Tirsdag....

Liana fikk ny ulldress med ullvotter av sin tante med barn og mann, til sin bursdag:)
Og bare digger at hun tenker praktisk med tanke på fargene, sånn at lillebror kan bruke de neste år:D

Vis vedlegget 31178

★Sender fra pipe-gjøken★
Fin dress! Er det fea Lillelam? Tror Jenny fikk en sånn av farmor i mørk/dus blå. Helt supert ifht en mulig lillebror en gang i tiden. Greit at ikke alt er lilla.;)

Så flotte klær :D Hvilket merke er det? Synes brunt er så nydelig uansett på jenter, så ville glatt valgt det over rosa ;)

Ja jeg syns dem var fine, også så god og myk:) merket er Lillelam..
Ja den er sånn grå-brun..hadde nok også valgt denne fargen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, idag har jeg ikke så vondt i magen som i går :p :eek: ;)
Kan godt hende, hun spiste jo to hele kjøttkaker til middag i går :eek: alle satte bare å måpte mens den lille kroppen trykte innpå med mat :p

Haha ja ikke rart når hun egentlig pleier å være småspist :) deilig når ungene spiser godt:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Fin dress! Er det fea Lillelam? Tror Jenny fikk en sånn av farmor i mørk/dus blå. Helt supert ifht en mulig lillebror en gang i tiden. Greit at ikke alt er lilla.;)

Jepp det er det:D er nok samme som dere da kansje.. sikkert fin farge på deres også:) veldig greit når folk ikke kjøper typiske jentefarger/klær akkurat nå..hehe for har lissom ikke mye som lillebror kan arve :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Jepp det er det:D er nok samme som dere da kansje.. sikkert fin farge på deres også:) veldig greit når folk ikke kjøper typiske jentefarger/klær akkurat nå..hehe for har lissom ikke mye som lillebror kan arve :P

★Sender fra pipe-gjøken★
Hehe.. Nei, det er greit med litt kjønnsnøytralt også. Har veldig lite av det nå føler jeg.. Har litt grønt da, men syns det er vanskelig å finne brunt? Mørkebrunt syns jeg er fint på både jenter og gutter.

Hehe.. Nei, det er greit med litt kjønnsnøytralt også. Har veldig lite av det nå føler jeg.. Har litt grønt da, men syns det er vanskelig å finne brunt? Mørkebrunt syns jeg er fint på både jenter og gutter.

Hehe ikke mye nøytralt her heller.. det meste Liana har er fra Emira, og både jeg og alle andre kjøpte mye rosa og andre jentete klær til hun:rolleyes::p
Mørk brunt er kjempe fint ja! Syns det er så søtt sammen med lys rosa eller lys gul, til jenter :rolleyes: også passer mørk brunt kjempe fint med lys blå og lys grønn syns jeg :) men vanskelig å finne ja:eek: er jo nesten bare rosa eller blått å få tak i..

★Sender fra pipe-gjøken★

Liana fikk ny ulldress med ullvotter av sin tante med barn og mann, til sin bursdag:)
Og bare digger at hun tenker praktisk med tanke på fargene, sånn at lillebror kan bruke de neste år:D

Vis vedlegget 31178

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fint sett hun fikk, søte pia:-)

Vi skal til barnelegen i dag, fikk heldigvis hastetime. Nasse har vært pottetett og mye slim igjen, pågått noen uker,men i dag ble det så ille at hun kastet opp. Kjenner jeg blir nervøs for natta, håper de kan gi henne noe. Synes så synd på henne, hun er jo så glad lell om hun plages stakkars.

Hehe ikke mye nøytralt her heller.. det meste Liana har er fra Emira, og både jeg og alle andre kjøpte mye rosa og andre jentete klær til hun:rolleyes::p
Mørk brunt er kjempe fint ja! Syns det er så søtt sammen med lys rosa eller lys gul, til jenter :rolleyes: også passer mørk brunt kjempe fint med lys blå og lys grønn syns jeg :) men vanskelig å finne ja:eek: er jo nesten bare rosa eller blått å få tak i..

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, enig. Knallfarger er også fint til mørkebrunt.. Føler for å finne ei brun helbukse på nett. Da kan man ha alle slags farger på bodyen/skjorta under.;)

Vis vedlegget 31178

★Sender fra pipe-gjøken★

Så gøy:D Vi fikk akkurat samme dressen til emmeth til bursdagen hans og helt lik farge også;) Lille lam har så mye fine klær:) Liana er så herlig, lille blidjenta;)

God ettermiddag, jenter:) Er på vei til sykehuset med sambo. Skal på ø-n-h og søvn. Han skal utredes for søvnapnè, så håper han slipper sånn cpap. Han snorker noe helt vanvittig og slutter og puste mange ganger pr natt. Spent på hva de kan hjelpe han med:) Vi har ukeshandla idag og jeg har fått rydda huset:p Er jaggu meg kaldt om dagen, kun 12 grader. Så idag fyrte a mor i ovn, ja;)

God ettermiddag, jenter:) Er på vei til sykehuset med sambo. Skal på ø-n-h og søvn. Han skal utredes for søvnapnè, så håper han slipper sånn cpap. Han snorker noe helt vanvittig og slutter og puste mange ganger pr natt. Spent på hva de kan hjelpe han med:) Vi har ukeshandla idag og jeg har fått rydda huset:p Er jaggu meg kaldt om dagen, kun 12 grader. Så idag fyrte a mor i ovn, ja;)
Dere er så kresne på temperaturer altså :p I morges var det 12 gradernog jeg tenkte at det var jo deilig og varmt, så da trengte ikke Hermine ullundertøy på i barnehagen :p ;)

Ja, enig. Knallfarger er også fint til mørkebrunt.. Føler for å finne ei brun helbukse på nett. Da kan man ha alle slags farger på bodyen/skjorta under.;)

Åja, det er jo så nydelig med helbukse i brunt, også annen farge på body inni.. har veldig lyst på det:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Så gøy:D Vi fikk akkurat samme dressen til emmeth til bursdagen hans og helt lik farge også;) Lille lam har så mye fine klær:) Liana er så herlig, lille blidjenta;)

Hehe så gøy:D ja, dem har myyye fint:eek::p tørr ikke å se på klær på nettet for tiden, for da bare kjøper jeg:rolleyes::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Lykke til på sykehus for samboer;)
Skummelt når noen plutselig slutter å puste:eek:
så deilig å fyre! Jeg måtte finne frem oljeovnen nå, for var bare 16 grader når vi kom inn døra her:eek:;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Kose-pose-jentene!♥
1379418062685.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Herlig med fint vær:);) nyt det!

Har du egentlig fått noen svar på dette med at han kaster opp?

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja. Fikk svar. Mest sannsynlig matforgiftning. Fra vannet eller maten i tunisia. Skal levere enda en ny prøve i morgen. :-) Takk som spør.

Sent from my GT-I9300

Ja jeg syns dem var fine, også så god og myk:) merket er Lillelam..
Ja den er sånn grå-brun..hadde nok også valgt denne fargen :D

★Sender fra pipe-gjøken★
De har mye fine klær! :D
VI fikk en ullbukse av det merket for lenge siden, i størrelse 80. Burde passe fint nå, men den er så innmari stram i livet :(

Slutt å skryt av den vedfyringa :o
Jeg blir en smule misunnelig her jeg sitter og fryser etter å ha vært ute i regn og ruskevær!

Back
Topp