Tirsdag25.-vaffeldagen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja det er visst vaffeldagen i dag :)
Jeg tør nesten ikke å si det- men natten var utrolig bra!!
Lesing og rydding her i dag! :)

Surfer mobilt!

Surfer mobilt!
Så bra du fikk en god natt :-) det fortjner du hehe.
Kanskje vi må lage vafler ida:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Surfer mobilt!
Morn!
Tommel opp for god natt hos dere, FruH. :D Satser på at det varer og at lillebror syns oppvåkning kl.05 er oppskrytt fremmover.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :-)
Vi våknet 7.10!! Herlig. Meeeeen,mina var våken fra 1.45-4.30... Flott.
I morgen skal hun til legen å undersøke foten,skal be han sjekke hals,ører etc. Orker ikke slike netter 5-6 dager i uken. Noe galt er det..

Skal spise havregrøt,og ut på lekeplassen senere :-)

Dere skal da? :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

God morgen og happy waffleday!:)
God og stille natt her. Kosa oss litt i storsenga før vi stod opp. Koooseliiiig!:D

Vi ser litt på tv før vesla skal til dm og jeg skal på norskforelesning. Masse rart den Timmy finner på altså.:p

God morgen :-)
Vi våknet 7.10!! Herlig. Meeeeen,mina var våken fra 1.45-4.30... Flott.
I morgen skal hun til legen å undersøke foten,skal be han sjekke hals,ører etc. Orker ikke slike netter 5-6 dager i uken. Noe galt er det..

Skal spise havregrøt,og ut på lekeplassen senere :-)

Dere skal da? :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ikke bra med slike netter altså :(
Jeg har tenkt at nettene til Lillebror kommer av matallergi, men det virker ikke som han har vondt eller noe heller.
Sola står på her, så vi må hvertfall ut en tur. Og så må jeg lese når Lillebror skal sove!

Surfer mobilt!

God og stille natt her. Kosa oss litt i storsenga før vi stod opp. Koooseliiiig!:D

Vi ser litt på tv før vesla skal til dm og jeg skal på norskforelesning. Masse rart den Timmy finner på altså.:p

Timmy er morsom altså :) spørs om vi må se litt av det i dag vi også.

Surfer mobilt!

Timmy er gull!!! :D

...men jeg ser noen AD/HD tendenser på den sauen altså :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God vaffelmorgen:)

Fru H: supert med en fin natt hos dere:D:D:D

Lennypenny: bra de sov lenge, men synd at hun var våken så mye:( lurt å sjekke litt ekstra hos legen ja!

Lilla-87: hehe timmy finner på mye rart ja:D morsom for både store og små:P og sauen Shaun! Haha..

Morn morn!
Hermine kasta altså opp på nytt i går kveld :( Først i senga og så en gang til litt etterpå, men fikk alt i en balje heldigvis! Begynner å bli rutinert på dette nå :p Så da er vi hjemme i to dager til og hååååååper at det gir seg nå!!!!!!!!

Nå ser vi barne-tv og koser oss med melkefri Biola og gullfisk! Ironisk nok har hun kjempehard mage :confused: Mannen er på jobb, og jeg som skulle vaske hus må bare legge de planene på is idag også!

Nydelig vær, om snuppa ikke har feber og er kvikk tror jeg vi tar en tur på utsiden og aker litt etterpå!

Morn morn!
Hermine kasta altså opp på nytt i går kveld :( Først i senga og så en gang til litt etterpå, men fikk alt i en balje heldigvis! Begynner å bli rutinert på dette nå :p Så da er vi hjemme i to dager til og hååååååper at det gir seg nå!!!!!!!!

Nå ser vi barne-tv og koser oss med melkefri Biola og gullfisk! Ironisk nok har hun kjempehard mage :confused: Mannen er på jobb, og jeg som skulle vaske hus må bare legge de planene på is idag også!

Nydelig vær, om snuppa ikke har feber og er kvikk tror jeg vi tar en tur på utsiden og aker litt etterpå!

Bra hun er kvikk hvertfall da :-)

Surfer mobilt!

Timmy er gull!!! :D

...men jeg ser noen AD/HD tendenser på den sauen altså :p

Hehe. Han er så herlig da :)

Surfer mobilt!

