Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin og flink Eskil er!Hei og hå.
Jeg er så supertrøtt i dag og håper vi snart kan fra på lekebesøk. Synes det er så tungt å bare være hjemme om jeg er trøtt
Vis vedlegget 34183
Lillebror går og går, mes og uten vogn
Håper alle får en fin dag!
Ha en fin forelesning!!Guten morgen!
Her våkna vesla 03.30, så da jaga jeg opp papsen som ga henne mme, og hun sov videre til 07. Nå er jeg alene hjemme og klar for norskforelesning.
Her pøser det ned for andre dagen på rad. Skodda ligger tungt over vann og land, og man blir klissvåt bare man går ut døra. Hurra for godt regntøy, sier jeg bare!
Have a good one, ya'll!![]()
Hei og hå.
Jeg er så supertrøtt i dag og håper vi snart kan fra på lekebesøk. Synes det er så tungt å bare være hjemme om jeg er trøtt
Vis vedlegget 34183
Hei og hå.
Vis vedlegget 34183
God morning, folks![]()
Har fått ett eller annet magegreier, så ekke helt i slaget idag. Neline var feberfri og i fin form idag tidlig, så hu er i bhgen, men ga beskjed om at de bare fikk ringe om det var noe![]()
Emmeth har fortsatt en skikkelig kul oppå og langs hodetmen formen virker grei, han er bare litt sliten, nok pga tennene og våken-natt!
Ha en fin dag alle sammen![]()
Det ble gåtur på oss, så fikk vi oss litt luft og Lillebror sovnet på veienSå flink han erOg sååå sjarmerende som han er
<3
Usj, er så kjedelig og være trøtt, blir lissom gående litt i tåka hele dagen om jeg er trøtt på morrastunden også!
Kos deg på playdate![]()
Eggerøre er godt da, det fikk jeg lyst på nåHei på dere![]()
Var trøtt i dag jeg også, men nå har det komt seg litt. Vi har akkurat spist eggerøre, youghurt og appelsin..haha..bra blanding! Men man tar det man har når sambo har tatt med kortet mitt ;-p var jeg som glemte det i bilen da så ikke hans feil![]()
Her er det grått og skodde, men den letter litt nå. Vi skal ut og lufte oss litt, og så skal jeg høre om sambo vil treffe oss på senteret etterpå![]()
Ha en fin dag alle sammen!
Da har du jo tid til å føde ogHei hei jenter
Liana våkna èn gang inatt, jeg tror det var drøm fordi hun ville opp å kose litt.. tror hun sovna mens jeg holdt å kosalurer på hva disse små drømmer? Må jo være noe som skjer i hverdagen?
Ellers sto vi opp kl 8 og jeg leverte dem litt før 10 i bhgen
Idag ville mamma hente dem, så da blir det en ekstra rolig dagog da har jeg bestemt at jeg ikke gidder å lage middag
hehe..
★Sender fra pipe-gjøken★
Våkna mye hvertfallFor en liten go'gutt!flink er han også!
Dårlig natt hos dere? Får håpe lekebesøk får kroppen din til å kvikne til
★Sender fra pipe-gjøken★
Kjedelig med magetrøbbelgod bedring til deg! Også får vi håpe dette holder seg unna de andre
bra at Neline var feberfri
Stakkars gutthva har du tenkt å gjøre amg kulen? Har den farge å eller er det bare kul?
★Sender fra pipe-gjøken★
Hei hei jenter
Liana våkna èn gang inatt, jeg tror det var drøm fordi hun ville opp å kose litt.. tror hun sovna mens jeg holdt å kosalurer på hva disse små drømmer? Må jo være noe som skjer i hverdagen?
Ellers sto vi opp kl 8 og jeg leverte dem litt før 10 i bhgen
Idag ville mamma hente dem, så da blir det en ekstra rolig dagog da har jeg bestemt at jeg ikke gidder å lage middag
hehe..
★Sender fra pipe-gjøken★
Det ble gåtur på oss, så fikk vi oss litt luft og Lillebror sovnet på veien![]()
Da har du jo tid til å føde og![]()
![]()
Kulen har bittelitt rødhet og litt lillafarge! Har det noe og si? Takk for det, overlever jeg, men blir mye dositting på meg![]()
Jeg spurte Neline igjen iddag tidlig mht hvordan hu hadde skadet Emmeth?! Til slutt gikk jeg bort til sjenken og åpnet skapsdøren og spurte henne om hu kunne være så snill og vise meg hva hu hadde gjort. Da stakk hu hodet sitt inni skapet og sa at hu smalt skapsdøren over hodet til Emmeth 2 ganger.
Og det har hu tydeligvis gjort ganske så hardtJeg skrøt veldig av henne om hvor flink hu var som fortalte og viste meg hva hu hadde gjort, men at jeg var veldig skuffa over hennes og at hu ikke får lov til og slå, sparke, klype, klore, bite eller lugge noen som helst. Og da sa hu igjen at Emmeth hadde klort henne, hu forstår ikke at han støtter seg til henne
![]()