Satt innhos priv gynekolog.....,. Syntes det var dyrt selvKoster kobberspiralen SÅ mye?!
Trodde den var mye billigere enn hormonspiralen jeg...
Er forøvrig veldig fornøyd med sistnevnte!
Hva koster det å sette inn hormonspiral?
Sent from my iPad <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt innhos priv gynekolog.....,. Syntes det var dyrt selvKoster kobberspiralen SÅ mye?!
Trodde den var mye billigere enn hormonspiralen jeg...
Er forøvrig veldig fornøyd med sistnevnte!
tar litt paracet og ibux så går det bra, er bare litt ekkelt med det hullet bakerst i munnen![]()
Hehe, har bare vært en dag i praksis, i går, og idag var jeg hjemme pga tannaMen det var veldig kjekt i går, og planen for de tre ukene ser veldig spennende ut, så tror det blir veldig bra og lærerikt!
Skal være med i diverse møter, og på observasjoner av barn, og så får vi innsyn i testing av barn hvor de mistenker dysleksi e.l. og rapportskriving
![]()
Du burde starte å pusse den tanna med en gang, med en sånn enbust-tannbørst! Ellers er det lett å få betennelse i tanna OG i kjevenOk.. var nok greit å få den bort da ja! Tannlegen sa til meg at hvis den ikke vil vokse ordentlig ut, så kan det bli betent i tannkjøttet om det er litt åpent.. er samme hos meg, presser litt på i koste perioder, men de siste gangene har den ikke kommet noe lenger ut..
Bra plagene ikke er verre hos degfor burde vel være mest sårt idag og kansje i morgen.. så tror ikke det blir verre hos deg hvertfall
★Sender fra pipe-gjøken★
hehe, er på femte (og siste) året nå, og dette er første gang vi har praksisAh..ja det hullet var litt travelt for det la seg mat der. Sikkert lurt å ta paracet og ibux. Gjorde det jeg også for fikk beskjed om at det var lurt.
Det høres jo veldig spennende ut disse tre ukenemå være kjekt å ts en utdanning som ikke bare er teoretisk
![]()
kosta 1150kr for selve spiralen, og 150kr hos fastlegen å sette den innSatt innhos priv gynekolog.....,. Syntes det var dyrt selv
Sent from my iPad <3
Jeg gikk også privat. Betalte 1200 for selve spiralen og 700 for jobben, 1900, daSatt innhos priv gynekolog.....,. Syntes det var dyrt selv
Sent from my iPad <3
hihihi, så morsom han er!Skal jammen meg sjekke ut refundering av tannlegeutgifter via samskipnaden her nå som jeg blir student en stund!
Takk for tips
Har forøvrig funnet ut at jeg kan søke stipend fra Fagforbundet og få igjen det meste av utlegg for studiemateriell og =)
Jeg har hatt med T på turn i dag, han har blitt SÅ flink til å følge med å gjøre alt han skal!
Lillebror måtte ha en ekstra dupp i ettermiddag, så han er fortsatt i full fart på gulvet her. Leker med vogna, kjører frem, tilbake, baklengs, snur, osv osv!
Spørs om jeg skal prøve å legge han snart.
I morgen skal jeg være hårmodell! Er veldig spent, håper ikke hun må klippe altfor mye da jeg har klart å spare lenger enn på lang tid
Åja, nå var visst greia å gå UNDER BORDET med vogna![]()
Raringen min!
Koselig med besøk da =)hihihi, så morsom han er!
Her var snuppa utslitt kl 18, men dro det ut til kl 19 da vi hadde besøk av pappa og gjengen fra Lofoten idag![]()
I går sov Hermine til kl 17, men var likevel ferdig kl 19, så tror det går på rutine for henneKoselig med besøk da =)
Ja, han er ganske klar i 19-tiden til vanlig. Men han sov fra 15.15 til 16.30![]()
Du burde starte å pusse den tanna med en gang, med en sånn enbust-tannbørst! Ellers er det lett å få betennelse i tanna OG i kjevenJeg har pussa litt innimellom, og selv da var det blitt betent og kom opp puss da tanna ble trukket
![]()
Så var bra den ble trukket før jeg fikk betennelse i kjeven, for det er visst ille vondt!!!
Skal sjekke det ut, for på nettsidene til studentskipnaden ved HiT dekte de bare tannlege dersom det var spesielle tannsykdommer o.l. Egenandelen var på 450kr bare, så da er det vel begrenset hva de får dekt.Studentenes helsefond!
Her dekker de tannlege, briller/linser, egenandel hos lege og medisiner på blåresept opp til frikortgrensa, medisiner på hvit resept, fysioterapi, alternativ medisin (akupunktur) og psykolog.En genial ordning! Er en egenandel på 2000kr og etter det får man ALT refundert! Jeg fikk akupunktur i svangerskapet gratis pga jeg var student
![]()
Hermine har satt navn på kosekluten sin og smokken nåHun spør stadig etter "go" (kosen) og "mam-mam" (sutta)
![]()
Ja får mensen hver månedkosta 1150kr for selve spiralen, og 150kr hos fastlegen å sette den inn![]()
Men får man mens med kobberspiral??? Da forsvinner jo litt vitsen med spiral spør du meg![]()
![]()
Kusina til mannen fikk barn på kobberspiral hun![]()
Ja det høres slik ut. Men hun var ikke i form heller kanskje?I går sov Hermine til kl 17, men var likevel ferdig kl 19, så tror det går på rutine for henne![]()
Neida, hun var nok ennå litt pjusk! Men ofte spiller det ingen rolle om hun sover til kl 14 eller 16 mht legging kl 19Ja det høres slik ut. Men hun var ikke i form heller kanskje?
Så greit da! =)Neida, hun var nok ennå litt pjusk! Men ofte spiller det ingen rolle om hun sover til kl 14 eller 16 mht legging kl 19
*Surfer mobilt*