Surfer mobilt!
Så bra at dere har svet godt :D

God vaffeldag!

Spørs om vi orker å lage vaffler, Hermine liker ikke det:p

Helluuu:)

Ingen store planer her idag! Mulig jeg og Leoh triller til byen;) Emira skulle hatt et sett med regntøy til, så må sjekke om det er noe salg på sportsbutikkene. Leoh trenger egentlig fler klær han å, men er såååå dårlig utvalg her!:oops: Ellers har natten vært god, men virker som om Emira begynner å bli forkjøla! Formen hennes var helt fint da, så sendte hun til bhg;) så får vi håpe det ikke blir noe store greier ut ac det:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Morn morn!

Får da håpe dette gir seg nå:oops: Merkelig at det vare kommer og går?:confused:

Har dere snø enda?:P hehe..

Helluuu:)

Ingen store planer her idag! Mulig jeg og Leoh triller til byen;) Emira skulle hatt et sett med regntøy til, så må sjekke om det er noe salg på sportsbutikkene. Leoh trenger egentlig fler klær han å, men er såååå dårlig utvalg her!:oops: Ellers har natten vært god, men virker som om Emira begynner å bli forkjøla! Formen hennes var helt fint da, så sendte hun til bhg;) så får vi håpe det ikke blir noe store greier ut ac det:)

Ha en fin dag alle sammen:)
Kjekt med litt regntøy nå ja. Vi gav opp gummibukse til T vi. Selvom han fikk to nummer større enn han skulle, så klaget han så fælt. Pga strikken i livet og at han har lang rygg, havnet buksa oppi rumpa hans :-p så nå har han helly tec- bukse og parkdress i samme materiale. De etterspurte gummibukse i Bhg, men jeg sa bare at både buksa og dressen er vanntett.
De virket litt skeptiske, meb jammen er han tørr, selv etter en dukkert i det de kaller "bassenget" i Bhg :-p hehe

Surfer mobilt!

Får da håpe dette gir seg nå:oops: Merkelig at det vare kommer og går?:confused:

Har dere snø enda?:P hehe..
ImageUploadedByBV Forum1395732853.186424.jpg

Endel :p

Her varer vinteren helt til i mai, så det er vi vant til ;)

Omgangssyken kan visst vare helt opp mot en uke :eek: :(

Kjekt med litt regntøy nå ja. Vi gav opp gummibukse til T vi. Selvom han fikk to nummer større enn han skulle, så klaget han så fælt. Pga strikken i livet og at han har lang rygg, havnet buksa oppi rumpa hans :-p så nå har han helly tec- bukse og parkdress i samme materiale. De etterspurte gummibukse i Bhg, men jeg sa bare at både buksa og dressen er vanntett.
De virket litt skeptiske, meb jammen er han tørr, selv etter en dukkert i det de kaller "bassenget" i Bhg :-p hehe

Surfer mobilt!

Haha uff ikke så behagelig da nei :P
Tror barnehager er hekta på regntøy og at dem tror KUN det er vanntett:P jeg har kjøpt ett sett fra Helly Hansen som hun har i barnehagen, men trenger ett til å ha hjemme også..så kjedelig å drasse med seg fram og tilbake om det er litt ustabilt vær..hehe

Vis vedlegget 54890

Endel :p

Her varer vinteren helt til i mai, så det er vi vant til ;)

Omgangssyken kan visst vare helt opp mot en uke :eek: :(

Haha ja var en del der ja:P vel, kan da komme snø her også helt uti mai..men sjeldent det blir liggende etter mars pga sola.. men vi har ofte uker med sørpe da:confused: så er bedre med snø da! Nå er det helt bart og tørt :D

Håper da dere slipper å ha det i hus såå lenge:eek:

Haha uff ikke så behagelig da nei :p
Tror barnehager er hekta på regntøy og at dem tror KUN det er vanntett:p jeg har kjøpt ett sett fra Helly Hansen som hun har i barnehagen, men trenger ett til å ha hjemme også..så kjedelig å drasse med seg fram og tilbake om det er litt ustabilt vær..hehe
Ja, jeg skjønner ikke helt det jeg da :p De voksne går jo ikke rundt i gummi om det regner, har jeg lagt merke til. De blir vel ikke våte de heller :D

Back
Topp