Tirsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå.
Jeg er så supertrøtt i dag og håper vi snart kan fra på lekebesøk. Synes det er så tungt å bare være hjemme om jeg er trøtt :)
ImageUploadedByTapatalk1381214432.683740.jpg
Lillebror går og går, mes og uten vogn :)
Håper alle får en fin dag!

Hei og hå.
Jeg er så supertrøtt i dag og håper vi snart kan fra på lekebesøk. Synes det er så tungt å bare være hjemme om jeg er trøtt :)
Vis vedlegget 34183
Så fin og flink Eskil er! :)
Kjedelig å være så trøtt..Hjelper å komme seg ut litt da, ja. Håper formen går seg til. Kos dere på playdate!:)

Guten morgen!
Her våkna vesla 03.30, så da jaga jeg opp papsen som ga henne mme, og hun sov videre til 07. Nå er jeg alene hjemme og klar for norskforelesning.
Her pøser det ned for andre dagen på rad. Skodda ligger tungt over vann og land, og man blir klissvåt bare man går ut døra. Hurra for godt regntøy, sier jeg bare!

Have a good one, ya'll!:)

Guten morgen!
Her våkna vesla 03.30, så da jaga jeg opp papsen som ga henne mme, og hun sov videre til 07. Nå er jeg alene hjemme og klar for norskforelesning.
Her pøser det ned for andre dagen på rad. Skodda ligger tungt over vann og land, og man blir klissvåt bare man går ut døra. Hurra for godt regntøy, sier jeg bare!

Have a good one, ya'll!:)
Ha en fin forelesning!!
Tungt vær her på morgenen og men det letter virkelig nå.
Vi burde egentlig gå på besøk men jeg tror det blir buss gitt :-p

Hei og hå.
Vis vedlegget 34183

Så flink han er:) Og sååå sjarmerende som han er;):)<3
Usj, er så kjedelig og være trøtt, blir lissom gående litt i tåka hele dagen om jeg er trøtt på morrastunden også!
Kos deg på playdate:D

God morning, folks;)
Har fått ett eller annet magegreier, så ekke helt i slaget idag. Neline var feberfri og i fin form idag tidlig, så hu er i bhgen, men ga beskjed om at de bare fikk ringe om det var noe:)

Emmeth har fortsatt en skikkelig kul oppå og langs hodet:( men formen virker grei, han er bare litt sliten, nok pga tennene og våken-natt!

Ha en fin dag alle sammen:)

Hei og hå.
Vis vedlegget 34183

For en liten go'gutt!:rolleyes::D flink er han også!:)

Dårlig natt hos dere? Får håpe lekebesøk får kroppen din til å kvikne til;)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morning, folks;)
Har fått ett eller annet magegreier, så ekke helt i slaget idag. Neline var feberfri og i fin form idag tidlig, så hu er i bhgen, men ga beskjed om at de bare fikk ringe om det var noe:)

Emmeth har fortsatt en skikkelig kul oppå og langs hodet:( men formen virker grei, han er bare litt sliten, nok pga tennene og våken-natt!

Ha en fin dag alle sammen:)

Kjedelig med magetrøbbel:confused::( god bedring til deg! Også får vi håpe dette holder seg unna de andre;) bra at Neline var feberfri:D

Stakkars gutt:( hva har du tenkt å gjøre amg kulen? Har den farge å eller er det bare kul?

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei hei jenter:)

Liana våkna èn gang inatt, jeg tror det var drøm fordi hun ville opp å kose litt.. tror hun sovna mens jeg holdt å kosa:P lurer på hva disse små drømmer? Må jo være noe som skjer i hverdagen?

Ellers sto vi opp kl 8 og jeg leverte dem litt før 10 i bhgen:)
Idag ville mamma hente dem, så da blir det en ekstra rolig dag :D og da har jeg bestemt at jeg ikke gidder å lage middag:P hehe..

Ha en fin dag alle sammen!

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei på dere :)
Var trøtt i dag jeg også, men nå har det komt seg litt. Vi har akkurat spist eggerøre, youghurt og appelsin..haha..bra blanding! Men man tar det man har når sambo har tatt med kortet mitt ;-p var jeg som glemte det i bilen da så ikke hans feil ;)

Her er det grått og skodde, men den letter litt nå. Vi skal ut og lufte oss litt, og så skal jeg høre om sambo vil treffe oss på senteret etterpå :)

Så flink han er:) Og sååå sjarmerende som han er;):)<3
Usj, er så kjedelig og være trøtt, blir lissom gående litt i tåka hele dagen om jeg er trøtt på morrastunden også!
Kos deg på playdate:D
Det ble gåtur på oss, så fikk vi oss litt luft og Lillebror sovnet på veien :)

Hei på dere :)
Var trøtt i dag jeg også, men nå har det komt seg litt. Vi har akkurat spist eggerøre, youghurt og appelsin..haha..bra blanding! Men man tar det man har når sambo har tatt med kortet mitt ;-p var jeg som glemte det i bilen da så ikke hans feil ;)

Her er det grått og skodde, men den letter litt nå. Vi skal ut og lufte oss litt, og så skal jeg høre om sambo vil treffe oss på senteret etterpå :)

Eggerøre er godt da, det fikk jeg lyst på nå :)

Liana våkna èn gang inatt, jeg tror det var drøm fordi hun ville opp å kose litt.. tror hun sovna mens jeg holdt å kosa:P lurer på hva disse små drømmer? Må jo være noe som skjer i hverdagen?

Idag ville mamma hente dem, så da blir det en ekstra rolig dag :D og da har jeg bestemt at jeg ikke gidder å lage middag:P hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★
Da har du jo tid til å føde og ;) :-p

For en liten go'gutt!:rolleyes::D flink er han også!:)

Dårlig natt hos dere? Får håpe lekebesøk får kroppen din til å kvikne til;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Våkna mye hvertfall :)

Kjedelig med magetrøbbel:confused::( god bedring til deg! Også får vi håpe dette holder seg unna de andre;) bra at Neline var feberfri:D

Stakkars gutt:( hva har du tenkt å gjøre amg kulen? Har den farge å eller er det bare kul?

★Sender fra pipe-gjøken★

Kulen har bittelitt rødhet og litt lillafarge! Har det noe og si? Takk for det, overlever jeg, men blir mye dositting på meg:p
Jeg spurte Neline igjen iddag tidlig mht hvordan hu hadde skadet Emmeth?! Til slutt gikk jeg bort til sjenken og åpnet skapsdøren og spurte henne om hu kunne være så snill og vise meg hva hu hadde gjort. Da stakk hu hodet sitt inni skapet og sa at hu smalt skapsdøren over hodet til Emmeth 2 ganger.
Og det har hu tydeligvis gjort ganske så hardt:( Jeg skrøt veldig av henne om hvor flink hu var som fortalte og viste meg hva hu hadde gjort, men at jeg var veldig skuffa over hennes og at hu ikke får lov til og slå, sparke, klype, klore, bite eller lugge noen som helst. Og da sa hu igjen at Emmeth hadde klort henne, hu forstår ikke at han støtter seg til henne:(

Liana våkna èn gang inatt, jeg tror det var drøm fordi hun ville opp å kose litt.. tror hun sovna mens jeg holdt å kosa:p lurer på hva disse små drømmer? Må jo være noe som skjer i hverdagen?

Idag ville mamma hente dem, så da blir det en ekstra rolig dag :D og da har jeg bestemt at jeg ikke gidder å lage middag:p hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Så deilig med en rolig dag og ren avslapning-det fortjener du:)
Så godt med en rolig morgen:) De små drømmer som regel veldig mye rart, gjerne intrykk fra dagen som har vært:) Kan jo bli litt mye av og til, selv for oss voksne og det;)

Det ble gåtur på oss, så fikk vi oss litt luft og Lillebror sovnet på veien :)

Så herlig med en gåtur i flott høstvær og frisk luft:D

Da har du jo tid til å føde og ;) :-p

Jammen har jeg det :P haha.. hadde vært kjekt å være ferdig med det før dem kommer hjem ikveld:P hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Hallo!
Vært hos tannlegen jeg og operert ut ei visdomstann :eek: Var egentlig ikke verken vondt eller fælt i det heletatt :P Tok 20 minutter fra jeg satt meg i stolen til jeg sto ute på gata igjen :D Jeg var sjokkert da han sa han var ferdig, trodde ikke det hadde begynt engang :P Jeppers, er spent på om det blir noe vondt nå i ettertid!

Hermine er i bhg igjen idag, hun sov godt inatt tross hoste, snørrer endel men er i fin form så tenkte hun kunne være der noen timer. Så får de heller ringe om det er noe! Var sammen med henne under sangstunda, vi kom midt i, og plutselig krøyp hun bare av fanget mitt og inn og fant seg noen bøker. Syntes det var helt greit at jeg gikk :P

Kulen har bittelitt rødhet og litt lillafarge! Har det noe og si? Takk for det, overlever jeg, men blir mye dositting på meg:p
Jeg spurte Neline igjen iddag tidlig mht hvordan hu hadde skadet Emmeth?! Til slutt gikk jeg bort til sjenken og åpnet skapsdøren og spurte henne om hu kunne være så snill og vise meg hva hu hadde gjort. Da stakk hu hodet sitt inni skapet og sa at hu smalt skapsdøren over hodet til Emmeth 2 ganger.
Og det har hu tydeligvis gjort ganske så hardt:( Jeg skrøt veldig av henne om hvor flink hu var som fortalte og viste meg hva hu hadde gjort, men at jeg var veldig skuffa over hennes og at hu ikke får lov til og slå, sparke, klype, klore, bite eller lugge noen som helst. Og da sa hu igjen at Emmeth hadde klort henne, hu forstår ikke at han støtter seg til henne:(

Jeg tviler på at det har noe å si..er nok en "vanlig" kul som kan få litt blåmerke etterhvert;) Liana tryna skikkelig på gåbilen sin forige uke, hun satt bak-fram også tippa den og hun smalt ansiktet i gulvet.. ble rødt og blått på kinnet, og er et lite blåmerke der enda, men tok ikke noe mer skade av det ;)

Bedre å sitte på do, enn å bøye seg over den;) håper det gir seg raskt!

Uff da, hørtes jammen ikke godt ut:eek::( ikke rart han gråt og har fått den kulen! Men supert at hun fortalte hva hun hadde gjort:D flink jente! Og er nok det riktige av deg å rose hun over å ha fortalt det;):) hun er jo ikke så gammel, og de forstår ikke så godt at det dem gjør, kan skade andre så mye..for dem selv kjenner jo ikke noe;) til og med Emira glemmer seg fort! Hun er jo snart 4.. hun blir fort ivrig og herjer med Liana som hun gjør med barn på sin egen alder:confused: og da kan det fort ende med gråt fra Liana sin side..

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp