Tirsdag....

Vi har vært på Ski storsenter med lillesøsteren min og babyen hennes på 3,5 måned.
Så dro barna og jeg til Østensjøvannet,rett ved der vi bor. Masse fugler og ender der. Fikk tatt litt bilder av de. Wael elsket å mate fuglene,og den ene anden tok alt brødet fra hånden hans hehe. Da skatt vi litt...Nå er det drømmehagen som gjelser ;-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1379421075170.jpg
    1379421075170.jpg
    68,6 KB · Visninger: 21
  • 1379421088831.jpg
    1379421088831.jpg
    103,9 KB · Visninger: 20
  • 1379421110883.jpg
    1379421110883.jpg
    78,4 KB · Visninger: 20
  • 1379421123173.jpg
    1379421123173.jpg
    65,4 KB · Visninger: 20
  • 1379421147328.jpg
    1379421147328.jpg
    96,5 KB · Visninger: 20
Ja. Fikk svar. Mest sannsynlig matforgiftning. Fra vannet eller maten i tunisia. Skal levere enda en ny prøve i morgen. :-) Takk som spør.

Sent from my GT-I9300

Aha okey..får håpe det ikke er noe annet da, så går det over av seg selv;) men kaster han opp like ofte enda eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

De har mye fine klær! :D
VI fikk en ullbukse av det merket for lenge siden, i størrelse 80. Burde passe fint nå, men den er så innmari stram i livet :(

Å så dumt at den er stram i livet :( er jo ikke akkurat noe godt det.. har du prøvd den på han da? Kansje den virker strammere enn det den egentlig er?

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har vært på Ski storsenter med lillesøsteren min og babyen hennes på 3,5 måned.
Så dro barna og jeg til Østensjøvannet,rett ved der vi bor. Masse fugler og ender der. Fikk tatt litt bilder av de. Wael elsket å mate fuglene,og den ene anden tok alt brødet fra hånden hans hehe. Da skatt vi litt...Nå er det drømmehagen som gjelser ;-)

Sent from my GT-I9300

Så fine dem er :) også så gøy å se dyr da:D hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei. Heldigvis. Ikke på 3 uker :-)
Er glad for det...

Sent from my GT-I9300

Så bra:D kan hende han har blitt frisk igjen da, uansett hva det har vært ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Å så dumt at den er stram i livet :( er jo ikke akkurat noe godt det.. har du prøvd den på han da? Kansje den virker strammere enn det den egentlig er?

★Sender fra pipe-gjøken★
Han brukte den så vidt i vinter og da var den jo passe i livet, dog altfor lang :-p

Dere er så kresne på temperaturer altså :p I morges var det 12 gradernog jeg tenkte at det var jo deilig og varmt, så da trengte ikke Hermine ullundertøy på i barnehagen :p ;)

Hahaha, er da kaldt da, vel;):D *freezing* Gruer meg til vinteren med diverse minusgrader under 30 :oops: Haha, her var det på med ulldrakta da vi skulle ut i stad!

Hei og hopp:)

Her har vi hatt en helg med sykdom, feber og diare og null matlyst. Synes så synd i han stakkar....ville bare sove. Søndag kom han seg litt - så kom feberen og slappheten tilbae og det ble 4 timer på sofaen hvor han sov på meg, eller i armkroken. Fikk knapt i seg væske heller, men nå har det heldigvis komt seg masse:) Men han er nok sliten, stakkar, for energinivået er ganske lavt, og sutringen gaaaanske mye mer enn vanlig. Et par dager til, så rekne eg med ahn e tipp topp igjen! Ikke noe kjekt når de små er syke, og ekstra kjipt første gang. Føler meg så hjelpesløs som mamma, når han knapt orka å sitte oppreist, og bare lå der og stirra rett fremfor seg. Huffhuff. Men det blir nok ikke siste gang rekne eg med;)

I går var eg hjemme fra jobb, men i dag sitter eg no her på nok en rolig kveldsvakt mens mamma har tatt over gullet.
Er rimelig trøtt, så krysser fingrene for en natt uten x-antall oppvåkninger og grineøkter!

Hehe så gøy:D ja, dem har myyye fint:eek::p tørr ikke å se på klær på nettet for tiden, for da bare kjøper jeg:rolleyes::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, farlig gøy og se på klær, gitt! Akkurat bestilt for over 3K, så ekke mye bedre jeg heller:D:p

Lykke til på sykehus for samboer;)
Skummelt når noen plutselig slutter å puste:eek:
så deilig å fyre! Jeg måtte finne frem oljeovnen nå, for var bare 16 grader når vi kom inn døra her:eek:;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Wow, snakker vi kaldt inne eller?:O Yikes, det er kaldt når det er 16 grader inne, her var det 19 og det synes jeg er veldig kaldt! Meeen, i fjor da vi sto opp en dag var det kun 13 grader inne.. Da fyrte jeg i ovn så den omtrent blei rødglødende :eek: o_O :cool: Fryse skal vi ikke iallfall:D Takk takk, han skal få ny time til innleggelse og overnatting på sykehuset på søvnavdelingen. Så får vi se hva de finner ut, har blitt verre etter han hadde hjernerystelse også i arbeidsulykken!

Slutt å skryt av den vedfyringa :eek:
Jeg blir en smule misunnelig her jeg sitter og fryser etter å ha vært ute i regn og ruskevær!

:D Hihi, er såååå godt og varmt når vi fyrer i vedovnen:P Beste varmen som fins:P neida, sett igang og sett inn en vedovn da vel?:D Ja, kaldt hos deg også? Svinkaldt her iallfall! Høsten er her for fullt, ingen vei tilbake nå;)

Ja. Fikk svar. Mest sannsynlig matforgiftning. Fra vannet eller maten i tunisia. Skal levere enda en ny prøve i morgen. :) Takk som spør.

Sent from my GT-I9300

Oi, kan det sitte i lenge? Har han blitt bedre? Har de noen aning om hvilken mat han har blitt forgifta av? Stakkars, håper virkelig han har blitt bedre og slipper unna oppkast!

Sent from my GT-I9300

Så herlige<3
Moro og fòre endene:D Husker det godt selv fra barndommen hvor gøy det var;) Drømmehagen er stas;)

Oi, kan det sitte i lenge? Har han blitt bedre? Har de noen aning om hvilken mat han har blitt forgifta av? Stakkars, håper virkelig han har blitt bedre og slipper unna oppkast!
Det hørtes slik ut på legen min ihvertfall... Hmmm aner virkelig ikke... Kanskje noe liknende dere hadde for litt siden? Må vente en drøy uke på neste prøve... Håper jeg får vite litt mer da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

:D Hihi, er såååå godt og varmt når vi fyrer i vedovnen:P Beste varmen som fins:P neida, sett igang og sett inn en vedovn da vel?:D Ja, kaldt hos deg også? Svinkaldt her iallfall! Høsten er her for fullt, ingen vei tilbake nå;)
Har ikke råd enda, men en gang senere kanskje :)

God kveld..
Jenta er i seng, klesvasken vaskes, kaffen traktes, sofaen lokker, og det står en muffins på kjøkkenbordet og roper MITT navn. Akk, du herrrrrlige tirsdagskveld.. Kun tre dager til helg.;)
Nå er det litt avslapping på gang her, og så skal jeg lage egen hakvfabrikat-lasagne. Tenkte å ha den i kjøleskapet over natta - klar til å settes i ovnen 15.30 i morra, så kan jeg bruke dagen til storhandling og lekselesing uten å tenke på å lage middag.:) Hørte Fedons tips på radioen for noen mnd siden; bruk søndagen til å lage middager for hele uka, så har du det klart i kjøleskapet ellet fryseren, og man slipper å lag mat hver dag/finne på hva man skal lage.

Her har vi hatt en helg med sykdom, feber og diare og null matlyst. Synes så synd i han stakkar....ville bare sove. Søndag kom han seg litt - så kom feberen og slappheten tilbae og det ble 4 timer på sofaen hvor han sov på meg, eller i armkroken. Fikk knapt i seg væske heller, men nå har det heldigvis komt seg masse:) Men han er nok sliten, stakkar, for energinivået er ganske lavt, og sutringen gaaaanske mye mer enn vanlig. Et par dager til, så rekne eg med ahn e tipp topp igjen! Ikke noe kjekt når de små er syke, og ekstra kjipt første gang. Føler meg så hjelpesløs som mamma, når han knapt orka å sitte oppreist, og bare lå der og stirra rett fremfor seg. Huffhuff. Men det blir nok ikke siste gang rekne eg med;)

I går var eg hjemme fra jobb, men i dag sitter eg no her på nok en rolig kveldsvakt mens mamma har tatt over gullet.
Er rimelig trøtt, så krysser fingrene for en natt uten x-antall oppvåkninger og grineøkter!

Uff da:( høres ut som en slitsom helg, både psykisk og fysisk! Men godt formen hans er bedre ;) skal nok ikke se bort ifra at han blir mer syk nei :P men man lærer seg bedre å takle det psykisk etterhvert :)

Ha en fin kveld på jobb;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff stakkars dere begge to!!
Høres ut som han var skikkelig dårlig :(

Back
Topp