Tirsdag 9.9.

Uff så vondt og kaldt det må ha vært å gå sånn!!:( bra av svigermor å betale for en ny vader:D

Dette med pusling kom brått på her også husker jeg:) puslespill som Liana ikke klarte, fikk hun plutselig til etter ca en uke..uten å øve noe særlig:) merkelig at det plutselig går opp for dem..haha
Ja, jeg ble helt satt ut da jeg kom hjem og så HVOR våte de klærne var. :( Håper hun holder seg tørrere nå!

Er så morro når de plutselig knekker en kode og får til noe sånt :D


 
Søstra mi som har termin nå i september er innlagt med nyrestein :oops:


 
Jeg GLEDER meg veldig til og få en liten "fanghund" også. Dachs er jo ganske aktive, passer oss ypperlig som er en del ute:) Ungene får en venn for livet til:) Vi har nok vært veldig heldige med Selma, for hu har bitt lite i ting. Eneste hu har bitt i stykker er ett par sko. Hu har fått mye tyggeben, spesielt når hu bytta tenner var det viktig med sånne små tyggeben som kom til når det klødde i gummene:) Og hu er rolig med barna i leken. Siste vi ennå trener på er at hu skal være rolig når vi andre kommer inn døren og ikke opp av glede;) lekeBiter valpen på unga? Veldig viktig med disiplin og MYE ros når valpen har ønsket adferd:)

Farmor har leukemi blant annet, så blodfattig, veldig sliten og hu detter på gulvet og blir liggende i 12 timer på gulvet og er iskald når pleierne eller familie finner henne, på tross av at hu har trygghetsalarm på brystet. Veier kun 38 kg nå og er veldig, veldig slapp og sliten. Hu blir 85 i okt, så er gammel.
Viktig at man gir hundene nok leker og tyggebein så de har andre plasser å tygge enn på mennesker og møbler ja :D

Skjønner god du vil ha hunder når du har tid og lyst til å holde på med de. Jeg føler ikke jeg har tid eller overskudd nå til hund ;)


 
Vi hadde katt en liten stund. Mannen gikk med på det til slutt. Men katten gikk han på nervene pluss at hun ikke orket å være her pga utbygging av nytt boligfelt rett ved siden av, så hun kom aldri hjem for å spise osv.
Hun stortrives hos mampap da, men er en sær liten dame. Kan forsvinne i mange dager om hankattene til søs har vært der på besøk (alle kattene er vant til å bli passet hos dem om noen av søstrene mine skal på ferie o.l.) og er ikke superhappy for ungene. Men fin er hun :D Hun heter Muscat!
Min katt heter Hermine og er en herlig skogskattblanding jeg fikk fra dyrebeskyttelsen tidlig i ungdomstiden.
Her er Hermine
274_29290155929_9374_n_zps50170dca.jpg


Og Muscat:
IMG_2654_zps70edabb9.jpg

Ååååh, for noen vakre frøkner:rolleyes: elsker katter, sov med 2 katter fra jeg var kun 2 år gammel, så de er spesielle dyr for meg:) Skogskatten ligner på vår ene skogskatt, Fiona:)
Dette er Minka:)
1410291701804.jpg
Figgis
1410291756310.jpg
Fiona
1410292059421.jpg
 
Ja, håper det blir ordnings nå! Men har iallfall lært at hun MÅ ha ullundertøy på når det regner.



Mhm, bruker det vi og, for holder på varmen og holder tørt.
 
Viktig at man gir hundene nok leker og tyggebein så de har andre plasser å tygge enn på mennesker og møbler ja :D

Skjønner god du vil ha hunder når du har tid og lyst til å holde på med de. Jeg føler ikke jeg har tid eller overskudd nå til hund ;)



Ja, veldig viktig med tyggebein og tyggeleker, så ikke hunden må finne sine "egne leker" og tygge på:p Nei, forstår godt det. Du som studerer og står på:) Flinka:D Jeg har slitt mye det siste året pga det dumme jernet og at kroppen hanker, men gir meg så mye god energi og overskudd og holde på med dyrene. De gir så mye tilbake igjen:)
 
Natta jenter.... Har ikke hatt tid til å skrive så mye idag. Men har lest alt... :)

Skal til legen 10.45 i morgen *spent*
Sov godt jenter... :)
 
Jeg GLEDER meg veldig til og få en liten "fanghund" også. Dachs er jo ganske aktive, passer oss ypperlig som er en del ute:) Ungene får en venn for livet til:) Vi har nok vært veldig heldige med Selma, for hu har bitt lite i ting. Eneste hu har bitt i stykker er ett par sko. Hu har fått mye tyggeben, spesielt når hu bytta tenner var det viktig med sånne små tyggeben som kom til når det klødde i gummene:) Og hu er rolig med barna i leken. Siste vi ennå trener på er at hu skal være rolig når vi andre kommer inn døren og ikke opp av glede;) lekeBiter valpen på unga? Veldig viktig med disiplin og MYE ros når valpen har ønsket adferd:)

Farmor har leukemi blant annet, så blodfattig, veldig sliten og hu detter på gulvet og blir liggende i 12 timer på gulvet og er iskald når pleierne eller familie finner henne, på tross av at hu har trygghetsalarm på brystet. Veier kun 38 kg nå og er veldig, veldig slapp og sliten. Hu blir 85 i okt, så er gammel.

Selma høres jo helt fantastisk ut! Jeg syns hun er såååå fin:D digger hunder som hun:) og virker som om dere er veldig flinke med dyr å;)

Hunden til mamma lekebiter MYE! spesielt gal etter føtter og tær:p og når hun er veldig ivrig, så er hun også ulydig..men ellers kjempe snill og lydig:) men det er det at hun har vært bortpå Liana som Liana ikke glemmer:( hun biter ikke hardt på ungene da! Men Liana ble skremt forde.. valpen begynner å bli bedre heldigvis!

Oj, må si hun veier lite ja! Gammel, men synd at hun har det sånn forde:( og er jo sånn at eldre tåler desverre mindre:( min bestemor døde av kreft for en del år siden.. men det var i tarmer/magen hun hadde det..
 
Ja, jeg ble helt satt ut da jeg kom hjem og så HVOR våte de klærne var. :( Håper hun holder seg tørrere nå!

Er så morro når de plutselig knekker en kode og får til noe sånt :D



Du får si ifra til dem at dem må sjekke hun ofte.. unger blir jo stort sett våte ved endene av regntøyet.. men må jo bli skiftet på om dem er våte ellers!

Ja det er kjempe gøy:D man blir jo så stort av disse små:) hehe
 
Du får si ifra til dem at dem må sjekke hun ofte.. unger blir jo stort sett våte ved endene av regntøyet.. men må jo bli skiftet på om dem er våte ellers!

Ja det er kjempe gøy:D man blir jo så stort av disse små:) hehe
Ja vet du, den regndressen har bomullsfòr inni og jeg mistenker at foret suger vannet oppover inni dressen når hun blir våt ved håndleddene eller rundt føttene. Helt ubrukelig jo! :confused:
 
Oj! Kan dem gjøre noe med det da? Til tross for at hun er høygravid?
Nei, hun fikk sterke smertestillende og beskjed om å komme tilbake på fredag dersom smertene ikke ga seg :eek:
 
Ja vet du, den regndressen har bomullsfòr inni og jeg mistenker at foret suger vannet oppover inni dressen når hun blir våt ved håndleddene eller rundt føttene. Helt ubrukelig jo! :confused:

Hmmm..det høres ganske logisk ut!
 
Back
Topp