Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du fikk en god nattJa det er visst vaffeldagen i dag
Jeg tør nesten ikke å si det- men natten var utrolig bra!!
Lesing og rydding her i dag!
Surfer mobilt!
Morn!Ja det er visst vaffeldagen i dag
Surfer mobilt!
Ikke bra med slike netter altsåGod morgen
Vi våknet 7.10!! Herlig. Meeeeen,mina var våken fra 1.45-4.30... Flott.
I morgen skal hun til legen å undersøke foten,skal be han sjekke hals,ører etc. Orker ikke slike netter 5-6 dager i uken. Noe galt er det..
Skal spise havregrøt,og ut på lekeplassen senere
Dere skal da?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Timmy er morsom altsåGod morgen og happy waffleday!
God og stille natt her. Kosa oss litt i storsenga før vi stod opp. Koooseliiiig!![]()
Vi ser litt på tv før vesla skal til dm og jeg skal på norskforelesning. Masse rart den Timmy finner på altså.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Timmy er gull!!!God morgen og happy waffleday!
God og stille natt her. Kosa oss litt i storsenga før vi stod opp. Koooseliiiig!![]()
Vi ser litt på tv før vesla skal til dm og jeg skal på norskforelesning. Masse rart den Timmy finner på altså.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Bra hun er kvikk hvertfall daMorn morn!
Hermine kasta altså opp på nytt i går kveldFørst i senga og så en gang til litt etterpå, men fikk alt i en balje heldigvis! Begynner å bli rutinert på dette nå
Så da er vi hjemme i to dager til og hååååååper at det gir seg nå!!!!!!!!
Nå ser vi barne-tv og koser oss med melkefri Biola og gullfisk! Ironisk nok har hun kjempehard mageMannen er på jobb, og jeg som skulle vaske hus må bare legge de planene på is idag også!
Nydelig vær, om snuppa ikke har feber og er kvikk tror jeg vi tar en tur på utsiden og aker litt etterpå!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hehe. Han er så herlig daTimmy er gull!!!![]()
...men jeg ser noen AD/HD tendenser på den sauen altså
Så bra at dere har svet godtJa det er visst vaffeldagen i dag
Surfer mobilt!
Morn morn!
Hermine kasta altså opp på nytt i går kveldFørst i senga og så en gang til litt etterpå, men fikk alt i en balje heldigvis! Begynner å bli rutinert på dette nå
Så da er vi hjemme i to dager til og hååååååper at det gir seg nå!!!!!!!!
Nå ser vi barne-tv og koser oss med melkefri Biola og gullfisk! Ironisk nok har hun kjempehard mageMannen er på jobb, og jeg som skulle vaske hus må bare legge de planene på is idag også!
Nydelig vær, om snuppa ikke har feber og er kvikk tror jeg vi tar en tur på utsiden og aker litt etterpå!
Kjekt med litt regntøy nå ja. Vi gav opp gummibukse til T vi. Selvom han fikk to nummer større enn han skulle, så klaget han så fælt. Pga strikken i livet og at han har lang rygg, havnet buksa oppi rumpa hansHelluuu
Ingen store planer her idag! Mulig jeg og Leoh triller til byenEmira skulle hatt et sett med regntøy til, så må sjekke om det er noe salg på sportsbutikkene. Leoh trenger egentlig fler klær han å, men er såååå dårlig utvalg her!
Ellers har natten vært god, men virker som om Emira begynner å bli forkjøla! Formen hennes var helt fint da, så sendte hun til bhg
så får vi håpe det ikke blir noe store greier ut ac det
Ha en fin dag alle sammen![]()
Kjekt med litt regntøy nå ja. Vi gav opp gummibukse til T vi. Selvom han fikk to nummer større enn han skulle, så klaget han så fælt. Pga strikken i livet og at han har lang rygg, havnet buksa oppi rumpa hansså nå har han helly tec- bukse og parkdress i samme materiale. De etterspurte gummibukse i Bhg, men jeg sa bare at både buksa og dressen er vanntett.
De virket litt skeptiske, meb jammen er han tørr, selv etter en dukkert i det de kaller "bassenget" i Bhghehe
Surfer mobilt!
Vis vedlegget 54890
Endel
Her varer vinteren helt til i mai, så det er vi vant til![]()
Omgangssyken kan visst vare helt opp mot en uke![]()
Ja, jeg skjønner ikke helt det jeg daHaha uff ikke så behagelig da nei
Tror barnehager er hekta på regntøy og at dem tror KUN det er vanntettjeg har kjøpt ett sett fra Helly Hansen som hun har i barnehagen, men trenger ett til å ha hjemme også..så kjedelig å drasse med seg fram og tilbake om det er litt ustabilt vær..hehe