Tirsdag25.-vaffeldagen

Hei på deg :D gratulere med forlovelse! :) helt nyyyydelig kjole! Elsker ryggdelen;)

Også sååååå fine gutter du har :) syns eldste er så lik pappan sin:D hehe..godt Arian er frisk igjen :)
Takk! Tror jeg går for den kjolen ;)

Morsomt at du sier eldste ligner på pappaen sin, ettersom min kjære ikke er hans biologiske far ;) Jeg synes også de likner!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjolen var nydelig! :D
Greit å ha vært rundt og prøvd litt da, så vet du hva du vil ha, og hvilke kjoler som passer fasongen din. Da blir det sikkert enklere å handle på nett også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, jeg tror jeg har fått en viss ide om hva jeg vil ha og hva som kler meg. Bare kjolen er som på bildet nå da, og den blir laget riktig etter målene ;)

Håper alle har hatt en fin dag! :D
Lillebror og jeg var lenge ute i ettermiddag, han fant en hestehov (og kastet den i bekken :o) og gikk en lang tur (i 1,5-åringmålestokk!).
Så var det middag og turn med T, og så var jeg hos mamma i kveld en tur.
I morgen skal mannen ha fri og ta seg litt av Lillebror. Jeg skal ha ansvar på Barnetreffen i morgen, og tror faktisk jeg reiser alene så kan mannen og Lillebror komme ned etter soving :D
Og så må jeg jo begynne å pakke til Tromsøtur! :D :D
Weeeee!!!! :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Milanoo.com ;) men jjshouse.com/no skal visstnok også ha mye bra :)

Lykke til med shoppingen!

Min kjole kostet 1000kr fra Kina, men måtte bruke 3500kr på å sy den til siden jeg var 32 uker på vei da vi giftet oss ;)

Regner også med at kjolen må justeres hos skredder i etterkant. Tenker også at den er så rimelig at jeg kan kjøpe en annen kjole om det blir helt feil.

Sprekt av deg å gifte deg så langt ut i svangerskapet!

Regner også med at kjolen må justeres hos skredder i etterkant. Tenker også at den er så rimelig at jeg kan kjøpe en annen kjole om det blir helt feil.

Sprekt av deg å gifte deg så langt ut i svangerskapet!

Ja, noe søm blir det nok uansett! Jeg kjøpte to kjoler til ca 1000kr/stk, den ene var helt ubrukelig så den sendte jeg i retur ;)

Edit: jeg betalte 1000kr for TO kjoler fra Kina, og brukte altså den ene ;)

Hehe, ja, datoen ble satt før vi fant ut at vi var gravid, så bestemte vi oss for å gjennomføre likevel da. Gikk helt fint siden jeg var så frisk og sprek hele svangerskapet :)

Last edited:
Takk! Tror jeg går for den kjolen ;)

Morsomt at du sier eldste ligner på pappaen sin, ettersom min kjære ikke er hans biologiske far ;) Jeg synes også de likner!

Hahaha okey :P det visste jeg ikke! Haha.. men Arian er veldig lik deg syns jeg!:D

Back
Topp