Hvor har det blitt av mammatil2prinsesserog1prins? Lenge siden hun har vært her. Håper Emmeth er bedre
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Kålormen Wael 14.10.11♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er kjempespent. Vet nok ikke helt hva det innebærer, men det er mye spenning ja!![]()
Her tar de på regntøy om det bare er litt vått i gresset om sommerenJeg må igjen og igjen gjenta for drm at regndressen til Hermine er VANNTETT men det går ikke inn
Hun har jo bada i dressen uten å bli våt
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så masse dere har pratet idag![]()
God bedring til Hermine. Håper hun ikke spyr mer..
Har du vært på trilletur Anita?..
Sukkersnusk; så fint det var en god natt. Tør heller nesten ikke å si det da. Jinxer det alltid hehe .. håper hun snør døgnet mer og mer
Kålormen Wael 14.10.11♡
Hvor har det blitt av mammatil2prinsesserog1prins? Lenge siden hun har vært her. Håper Emmeth er bedre
Kålormen Wael 14.10.11♡
Har vært på butikken å postet et brev,kjøpt mat,hello kitty badedrakt til Mina og en lyslilla bukse,collegejakke til Wael og ferskenfarget bukse til meg og noen boxere til gubben
Vært på biblioteket og fikset en del papirer på nett.
Så har vi være ute i et par timer. Nå lager mamma deilig grønnsakssuppe og vi har spist hjemmelaget appelsinkake (igjen) ... farlig god altså. Også sååååå saftig
Fikk ordnet masse i leiligheten igår. Satt opp den nye tv-benken,hang opp gardiner på rommet til ungene,satt på plass masse turkise lykter fra indiska. Turkise gardiner i stud fra indiska og arabiske bordet med lilla og turkise lys og lykter. Blir ganske så fint om jeg kan si det selv
Rommet vårt har lille gardiner og er lyst med masse romantiske bilder og hjerter![]()
Samme med kjøkkenet
Hva skal dere idag da jenter ?
Mina skal til legen kl 14 i morgen. Håper det går bra og at hun ikke trenger masse oppfølging...
Kålormen Wael 14.10.11♡
en gammeldags tankegangHahah ja det er lissom det jeg mener.. de er helt hekta på tegntøy og bruker det bare det er litt vått ute![]()
SÅÅÅ fine barn da!Nå skal Liana straks legge seg! Emira bygger litt duplo med bestefaren sin og jeg skal snart gi Leoh flaskeså må Emira stelles!
Imårra skal jeg og Leoh bli med jentene å spise solfrokost i barnehagengleder meg!
Litt bilder av barna har jeg tatt da
Vis vedlegget 54944
Vis vedlegget 54945
Vis vedlegget 54946
Lykke til hos legen!Har vært på butikken å postet et brev,kjøpt mat,hello kitty badedrakt til Mina og en lyslilla bukse,collegejakke til Wael og ferskenfarget bukse til meg og noen boxere til gubben
Vært på biblioteket og fikset en del papirer på nett.
Så har vi være ute i et par timer. Nå lager mamma deilig grønnsakssuppe og vi har spist hjemmelaget appelsinkake (igjen) ... farlig god altså. Også sååååå saftig
Fikk ordnet masse i leiligheten igår. Satt opp den nye tv-benken,hang opp gardiner på rommet til ungene,satt på plass masse turkise lykter fra indiska. Turkise gardiner i stud fra indiska og arabiske bordet med lilla og turkise lys og lykter. Blir ganske så fint om jeg kan si det selv
Rommet vårt har lille gardiner og er lyst med masse romantiske bilder og hjerter
Samme med kjøkkenet
Hva skal dere idag da jenter ?
Mina skal til legen kl 14 i morgen. Håper det går bra og at hun ikke trenger masse oppfølging...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Jaaa. SøndagLykke til hos legen!
Nå er du klar for å flytte inn snart?![]()
Det blir vel deilig kan jeg tenke megJaaa. Søndaghvordan går det med H?
Kålormen Wael 14.10.11♡

en gammeldags tankegang![]()
![]()
Jeg mener, de har jo selv allværsjakker som tåler masse vann, hvorfor skulle dressene være noe dårligere?Ikke alle dresser tåler like mye vann såklart, men om man presiserer at akkuratt denne dressen tåler mye så burde de iallfall teste det ut!
Hermine har vært i fin form hele dagen, spist bra bortsett fra til middag, da ville hun ikke ha noe. Etter ei stund sa hun "mamma bråke, lage moothie" da ville hun at jeg skulle lage smoothie til henneSå slik ble det
![]()
Nå krangler hun med pappaen på badet, sutrer og er utilpassHoldt på å sovne på sofaen kl 18.15, så ikke helt i slaget. Fikk seg en paracet nå, så håper vi på at hun klarer å holde smoothien og mme i magen og sover til i morgen!!!
God kveld!
Vi har hatt "påskevær" i dag: strålende sol, varme langs veggene, snø som glitrer, og tørre veier.♡
Vesla sov bare 40min hos dm i dag og var ganske fjern nå til kvelden. Hun sovna med en gang hun ble lagt, etter å ha spist vafler med creme fraishe til kveldsmat. Cf'en var best, så den sleika hun av før hun åt restene (eller ga de bløte vaflene til meg)
Vis vedlegget 54952Vis vedlegget 54955
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja hun er lett å forstå*krysser fingre* for at det skal gå bra! Dette er vel første gangen at hun har omgangssyke? Kan også være derfor hun har hatt det såpass lenge nå, for kroppen har ikke jobbet mot det før..
MEN så kjekt å ha en liten jente som kan fortelle hva hun vil ha!her går det meste i "NAM"
![]()