Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ou! Hvor søker man om det da?Ja, noe av det![]()
Håper det kan hjelpe meg ogsåjeg sleit hovedsaklig med venstre hofte/rumpa/låret, nesten sånn at det svikta under meg innimellom. Men noen runder med akupunktur og en tur i bassenget og svømte annen hver uke holdt det i sjakk![]()
Nei det skal ikke være enkelt, som om handa ikke var nok![]()
Ja ikke sant..du går gjennom en god del nåer hånda veldig vond eller?
★Sender fra pipe-gjøken★
Den er bedre enn den var i hvertfall, det er jo en trøst![]()
Ja, noe av det![]()
Det var det før, men den ordningen har falt bort dessverreHar ikke man rett på gratis tannlege når man er gravid også? Har hørt det men aldri sjekket det opp for ivrer ikke sååå mye etter et tannlegebesøk![]()
Det var det før, men den ordningen har falt bort dessverre![]()
Aha..oklitt synd da visst man må til tannlegen
![]()
tar litt paracet og ibux så går det bra, er bare litt ekkelt med det hullet bakerst i munnenHihihadde samme opplevelsen i juni
har operert bort to stk før og det var veldig vondt og fikk betennelse både før og etterpå. Derfor har jeg sagt vi tar det neste år hver gang tannkegen har sagt at tanna må ut. Så vips var den ute før jeg visste ordet av det, og det verste ubehaget var egentlig bedøvelsen
borte et hull først og det var mye verre! Håper du også slipper ubehag!
det høres jo litt dramatisk ut med operasjon, så de kunne valgt et bedre ord
Så bra at Hermine er bedrehåper hun slipper mer på en stund! Går det bra i praksis?
ja, mi tann var så vidt kommet ut, og har stått sånn i 2 år og pressa på i perioder. Nå MÅTTE den ut siden rota var på vei inn i bihuleneHehe når man trekker tenner, så burde nesten pasienten få betalt av DEMhaha.. godt det gikk mye bedre enn forventet
beroer meg litt å..for tannlegen sa til meg at hvis visdomstanna bare har vokst ut halvveis om ca 1 år, så må jeg antageligvis trekke den
og nå har det så vidt kommet enda en
jeg har ikke noe som helst av tannlegeskrekk, men tanken på løse tenner, og trekking av tenner er helt forferdelig
takler ikke sånt! Haha så gruer meg til barna mine får løse tenner..grusomt å se og kjenne på
★Sender fra pipe-gjøken★
Studentenes helsefond!Ou! Hvor søker man om det da?
aoch! De brukte 20 minutter totalt, med å sette bedøvelse og det hele, og jeg syntes det gikk sååå fortJeg hartrukket alle mine visdomstenner.... De 2 første er flere år siden og husker det var vondt etterpå,ikke under inngrepet..
Fjernet en i fjor desember og den siste i januar, den tredje tanna var ute i løpet av 3-4 min... Og hadde ikke vondt i det hele tatt,skjønte ingenting... Den 4 var grusom....... Brukte kanskje 15 min,og hadde driiiit vondt i 2 uker etterpå.. En uke senere fikk jeg sterke smertestillende,jeg satt og gråt hele tiden... Da hjalp det
Har menssmerter idag... Helt sykt, har ligget på sofaen store deler av dagen og inntatt naproxen og paracet *2 ..... Vært på butikken en tur også,...
Håper smertene gir seg snart,, vil bare sove
Ikke lett med 2 aktive barn...
Mina har nå 8 tenner, hatt det siden i sommer,men nå ser det ut til at jekslene nede bryter igjennom hvert øyeblikk..... Gleder meg til alle tennene er ute
Wawl hadde alle 20 tennene da han var 1,5 år... Og da sover de vips litt bedre
Sent from my iPad <3
Jo vurderer hormonspiral.. Sattinn kobber i januar og det kostet 1200 kr,så for meg at jeg skulle klare det litt lengeraoch! De brukte 20 minutter totalt, med å sette bedøvelse og det hele, og jeg syntes det gikk sååå fortHadde forventet at det kunne ta flere timer
![]()
Har litt hodepine nå, men håper ikke det blir noe verre
Huff, kjipt med menssmerter daDu har ikke prøvd hormonspiral for å dempe mensubehag??? Hjalp veldig på her iallfall, har litt vondt nå en gang hver måned, men trenger ikke ta smertestillende og får nesten ikke blødning
![]()
ja, mi tann var så vidt kommet ut, og har stått sånn i 2 år og pressa på i perioder. Nå MÅTTE den ut siden rota var på vei inn i bihulene![]()
Men det var jo slettes ikke ille da!!!
Har litt hodepine nå, men går greit å spise og drikke
![]()
Koster kobberspiralen SÅ mye?!Jo vurderer hormonspiral.. Sattinn kobber i januar og det kostet 1200 kr,så for meg at jeg skulle klare det litt lengermen,får se etterhvert.....
Håper du slipper unna med litt hodepine baregodt å bli ferdig med de tennene og
God bedring
Sent from my iPad <3