Tirsdag

Så deilig med en rolig dag og ren avslapning-det fortjener du:)
Så godt med en rolig morgen:) De små drømmer som regel veldig mye rart, gjerne intrykk fra dagen som har vært:) Kan jo bli litt mye av og til, selv for oss voksne og det;)

Takk:) så søt du er♡
Ja, er godt når man kan ta morgenene i et rolig tempo:) fikk dusjet Emira, og meg selv etter det, mens jentene lekte:) så var det frokost!
Ja er det jeg tenker å når det kommer til drømming.. for er jo ganske begrenset for hvor stor fantasi en 1åring har:P det hjalp uansett med litt trøst og kos, + smokk og makka-pakka bamsen når hun ble lagt ned igjen:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hallo!
Vært hos tannlegen jeg og operert ut ei visdomstann :eek: Var egentlig ikke verken vondt eller fælt i det heletatt :P Tok 20 minutter fra jeg satt meg i stolen til jeg sto ute på gata igjen :D Jeg var sjokkert da han sa han var ferdig, trodde ikke det hadde begynt engang :P Jeppers, er spent på om det blir noe vondt nå i ettertid!

Hermine er i bhg igjen idag, hun sov godt inatt tross hoste, snørrer endel men er i fin form så tenkte hun kunne være der noen timer. Så får de heller ringe om det er noe! Var sammen med henne under sangstunda, vi kom midt i, og plutselig krøyp hun bare av fanget mitt og inn og fant seg noen bøker. Syntes det var helt greit at jeg gikk :P
Godt at det gikk fint hos tannlegen!:) En trøst til andre som også må få ut ei visdomstann snart..:confused:

Godt at det gikk fint hos tannlegen!:) En trøst til andre som også må få ut ei visdomstann snart..:confused:
hehe, ja, hadde jo fått servert skrekkhistorier på forhånd om folk som hadde sittet i timesvis, tann som måtte knuses osv :P Han bare reiv og dro litt i munnen, var så bedøvd at jeg trodde han dreiv å pirka på tennen foran med en sånn skrape :eek: :p og VIPS var tanna ute :D Blir sikkert mer vondt når bedøvelsen går ut :P Akkurat nå kan jeg ikke smile og sikler som en St.Bernard :eek: :P

hehe, ja, hadde jo fått servert skrekkhistorier på forhånd om folk som hadde sittet i timesvis, tann som måtte knuses osv :p Han bare reiv og dro litt i munnen, var så bedøvd at jeg trodde han dreiv å pirka på tennen foran med en sånn skrape :eek: :p og VIPS var tanna ute :D Blir sikkert mer vondt når bedøvelsen går ut :p Akkurat nå kan jeg ikke smile og sikler som en St.Bernard :eek: :p

Bra jeg ikke kom med min opplevelse i forkant da hehe:-) Så bra det er vel overstått:-)

Her er det bare en ting å si, og det er auuuuuuu...! Bekkenløsning har tatt seg opp noe j******, og vurderer faktisk krykker når jeg kan bruke hånden min. Etter jeg hadde influensa så tok det seg opp som bare juling, så ile var det på slutten i fjor, ikke på dette tidspunktet:(:(

Her er det bare en ting å si, og det er auuuuuuu...! Bekkenløsning har tatt seg opp noe j******, og vurderer faktisk krykker når jeg kan bruke hånden min. Etter jeg hadde influensa så tok det seg opp som bare juling, så ile var det på slutten i fjor, ikke på dette tidspunktet:(:(
huffda, det høres ikke noe godt ut! :(
Du må vel bare ta det rolig da, kanskje prøve akupunktur?

haha, du kan jo skremme Ingrid med den historien i stedet da :p
Nei stakkars, dessuten var jeg et ekstrem tilfelle av rare røtter:D
Ingrid liker bare solskinnshistorier hun!!!
Er redd for tannlegen.. Liker dem ikke i det hele tatt! Også er det dyrt, og da blir det ikke til at jeg går dit med mindre jeg må. Veldig dumt det der, men tannlegetjenesten burde absolutt gått under egenandelsordninga..

Er redd for tannlegen.. Liker dem ikke i det hele tatt! Også er det dyrt, og da blir det ikke til at jeg går dit med mindre jeg må. Veldig dumt det der, men tannlegetjenesten burde absolutt gått under egenandelsordninga..

Enig med deg der:-) Det er jo egentlig en solskinnshistorie, alle fire tenner ble fjernet og jeg var student den gangen. Det lønner seg, da får man dekt litt:-)

huffda, det høres ikke noe godt ut! :(
Du må vel bare ta det rolig da, kanskje prøve akupunktur?

Tja, bestilt meg time til manuellterapauten, han driver med nåler også, kan hende han kan gjøre noe.
Jeg skal i hvertfall ha krykker, er så redd å få varig plager:(

ja, er helt utrolig at man må betale selv for tannhelse i velferdsstaten Norge!!! Selv britene har gratis tannlege o_O
Betalte 1350kr idag for tanntrekk, ble overrasket for trodde det skulle være myyye verre :p
Jeg har også vært livredd for tannlege helt siden den gangen jeg ble lammet i halve ansiktet i ett døgn pga bedøvelsen ble satt i en nerve :eek: MEN har gått til ei superhyggelig dame på en privatklinikk de siste 7 årene, og hun har virkelig motbevist traumene fra den offentlige tannlegen, OG dagens kirurgmann var også med på å betrygge meg ytterligere på at ikke alle tannleger gjør deg vondt ;) Selv ikke da han satte bedøvelsen gjorde det vondt :)

Tja, bestilt meg time til manuellterapauten, han driver med nåler også, kan hende han kan gjøre noe.
Jeg skal i hvertfall ha krykker, er så redd å få varig plager:(
huff, skjønner det ja! Regner med du er 100% sykemeldt nå da? :(
Får håpe manuellterapi hjelper litt da! Jeg hadde godt utbytte av akupunktur, men det hjelper vel hovedsaklig ved muskelsmerter, så kommer vel litt an på hvor problemet ligger.

huff, skjønner det ja! Regner med du er 100% sykemeldt nå da? :(
Får håpe manuellterapi hjelper litt da! Jeg hadde godt utbytte av akupunktur, men det hjelper vel hovedsaklig ved muskelsmerter, så kommer vel litt an på hvor problemet ligger.

Vondt i lårmusklene, de jobber nok på spreng. Jeg er 100% ja, men det er på grunn av handa foreløpig.

Vondt i lårmusklene, de jobber nok på spreng. Jeg er 100% ja, men det er på grunn av handa foreløpig.
jeg sleit hovedsaklig med venstre hofte/rumpa/låret, nesten sånn at det svikta under meg innimellom. Men noen runder med akupunktur og en tur i bassenget og svømte annen hver uke holdt det i sjakk :)

Hallo!
Vært hos tannlegen jeg og operert ut ei visdomstann :eek: Var egentlig ikke verken vondt eller fælt i det heletatt :P Tok 20 minutter fra jeg satt meg i stolen til jeg sto ute på gata igjen :D Jeg var sjokkert da han sa han var ferdig, trodde ikke det hadde begynt engang :P Jeppers, er spent på om det blir noe vondt nå i ettertid!

Hermine er i bhg igjen idag, hun sov godt inatt tross hoste, snørrer endel men er i fin form så tenkte hun kunne være der noen timer. Så får de heller ringe om det er noe! Var sammen med henne under sangstunda, vi kom midt i, og plutselig krøyp hun bare av fanget mitt og inn og fant seg noen bøker. Syntes det var helt greit at jeg gikk :P

Hihi ;) hadde samme opplevelsen i juni ;) har operert bort to stk før og det var veldig vondt og fikk betennelse både før og etterpå. Derfor har jeg sagt vi tar det neste år hver gang tannkegen har sagt at tanna må ut. Så vips var den ute før jeg visste ordet av det, og det verste ubehaget var egentlig bedøvelsen ;) borte et hull først og det var mye verre! Håper du også slipper ubehag! :) det høres jo litt dramatisk ut med operasjon, så de kunne valgt et bedre ord ;)

Så bra at Hermine er bedre :) håper hun slipper mer på en stund! Går det bra i praksis?

Uff:( vet åssen du har det! Kan lissom ikke trøste deg med at det går over med det første heller:oops: bare prøv å ikke stå, gå og sitte hardt, så mye.. for ellers blir det mye verre mot slutten..

★Sender fra pipe-gjøken★

ja, er helt utrolig at man må betale selv for tannhelse i velferdsstaten Norge!!! Selv britene har gratis tannlege o_O
Betalte 1350kr idag for tanntrekk, ble overrasket for trodde det skulle være myyye verre :p
Jeg har også vært livredd for tannlege helt siden den gangen jeg ble lammet i halve ansiktet i ett døgn pga bedøvelsen ble satt i en nerve :eek: MEN har gått til ei superhyggelig dame på en privatklinikk de siste 7 årene, og hun har virkelig motbevist traumene fra den offentlige tannlegen, OG dagens kirurgmann var også med på å betrygge meg ytterligere på at ikke alle tannleger gjør deg vondt ;) Selv ikke da han satte bedøvelsen gjorde det vondt :)

Hehe når man trekker tenner, så burde nesten pasienten få betalt av DEM:p haha.. godt det gikk mye bedre enn forventet:D beroer meg litt å..for tannlegen sa til meg at hvis visdomstanna bare har vokst ut halvveis om ca 1 år, så må jeg antageligvis trekke den:( og nå har det så vidt kommet enda en:eek: jeg har ikke noe som helst av tannlegeskrekk, men tanken på løse tenner, og trekking av tenner er helt forferdelig:eek::p takler ikke sånt! Haha så gruer meg til barna mine får løse tenner..grusomt å se og kjenne på:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff:( vet åssen du har det! Kan lissom ikke trøste deg med at det går over med det første heller:oops: bare prøv å ikke stå, gå og sitte hardt, så mye.. for ellers blir det mye verre mot slutten..

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei det skal ikke være enkelt, som om handa ikke var nok:mad:

Back
Topp