Tirsdag....

Wow, snakker vi kaldt inne eller?:O Yikes, det er kaldt når det er 16 grader inne, her var det 19 og det synes jeg er veldig kaldt! Meeen, i fjor da vi sto opp en dag var det kun 13 grader inne.. Da fyrte jeg i ovn så den omtrent blei rødglødende :eek: o_O :cool: Fryse skal vi ikke iallfall:D Takk takk, han skal få ny time til innleggelse og overnatting på sykehuset på søvnavdelingen. Så får vi se hva de finner ut, har blitt verre etter han hadde hjernerystelse også i arbeidsulykken!

Hehe ja, har ikke vært så kaldt her etter sommeren..men var nok fordi alt av lys og varme var slått av.. ja uff, vinteren her er kald, også er det så sykt dårlige vinduer her, så blir ofte til at det er mellom 11-16 grader inne når vi står opp om vinteren:eek: da er det full fres i peisen:D jeg liker å ha det rundt 22 grader inne;):)

Håper det ikke tar lang tid for svar hos mannen din! Men godt han blir tatt på alvor hvertfall;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

La ut bilder av rommet til Liana på tråden om barnerom :) dere må løpe inn å se :P hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Mannen kommer hjem nå om litt han :D
Vi må ha snakket veldig om hverandre, for jeg var sikker på han kom hjem i morgen!
Og her er det helt bomba. Jaja... :p
Veldig koselig at han kommer en kveld før jeg trodde da :)
Nå sover ungene, og jeg har tonnevis med burde-burde liggendes rundt meg...!

God kveld!
Der gikk nok en dag i rasende fart fra meg :p Hermine har hatt det fint i barnehagen idag, nesten ikke grått og sovet over 2 timer:) Endelig får hun til å sove skikkelig i bhg, det er deilig for da har hun bare tre timer våkentid der ;)
I kveld har jeg og ei venninne, hun som er ped.leder på Hermines avdeling, laga vårruller :) Hun kursa meg i rulling :p Ble utrolig gode!!! Skal absolutt få mannen med og lage opp mange en kveld!!! :D ikke så sunt men veldig god helgemat! :p ;)

God natt! :)

Har ikke råd enda, men en gang senere kanskje :)

Ja, det koster jo litt, men den vi har i kjelleren med glass i kosta "kun" 4000 kr på tilbud på coop obs. Skjønner godt du savner vedovn, for gir en god varme.

Haha ja godt det ikke bare er meg:rolleyes::p er det barneklær du har bestilt eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, har bestilt barneklær for 2500 kr og for 500 kr til moi;)

Hehe ja, har ikke vært så kaldt her etter sommeren..men var nok fordi alt av lys og varme var slått av.. ja uff, vinteren her er kald, også er det så sykt dårlige vinduer her, så blir ofte til at det er mellom 11-16 grader inne når vi står opp om vinteren:eek: da er det full fres i peisen:D jeg liker å ha det rundt 22 grader inne;):)

Håper det ikke tar lang tid for svar hos mannen din! Men godt han blir tatt på alvor hvertfall;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Samma her, har kun varme på oppe på badet nå, så blir kaldt her også. Var kun 19 grader igjen når vi sto opp idag! Liker det best rundt 22 grader jeg også, er det under det, er det kaldt*brrr* Er ei lita frysepinne i grunn:p Veit ikke hvor lang tid det tar før han skal inn på sykehuset for overnatting, men er veldig glad for han blir tatt på alvor:)

Ja, har bestilt barneklær for 2500 kr og for 500 kr til moi;)

Hehe blir moro når du mottar det da:D hvis du ikke har gjort det allerede;) jeg klarer nesten ikke vente når jeg har bestilt noe:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Samma her, har kun varme på oppe på badet nå, så blir kaldt her også. Var kun 19 grader igjen når vi sto opp idag! Liker det best rundt 22 grader jeg også, er det under det, er det kaldt*brrr* Er ei lita frysepinne i grunn:p Veit ikke hvor lang tid det tar før han skal inn på sykehuset for overnatting, men er veldig glad for han blir tatt på alvor:)

Her var det 16 inne idag:eek: på badet har vi alltid på varme, det strå det på ca 23, så den styrer sitt eget liv etter den temperaturen :P
Frysepinne her også! Samboer klager alltid på vinteren, over at jeg sier det er så kaldt her:P broren og faren min svetter når det kommer over 18-19:eek: og jeg sitter å fryser med teppe og ullsokker :P hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi må undersøke litt. Koster vel litt å få den på plass også :)

Ja, det gjør nok det også:( Med mindre man har en handyman eller kanskje en handydaddy eller handysvigers?:D

Hehe blir moro når du mottar det da:D hvis du ikke har gjort det allerede;) jeg klarer nesten ikke vente når jeg har bestilt noe:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ene pakka kom idag, den andre blei sendt idag:D:D Whoop whopp;) Jaaah, er gøøøøy med pakker:D

Ene pakka kom idag, den andre blei sendt idag:D:D Whoop whopp;) Jaaah, er gøøøøy med pakker:D

Heheh å få pakker man venter på i posten, er jo nesten som å vente på gavene på julaften:D hehehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp