Tirsdag....

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Sol og pent vær idag.. Det liker vi.
Har lyst til å finne på noe gøy idag,men aner ikke hva ennå....
Tung i hodet hver dag,litt sånn forkjølelse følelse.....
Ungene har aovet greit,men M var våken noen ganger.
Tenkte å bestille time til manuellterapaut til de,og sjekke ståa...
100% sikker at ihvertfall Waelmer syyykt stiv. Alltid vært urolig,lite søvn,skreket mye på natten....
Så det skal bli greit å finne ut av det :)

Ha en fin dag jenter!! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

100% sikker at ihvertfall Waelmer syyykt stiv. Alltid vært urolig,lite søvn,skreket mye på natten....

Mt er kanskje ikke så dumt! Alltids greit å sjekke =)

Grått her i dag og, men jeg håper på opphold nok til at vi kan gå til byen og barnetreffen i dag =)
Har bestilt med nye støvler, men foreløpig får de med store hull duge :D
Hva skal dere i dag?
T sover enda, nå kl 7.50, men han har ønsket seg å få spise i bhg i dag, så jeg må snart vekke han.
Lillebror spiser frokost og jeg nøyer meg med en kaffe foreløpig. Matpakken til T er ferdig, så det er bare å vekke han, skifte og gå bort til barnehagen!
I ettermiddag er det turn :)

Grått her i dag og, men jeg håper på opphold nok til at vi kan gå til byen og barnetreffen i dag =)
Hva skal dere i dag?
T sover enda, nå kl 7.50, men han har ønsket seg å få spise i bhg i dag, så jeg må snart vekke han.
Lillebror spiser frokost og jeg nøyer meg med en kaffe foreløpig. Matpakken til T er ferdig, så det er bare å vekke han, skifte og gå bort til barnehagen!
Så herlig at han har et godt sovehjerte:)
Er Eskil også flink til å sove?

Mina skalmsnart sove litt igjen nå,..,trøttm:)

Så bra at sola skinner! Det hjelper litt på formen som ikke er på topp. Håper dere finner på noe gøy og at formen går seg til.:)

Hva skal dere i dag?
Så herlig at eldstemann sover så lenge da! :) Er det langt fra dere og til bhg? Mulig du nevnte det når vi var på besøk, meeeen jeg husker det ikke.:p

Krysser fingrene for oppholdvær og et fint barnetreff, og at turnen går bra uten at T blir utslitt. :)

Så herlig at han har et godt sovehjerte:)
Er Eskil også flink til å sove?

Mina skalmsnart sove litt igjen nå,..,trøttm:)

Eskil sover som regel greit, men våkner endel på natta.
I natt spiste han kl 23.30, 02.30 og 06.45 :p
Ikke så ille i seg selv, men innimellom sliter han med å roe seg igjen, da blir det litt slitsomt :o

Så herlig at eldstemann sover så lenge da! :) Er det langt fra dere og til bhg? Mulig du nevnte det når vi var på besøk, meeeen jeg husker det ikke.:p

Krysser fingrene for oppholdvær og et fint barnetreff, og at turnen går bra uten at T blir utslitt. :)
Sånn ca der dere parkerte, rett bak der er barnehagen :D
Vi måtte vekke han til slutt :p

Good day!!! :)
Vesla er levert hos dm, og jeg spiser litt frokost før forelesninga skal starte.
Sola er på vei opp, men vi er omringa av trær, så det tar litt tid før den kommer hit. Sol eller ei, det er rått og bikkjekaldt i dag! Jenny lå med dundyne, ullnattdrakt og ullsokker i natt, og jeg sov med to dyner og sokker. Gradstokken viser 4grader, så det forundrer meg ikke om det var frost i natt.:confused: Syns høsten kom litt brått på, og kunne tenkt meg tørt og mildt høstvær fremfor det her.. Brrrr!!

I dag skjer det fint lite. Mannen jobber, jeg studerer, og vesla skal være hos dm til kl15-16. Da står middag og litt lek for tur, og så er det jammen med legging og søvn igjen. Syns dagene går så fort!! Rekker ikke å stå opp før jeg skal legge meg igjen jo. :p

Ønsker alle en strålende fin dag!1379401037941.jpg
(På vei bort til dm..)

Vesla er levert hos dm, og jeg spiser litt frokost før forelesninga skal starte.
Sola er på vei opp, men vi er omringa av trær, så det tar litt tid før den kommer hit. Sol eller ei, det er rått og bikkjekaldt i dag! Jenny lå med dundyne, ullnattdrakt og ullsokker i natt, og jeg sov med to dyner og sokker. Gradstokken viser 4grader, så det forundrer meg ikke om det var frost i natt.:confused: Syns høsten kom litt brått på, og kunne tenkt meg tørt og mildt høstvær fremfor det her.. Brrrr!!

I dag skjer det fint lite. Mannen jobber, jeg studerer, og vesla skal være hos dm til kl15-16. Da står middag og litt lek for tur, og så er det jammen med legging og søvn igjen. Syns dagene går så fort!! Rekker ikke å stå opp før jeg skal legge meg igjen jo. :p

Ønsker alle en strålende fin dag!Vis vedlegget 31140
(På vei bort til dm..)
Kos deg med studier i dag :)
Oi, så kaldt! Her er det også skikkelig gufsen, men ikke så kaldt tror jeg.

Herlig med fint vær:);) nyt det!

Har du egentlig fått noen svar på dette med at han kaster opp?

★Sender fra pipe-gjøken★

Hva skal dere i dag?

Hehe støvler med hull høres kjekt ut i regnvær:P heheh..
Deilig når de små sover godt om morgen:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!
Overskyet og 14 grader her idag, så skal ikke klage på været :)
Hermine våkna 06.50 men slumra til 07.40 :) Litt dumt at hun våkner så innmari tidlig når det ikke er sovetid i bhg før kl 12, hun sovner jo nesten ute i sandkassa da :(
Vi spiste frokost sammen før vi gikk til barnehagen. Vesla har virkelig matlyst om dagen og stappa innpå et helt Rug Polarbrød, 1/2 soyayoghurt, 1/2 fruktmos OG 1/2 plomme :D Leveringen gikk fint idag, jeg fulgte henne inn og fikk hjulpet henne i gang med leken, så overtok en av de ansatte og jeg vinket hadet. Hun fikk litt surleppe, men gråt ikke da :)
Nå har jeg sykla til Uit, kokt meg kaffe og åpna iPaden :p ...kanskje jeg skal kikke litt i ei bok også :p

Ønsker alle en strålende fin dag!Vis vedlegget 31140
(På vei bort til dm..)
Det ser jo iallfall veldig idyllisk ut da! :D
Kaldt på natta her også, måtte legge soveskinnet tilbake i sprinkelsenga! ...håper det er slutt med nattlig oppkast nå for å si det sånn :p ;)

Hei på dere:)

Idag våknet jeg kl 7, men jentene sov enda :P så gikk bare på do og la meg igjen:) Liana våkna litt over halv 8:D
Jeg fikk dusjet før frokosten, også leverte vi Liana i barnehagen kl 10..
Her regner det idag å, både kjedelig og koselig samtidig;):P

Nå sitter jeg og Emira på legesenteret å venter på å få kommet inn til en eller annen lege..hun har nok fått øyekatar, så håper ikke Liana eller noen andre hjemme blir smittet:P men det er vel nesten umulig å unngå!

Ha en fin dag;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Liana fikk ny ulldress med ullvotter av sin tante med barn og mann, til sin bursdag:)
Og bare digger at hun tenker praktisk med tanke på fargene, sånn at lillebror kan bruke de neste år:D

1379407917917.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!
Overskyet og 14 grader her idag, så skal ikke klage på været :)
Hermine våkna 06.50 men slumra til 07.40 :) Litt dumt at hun våkner så innmari tidlig når det ikke er sovetid i bhg før kl 12, hun sovner jo nesten ute i sandkassa da :(
Vi spiste frokost sammen før vi gikk til barnehagen. Vesla har virkelig matlyst om dagen og stappa innpå et helt Rug Polarbrød, 1/2 soyayoghurt, 1/2 fruktmos OG 1/2 plomme :D Leveringen gikk fint idag, jeg fulgte henne inn og fikk hjulpet henne i gang med leken, så overtok en av de ansatte og jeg vinket hadet. Hun fikk litt surleppe, men gråt ikke da :)
Nå har jeg sykla til Uit, kokt meg kaffe og åpna iPaden :p ...kanskje jeg skal kikke litt i ei bok også :p

Kansje Hermine er inne i en vokseperiode? Har lest at de kan få sånne perioder, og da har de ofte stor matlyst:) Emira er sånn hvertfall:P

Så bra at leveringen gikk så bra:D da har mamma det bedre å;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Liana fikk ny ulldress med ullvotter av sin tante med barn og mann, til sin bursdag:)
Og bare digger at hun tenker praktisk med tanke på fargene, sånn at lillebror kan bruke de neste år:D

Vis vedlegget 31178

★Sender fra pipe-gjøken★
Så flotte klær :D Hvilket merke er det? Synes brunt er så nydelig uansett på jenter, så ville glatt valgt det over rosa ;)

Kansje Hermine er inne i en vokseperiode? Har lest at de kan få sånne perioder, og da har de ofte stor matlyst:) Emira er sånn hvertfall:P

Så bra at leveringen gikk så bra:D da har mamma det bedre å;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, idag har jeg ikke så vondt i magen som i går :p :eek: ;)
Kan godt hende, hun spiste jo to hele kjøttkaker til middag i går :eek: alle satte bare å måpte mens den lille kroppen trykte innpå med mat :p

Det ser jo iallfall veldig idyllisk ut da! :D
Kaldt på natta her også, måtte legge soveskinnet tilbake i sprinkelsenga! ...håper det er slutt med nattlig oppkast nå for å si det sånn :p ;)
Ja, det er veldig fint her når det er fint!;)
Krysser fingrene for at det ikke blir mer oppkast på kveld/natt hos dere. Greit å slippe å få gugga langt nedi skinnet.:)

Back
Topp