);)

Ellers fikk jeg beskjed fra min arbeidsgiver at jeg måtte sende henne papirene på godkjent permisjon jeg fikk fra nav, de tror jeg sannelig jeg har kastet, så er rimelig stresset her nå. Mener å huske at jeg ikke leverte de fra meg sist gang, men gjorde kanskje det? Jobben min betaler ut lønna, og får etterbetalt av nav.

Deilig med en såå god natt :D gjør så godt du kan for å holde litt på rutinene:D så kansje det til og med blir bedre :D;)

Haha kan forstå det ja! Blir noe helt nytt for alle sammen :) gleder han seg veldig eller? :)
Han er kjempespent. Vet nok ikke helt hva det innebærer, men det er mye spenning ja! :D

Haha nei men så tar de sikkert ikke svømmetimer i vanndammer heller :P hehe.. men jeg syns de er altfor glade i regntøy! Bruker det ofte når det egentlig ikke er helt nødvendig! finnes også andre plagg som man kan bruke for å ikke bli våt:)
Her tar de på regntøy om det bare er litt vått i gresset om sommeren :eek: Jeg må igjen og igjen gjenta for drm at regndressen til Hermine er VANNTETT men det går ikke inn :p Hun har jo bada i dressen uten å bli våt ;)

Her er det skriving og snart lunch på meg. Jeg er bedt til mamma i kveld, da en venn av familien kommer en tur. Men om jeg skal la meg selv få lov til å ikke skrive i kveld også, MÅ jeg skrive litt nå. Jeg har faktisk fått gjort endel den siste timen :p
Om Lillebror våkner ca kl 12 er det mulig vi tar oss en tur i sola og rekker innom Barnetreffen. Skulle tatt frem sykkelen min og barnesete, egentlig :D
Viktig å være effektiv når man kan :D
Jeg avlyser alle møtene denne uken...

Om du tar fram sykkelen idag blir vel resten av formiddagen til å gå med på å fylle luft i dekkene, skru på setet, smøre kjea osv :p

Så bra at hun har sovet så godt :D Herlig!!!

Så masse dere har pratet idag :-)

God bedring til Hermine. Håper hun ikke spyr mer..
Har du vært på trilletur Anita? :-)..

Sukkersnusk; så fint det var en god natt. Tør heller nesten ikke å si det da. Jinxer det alltid hehe .. håper hun snør døgnet mer og mer :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp